Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor een kindje in 2013

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 03 Dec 2013 17:39

Re: Voor een kindje in 2013

Isla schreef:Ik mag donderdag testen officieel, ik heb nog helemaal geen kramp of iets bedacht ik me ineens vanochtend. Ben de hele maand vrij rustig geweest hierover maar ben nu ineens toch een spoortje zenuwachtig :)

Dus na donderdag verhuis ik zonder positieve test naar 2014 topic.
SG zit ook te wachten op een pakketje van haar goedheiligman ;)


Oh lieve Isla, ik moet zovaak aan jou denken! Ik kom ook steeds stiekem spieken of jij al getest hebt. :D Ik ben vrij rustig dit keer, ik 'durf' nu ook niet zo goed te testen geloof ik. Ik heb alleen het gevoel dat ik wel naar 2014 moet verschuiven maar misschien heb ik het mis, ik hoop met ons mee, succes!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 03 Dec 2013 17:53

Re: Voor een kindje in 2013

Ik duim voor jullie!
L2014 & H2017
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Dec 2013 18:22

Re: Voor een kindje in 2013

SoGood schreef:
Isla schreef:Ik mag donderdag testen officieel, ik heb nog helemaal geen kramp of iets bedacht ik me ineens vanochtend. Ben de hele maand vrij rustig geweest hierover maar ben nu ineens toch een spoortje zenuwachtig :)

Dus na donderdag verhuis ik zonder positieve test naar 2014 topic.
SG zit ook te wachten op een pakketje van haar goedheiligman ;)


Oh lieve Isla, ik moet zovaak aan jou denken! Ik kom ook steeds stiekem spieken of jij al getest hebt. :D Ik ben vrij rustig dit keer, ik 'durf' nu ook niet zo goed te testen geloof ik. Ik heb alleen het gevoel dat ik wel naar 2014 moet verschuiven maar misschien heb ik het mis, ik hoop met ons mee, succes!


Ik hoop ook dat er nog een aantal dit topic voor 2014 zwanger mogen verlaten.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Isla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 17 Sep 2013 19:33

Bericht 03 Dec 2013 18:47

Re: Voor een kindje in 2013

Dat is lief! :)
Ik hoop het met jullie mee :D en speciaal ook voor jou SG, ik duim echt voor je!

Mijn man is er ook wel meer mee bezig merk ik, van de week was hij ziek (griep dus zielig) en toen hij een tikkie An het zeuren was zei ik gekscherend 'Ik weet niet zeker of je morgen nig wel wakker wordt' en toen zei hij: 'als ik niet meer wakker wordt hoop ik dat er nu een baby in jouw buik zit' ❤️

Ach ja, vervelend spel is dit met al dat wachten en jezelf gek maken... Maarja de prijs is zo mooi he!
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 03 Dec 2013 18:52

Re: Voor een kindje in 2013

Meiden ik ben voor jullie aan het duimen. Hopelijk mogen jullie met een positieve test het jaar uit gaan!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 03 Dec 2013 19:21

Re: Voor een kindje in 2013

Ik hoop het ook heel erg voor jullie! Ze zeggen dat je als je er wat rustiger onder bent en er minder mee bezig bent je dan juist zwanger bent, hoop het zo!
<<

Isla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 17 Sep 2013 19:33

Bericht 05 Dec 2013 08:41

Re: Voor een kindje in 2013

Hier een duidelijk negatieve test vanmorgen, geen spoortje van een streepje te herkennen :(
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 05 Dec 2013 09:14

Re: Voor een kindje in 2013

Balen Isla! Hopelijk in 2014 meer geluk!
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Dec 2013 09:45

Re: Voor een kindje in 2013

Balen Isla. Wanneer was je nod?
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Isla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 17 Sep 2013 19:33

Bericht 05 Dec 2013 10:07

Re: Voor een kindje in 2013

Vandaag :( humbug
<<

Anoniem160

Bericht 05 Dec 2013 12:14

Re: Voor een kindje in 2013

Oh, wat ontzettend jammer Isla :( Ik hoopte het zó voor je!
<<

Anoniem219

Bericht 05 Dec 2013 18:36

Re: Voor een kindje in 2013

ahhh balen Isla!! :(


@all: hier even een kleine update van mij. Ik ben gister bij de gyn geweest.

Hij zei eigenlijk gelijk al dat hij niet te snel door wilde naar de volgende stap. Maar hij wilde wel samen met mij een plan maken waar ik ook achter stond, omdat hij me niet wilde dwingen zijn plan te trekken, dus dat is wel fijn.

Hij stelde voor om een berekening te maken met hoeveel % kans ik heb per maand op een spontane zwangerschap. En aan de hand daarvan gingen we verder kijken. Hier bleek 53,6% uit te komen. Hartstikke hoog dus. Hij zei al dat IUI daar geen grotere kans aan zou geven.

Hij wilde nog 6 maanden clomid voorschrijven, maar ik heb dat terug onderhandeld naar 3 maanden. Dus als ik uiterlijk maart niet zwanger word dan gaan we vanaf april kijken naar IUI of zelfs IVF (maar net waar de meeste kansen in liggen voor ons) Hier hebben we het dan nu ook verder nog niet over gehad. Ik hoop natuurlijk gewoon dat ik voor die tijd zwanger ben.

Hij geeft het gewoon echt een hele goede kans dat ik met clomid gewoon zwanger ga worden maar snapt ook wel dat ik het vertrouwen een beetje kwijt ben.

Heb even lekker zitten huilen zegt hij: Tissues, waar zijn die tissues. Ja alle vrouwen beginnen bij mij altijd spontaan te huilen, weet niet wat dat is :lol: . Wel een fijne man, die lekker weet hoe je je op je gemak moet voelen.
<<

Loenatik

Noob

Berichten: 164

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:14

Bericht 05 Dec 2013 20:00

Re: Voor een kindje in 2013

Wij hebben sinds begin oktober ook besloten om ervoor tegaan.
Heel spannend allemaal!
Ik ben gelijk na het stoppen van de pil regelmatig ongesteld geworden.
Mijn nod valt nog net in de laatste week van het jaar.
Ben ook gelijk begonnen met foliumzuur te slikken .
Dan begint het toch wel serieus te worden, ook al kan het nog een tijd duren.
Vind het wel spannend, soms denk ik zal ik het allemaal wel goed doen enzo..
Word ik wel een goede moeder, maar zullen vast meer meiden herkennen na het nemen
van zon grote stap.
<<

Earane

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 05 Dec 2013 20:06

Re: Voor een kindje in 2013

Wat balen, Isla!
Aagje, ik dacht dat Clomid meestal niet langer dan 6 maanden wordt voorgeschreven. Hopelijk ben je binnen 3 maanden zwanger en hoef je niet het verdere traject in.

All: ik moet het echt beter gaan bijhouden hier... Ik heb contact opgenomen met de huisarts met de vraag of ik doorverwezen kan worden naar een gynaecoloog. Heb vrij snel een brief thuis gekregen en op 9 januari heb ik een afspraak met de gynaecoloog. Na mijn miskraam is mijn cyclus nog verder ontregeld. Eerst 48 dagen en de laatste keer 63. Na de bevalling van mijn dochter in maart 2012 werd mijn cyclus alleen maar korter, tot het zich stabiliseerde tussen de 40-44 dagen. Nu dus weer langere cyclussen en heb niet zoveel zin om weer af te gaan wachten. Bij mijn dochter hadden we ook hulp nodig en nu weer. Afwachten maar!
Maart 2012 September 2014
<<

Earane

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 05 Dec 2013 20:09

Re: Voor een kindje in 2013

Welkom Loenatik! Hopelijk zal je nog net dit jaar positief testen!
Maart 2012 September 2014
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 06 Dec 2013 09:32

Re: Voor een kindje in 2013

@ isla, wat rot meis!! Wat een teleurstelling he!!
@ Loenatik, welkom. Hopelijk ook een positieve test voor jou nog in 2013
@Aagje, Wat fijn dat je een prettige gyn hebt! Dat lijkt mij echt heel prettig!! Wat fijn dat hij je zo serieus neemt en je zo steunt.
@ Earane, Wat rot dat jouw cyclus zich niet hersteld. Hopelijk neemt de gyn je serieus en kijkt hij samen met jullie naar een goede oplossing!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 07 Dec 2013 10:35

Re: Voor een kindje in 2013

Hier ook niks.. Geen postitieve test en geen menstruatie.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 07 Dec 2013 16:12

Re: Voor een kindje in 2013

Hopelijk hebben alle meiden die nog moeten testen dit jaar een positieve test.

Ik heb mijn menstruatie gehad en rond de 18e is mijn nod. Volgens de berekeningen had ik op 4 december mijn eisprong wat wel speciaal zou zijn, omdat dan ook de sterfdag van Kayla is.
Nu denk ik dat ik gister of vandaag mijn eisprong is geweest. Want ik had gister veel cervixslijm en ook best wel stekende pijn aan een kant van mijn buik. Vandaag had ik die stekende pijn aan de andere kant... Ik ben benieuwd.

We hopen nu weer snel zwanger te zijn. Alles bij elkaar met het zwanger worden voor Kayla en die zwangerschap plus wachttijd erna zijn we ook al ruim 1,5 jaar bezig.
we willen graag een hummeltje waar we onze liefde aan kunnen geven. Nu wordt de kat teveel verwend :-P
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Tissie

Bericht 09 Dec 2013 22:02

Re: Voor een kindje in 2013

Hi dames,

Ik mocht vandaag testen en hij is positief!!! We zijn heel blij, maar beseffen het nog niet helemaal!

In het kader: baat het niet, dan schaadt het niet. Het was de 2e maand dat ik tarwekiemolie gebruikt heb ( vd Tuinen) en gravitamon ipv mama pillen van davitamon.

Ik hoop dat er dit jaar nog een paar mooie positieve testen komen
<<

Tissie

Bericht 09 Dec 2013 22:08

Re: Voor een kindje in 2013

Raven: ik gun het je verschrikkelijk en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

Aagje: wat een ontwikkelingen allemaal. Hoe voel
Je je nu onder alle beslissingen? Nog een goed gevoel?

Isla en Sogood: Al nieuws? Heb je nog een keer getest of was het niet nodig?

Loenatik: welkom! Heeeel
Herkenbaar als je zorgen en twijfels :)

Eareane: wachten is killing als je een kinderwens hebt. Gelukkig kan je 9 januari terexht en werkt de Ha mee.
<<

Anoniem219

Bericht 09 Dec 2013 22:31

Re: Voor een kindje in 2013

Ja hoor voel me er nog steeds goed bij :) vandaag duidelijk mijn eisprong gehad dus mag weer op het wacht bankje.... Met hopelijk een heel mooi kerst kado over twee weken :)

Jij gefeliciteerd! Fijne zwangerschap gewenst :)
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 09 Dec 2013 23:38

Re: Voor een kindje in 2013

Tissie gefeliciteerd ... Een mooie zwangerschap toegewenst,
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:35

Bericht 10 Dec 2013 12:04

Re: Voor een kindje in 2013

Tissie gefelciteerd!

En voor de rest duim ik ook, blijf toch mee kijken of er al positieve testen zijn! Hopelijk is de kerstman gul dit jaar en zijn er veel wensen die uitkomen!
<<

Loenatik

Noob

Berichten: 164

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:14

Bericht 10 Dec 2013 12:43

Re: Voor een kindje in 2013

Gefeliciteerd Tissie!
Snap goed dat je nog even aan t idee moet wennen ;)
Dan gaat 2014 wel een heel speciaal jaar worden voor jullie!
<<

Anoniem160

Bericht 10 Dec 2013 16:06

Re: Voor een kindje in 2013

Tissie, gefeliciteerd! Logisch dat je het nog niet kunt bevatten, je hebt tijd zat om eraan te wennen :wink:

SoGood, vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent, ik hoopte dat je nu eindelijk een regelmatige cyclus zou gaan krijgen.

Aagje, ik duim ook voor een mooi kerstcadeau voor je!

Ik heb sinds gisteren wat bloedverlies, het is wel alleen oud bloed en héél weinig. Geen idee of het echt een menstruatie is, misschien wel en is het gewoon raar door de miskraam, maar eigenlijk hoop ik stiekem op innestelingsbloeding, ik had namelijk ook pijnlijke tepels en die had ik de vorige keer toen ik zwanger bleek ook. Ik wacht het nog wel af. Hopelijk zet het vandaag of morgen door en anders waag ik er over anderhalve week een testje aan. Het zou voor mij ook een mooi kerstcadeau zijn!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers