Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Smart watch

<<

Bronx

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:05

Bericht 02 Okt 2021 08:05

Smart watch

Gisteren heeft mijn gewone horloge het begeven. Nu moet ik dus op zoek naar een nieuw horloge. Nu twijfel ik nog een beetje tussen een 'gewoon' horloge of een smart watch.

Het lijkt mij leuk om bijvoorbeeld mijn stappen te kunnen tellen en ook erg handig om mijn notificaties van mijn telefoon op mijn horloge te zien. Mijn twijfel zit hem alleen in of ik die functies als stappenteller actief zal gebruiken en ik het ontvangen van de notificaties niet als nog meer prikkels zal ervaren.

Wat is jullie ervaring hiermee? Welke functies gebruiken jullie actief en voegen echt iets toe? Is het ontvangen van notificaties juist fijn, zodat je niet altijd je mobiel hoeft te pakken?

En ik ben natuurlijk benieuwd naar welke smart watch jullie hebben en of deze goed bevalt! Er is zoveel keuze en veel worden er ook goed beoordeeld, daardoor zie ik door de bomen het bos niet meer:)
♡2015
♡2018
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 02 Okt 2021 09:00

Re: Smart watch

Ik vind het wel echt een toegevoegde waarde. Mijn telefoon zit vaak in mijn handtas als ik ergens ben, ik kan dan het geluid uitzetten en zie op mijn horloge of er een berichtje is en of dat dringend is of niet. In veel gevallen hoef ik mijn telefoon niet eens te pakken en zie ik meteen al dat het kan wachten. Ook thuis draag ik mijn telefoon niet voortdurend bij me, maar ik mis dan toch geen gesprekken of telefoontjes. De stappenteller vind ik ook erg fijn. Als ik aan het eind van de dag niet genoeg gelopen heb, ga ik 's avonds nog een blokje om.
Zelf heb ik een Samsung, op zich heel fijn, maar hij verliest veel te snel verbinding met mijn telefoon, dat is echt vervelend. Mijn man heeft nu al een tijdje een Huawei GT 2 en die heeft daar dus helemaal geen last van. Zelfs als zijn telefoon binnen aan de lader ligt en hij achter in de tuin is, krijgt hij nog berichten door.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 02 Okt 2021 11:42

Re: Smart watch

Ik heb eerst een aantal jaar een fitbit gehad en sinds een jaar heb ik een Apple Watch. Ik vind een normaal horloge mooier, maar ik vind een smartwatch echt heel handig.

Ik kijk idd ook even snel op mijn horloge wie een bericht stuurt en ook telefoontjes kan ik aannemen met mijn horloge (als mijn telefoon in de buurt is, in mijn zak zit als ik aan het fietsen ben ofzo).

Stappen tellen doe ik dagelijks (hoewel de doelen van Apple niet op aantal stappen gericht is, maar op kcal verbranden en hartslag).

Verder vind ik de asr vitality app echt leuk, je betaalt 3,50 per maand en elke 2 weken heb ik een zalando cadeaubon van 10 euro bij elkaar gelopen, of elke maand een van bol van 20 euro.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Okt 2021 12:17

Re: Smart watch

Ik heb de Garmin Vivoactive 4s en ben er heel blij mee.
Ik gebruik hem voor de stappen, sport activiteiten. Ik heb alleen notificaties aan staan van telefoon, sms'jes en de ouder app van de opvang.

Whatsapp had ik aan staan, maar werd ik helemaal gek van. Veel te veel en dan wilde ik direct m'n telefoon grijpen om te reageren.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bronx

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:05

Bericht 02 Okt 2021 20:27

Re: Smart watch

Bedankt voor jullie ervaringen! Ik ben inmiddels wel overtuigd dat ik voor een smart watch ga. En net zoals sommige van jullie doen, kan je natuurlijk altijd keuzes maken over welke notificaties je binnen laat komen.

Voor nu heb ik een Samsung watch 4 op het oog. Die ziet er mooi uit, genoeg keuzes qua bandje en meer dan voldoende opties.

En ik ga mij ook eens verdiepen in de app van ASR. Klinkt aantrekkelijk!
♡2015
♡2018
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 13 Apr 2022 16:39

Re: Smart watch

Even een upje voor deze.

Ik zit met dezelfde twijfel als de TO. Heb altijd een 'normaal' analoog horloge gehad maar kan nu niets vinden naar m'n smaak. Vooral omdat ik de datum ook wil kunnen aflezen (en dan niet in zo'n mini-cirkeltje met wijzertje), maar veel dameshorloges hebben dat niet.

Nu denk ik dus aan een smartwatch. Maar eigenlijk hoef ik alleen de tijd en datum goed af te kunnen lezen en een stappenteller zou leuk zijn. Zien dat ik gebeld wordt is misschien ook nog wel handig. Verder zijn de eisen dat hij rond is en van metaal/RVS. De meeste smartwatches die ik vind zijn echter rechthoekig en van kunststof lijkt het?
Alle tips zijn welkom!

Ohja, prijs max. 150
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 14 Apr 2022 10:03

Re: Smart watch

Ik heb zelf een Apple Watch, maar daar heb je niks aan want die is niet van staal en niet rond. Ik gebruik hem wel ook echt als sporthorloge en met zweten en trainen wil ik dus geen stalen bandje.

Ik vind de horloges van Frederique Constant mooi, maar die zijn niet onder de 150 euro. Misschien iets van fossil?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers