Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleedgeld!

<<

Anoniem331

Bericht 20 Sep 2021 15:22

Re: Kleedgeld!

Bh’s en zwem sport en gymkleding zou hier sowieso al afvallen.
Nibud adviseert ook dat zelf te bekostigen.
Ze heeft 2 sporten keer 2x alles wat je er voor nodig hebt is inderdaad een dure hobby.

I
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 20 Sep 2021 15:55

Re: Kleedgeld!

Voor 50 euro kan je best leuk kleding kopen hoor. Mijn dochter gaat vaak naar only, daar heeft ze voor 35 euro een broek. Bij america today heeft ze ook al regelmatig een leuke broek gehaald voor 30 euro of minder.
Maar ze geeft niks om merkkleding, koopt liever wat vaker en goedkoper, want dan kan ze afwisselen.
Afgelopen week vroeg ze voor het eerst of ze kleedgeld mag. Ik denk dat we ermee starten als ze 13 wordt. Als ze echt meer wil kopen dan dat ze kleedgeld krijgt, dan kan ze daarvoor werken.
Maar jassen, schoenen en sportkleren zal ze van die 50 euro niet hoeven kopen. Ondergoed weet ik nog niet wat we daarmee doen, ik denk dat wij dat ook voor haar blijven betalen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Sep 2021 16:54

Re: Kleedgeld!

Nou, de mijne wilde laatst nieuwe schoenen kopen á €168,- dikke prima, maar heb geen geldboom dus spaar dat dan maar lekker zelf bij elkaar. Heeft hij gedaan, prima toch, leert ‘ie alleen maar van. Om merkbroeken geeft hij bijv helemaal niks dus die zijn weer goedkoper, maar de gemiddelde hoodie en t-shirts zijn hier dan wel weer erg prijzig. Dus met z’n gedeelte kinderbijslag en z’n baantje redt hij het vooralsnog prima.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem331

Bericht 01 Okt 2021 20:51

Re: Kleedgeld!

We lijken er niet helemaal uit te komen, dus voor nu een tussenoplossing. Morgen met beide kinderen te winkelen en ze mogen beide hun ‘eigen’ kinderbijslag uitgeven. Zelf hebben ze gekeken wat ze nodig hebben en dus wat ze moeten kopen.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers