Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


willen verhuizen maar kan niet

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 20 Jun 2021 17:43

Re: willen verhuizen maar kan niet

Eloise schreef:
Fleur_1976 schreef:
Dat dus! Alleen dat accepteren lukt niet altijd
Heb verder een prima leven hoor, alleen vind het zo stom van mezelf, en zie me soms als mislukking, dat we deze fouten gemaakt hebben .

Maar waarom zo focussen op het verleden, je kunt niet meer veranderen wat voor keuzes je toen maakte. Je hebt alleen invloed op de keuzes die je nu maakt. Daarom snap ik niet dat je niet alles aanpakt om uit de shit te komen.

Voor nu zou ik proberen wat kleine aanpassingen maken aan je huidige woning om gelijk meer te genieten en je minder rot te voelen.

Je hebt bijvoorbeeld heel handige spullen voor kleine balkons, vaak als je het efficiënt inricht en veel planten erbij zet, dan heeft het al een heel andere uitstraling.


Soms wil je gewoon ff dingen eruit gooien. Niet voor een oplossing maar gewoon ff ventileren. Soms moet je keuzes maken maar dat betekent niet dat je niet mag balen van de consequenties. Ondanks dat je wel weet waarom het zo is.
2015 💙
<<

Fleur_1976

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 12 Mei 2021 09:25

Bericht 28 Sep 2021 21:12

Re: willen verhuizen maar kan niet

Ik zit er weer even doorheen!! Pff niet happy op het moment.
Zit ff niet lekker in mijn vel
<<

Anoniem323

Bericht 29 Sep 2021 04:25

Re: willen verhuizen maar kan niet

Hey wat k*t. Weet je ook hoe het komt?
Zou je wat veranderingen aan kunnen brengen in jullie woning zodat je weer wat nieuws hebt om naar te kijken.
Bv nieuwe kussens op de bank, andere kleur op de muur of een mooie plant in een hoek.
Mij helpt dit vaak.
Sterkte!
<<

Fleur_1976

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 12 Mei 2021 09:25

Bericht 29 Sep 2021 12:18

Re: willen verhuizen maar kan niet

Geen idee heb ik 1 x in zoveel tijd, baal ik overal van
<<

Anoniem319

Bericht 29 Sep 2021 12:56

Re: willen verhuizen maar kan niet

Vervelend dat je zo baalt, vooral voor jezelf. Ik vind de tip van Calathea wel een goeie, helpt hier ook veel. Ik weet even niet meer of het al eerder aangedragen is hier, maar misschien zou je ook eens kunnen kijken om de huiskamer bijvoorbeeld anders in te richten? Of idd dat andere kleurtje op de muur, mooi fotowandje maken, etc etc.
Balen is vervelend, maar het helpt je uiteindelijk natuurlijk niets verder.
<<

Anoniem323

Bericht 29 Sep 2021 13:16

Re: willen verhuizen maar kan niet

Moet je ongesteld worden? Dat is bij mij vaak de oorzaak 🙈
Probeer het geluk in kleine dingen te zoeken.
<<

Fleur_1976

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 12 Mei 2021 09:25

Bericht 29 Sep 2021 14:19

Re: willen verhuizen maar kan niet

Zijn aan het sparen om de woonkamer en gang te laten stucken. En daarna willen we wat nieuwe meubels en alles anders opstellen.

Dus wel wAt leuks in het vooruitzicht, maar duurt nog eventjes
<<

Fleur_1976

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 12 Mei 2021 09:25

Bericht 29 Sep 2021 14:20

Re: willen verhuizen maar kan niet

Calathea schreef:Moet je ongesteld worden? Dat is bij mij vaak de oorzaak 🙈
Probeer het geluk in kleine dingen te zoeken.

Net 1,5 week vanaf.

Ben wel ongeveer sinds juli gestopt met anti depresiva.
<<

Anoniem323

Bericht 29 Sep 2021 17:59

Re: willen verhuizen maar kan niet

Klinkt alsof je toch wat leuks gaat aanpassen. Fijn! Hopelijk hoef je niet te lang te wachten.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers