Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 39!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Sep 2021 10:06

Week 39!

Alweer een nieuwe week, wat staat er voor jou op de planning?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Burn op 27 Sep 2021 12:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 27 Sep 2021 10:10

Re: Week 38!

Verlof 🥳

Vandaag niet zoveel, paar kleine, typische verlofklusjes.
Morgen babyshoppen met een vriendin en ‘s avonds voorbereidend gesprek+echo bij verloskundige.
Woensdag zwangerschapssporten en einde middag kleine fotoshoot met gezin.
Donderdag bruidstaart maken.
Vrijdag taart wegbrengen en door naar CenterParcs.

Best een leuke week voor de boeg ☺️
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 27 Sep 2021 10:41

Re: Week 38!

Leuk Taeda, heerlijk dat je nu verlof hebt! Naar welke CP gaan jullie?

Mijn week is niet zo spannend:
Vandaag ben ik alleen met de kinderen, man slaapt bij zijn ouders omdat hij morgen om 9.00 uur in Waddinxveen moet zijn en dat is vanaf hier 2,5 uur rijden en vanaf daar 40 minuten.
Dinsdag: geen plannen
Woensdag: naar zwemles met de jongste
Donderdag: oudergesprek op school
Vrijdag: geen plannen
Zaterdag: naar Oreo, die is in de buurt om foto's te maken, shoot en bijkletsen in één. Zin in!
Zondag: geen plannen
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Sep 2021 10:46

Re: Week 38!

Wat een leuke week Taeda.

Spannend Giselle, eerste oudergesprek op de nieuwe school. Kunnen de meiden een beetje wennen?

Mijn week is ook niet zo spannend maar ik vind dat wel lekker. Het draait even lekker op routine.
Op woensdag heeft zoon logopedie en ergotherapie.
Op donderdag ga ik met dochter naar Muziek op Schoot, vorige week was de eerste keer en ze vond het zo leuk.
Van vrijdag op zaterdag komen m'n broer en schoonzus logeren. Ik moet nog even bedenken wat voor lekkers ik ga koken want dan gaan we lekker uitgebreid tafelen. En op zaterdag gaan we even met z'n allen bij het nieuwe pand van m'n man kijken, zodat ze een tour kunnen krijgen. Leuk zin in!
Zondag komen er vrienden lunchen.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Sep 2021 10:49

Re: Week 38!

Altijd fijn om even overzicht te krijgen.

Maandag: Dagdienst, en vanavond even hardlopen.
Dinsdag: Dagdienst
Woensdag: Dagdienst
Donderdag en vrijdag: Als het goed is, is de badkamer klaar dus dat wordt poetsen, inrichten en eindelijk weer douchen!
Zaterdag: Dagdienst
Zondag: Dagdienst en daarna komen vrienden eten.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 27 Sep 2021 10:54

Re: Week 38!

Ma: Naar de dierenarts met hondje voor controle. Verder een hele rustige dag want ik voel me erg lamlendig...
Di: Als ik me wat beter voel een zakelijke lunch en 's avonds naar mijn therapie
Woe: nog niets
Do: nog niets
Vrij: klantgesprek en afspreken met een vriendin

PS: het is al week 39 :wtf:
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2096

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 27 Sep 2021 11:00

Re: Week 38!

Sporten, borrelen en mn dochter heeft van het weekend een kinderfeestje dus even bedenken wat ik met mijn zeldzame alleentijd ga doen :smile:. Mss willen we nog een roadtripje maken maar moet daar nog even naar kijken.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 27 Sep 2021 11:00

Re: Week 38!

Gezellig dat je broer en schoonzus komen logeren, Marin! Zie je ze niet vaak?
De meiden wennen gestaag. Althans, de oudste dan. De jongste is zo sociaal, die heeft echt nergens problemen mee, en ook qua school komt ze lekker mee, ze leest elke avond nu ook al een stuk voor, zo goed gaat het lezen al!

De oudste vindt alles stom en kut. Ze wil niet naar school want dat is ook stom en kut, huiswerk idem, ze vindt zichzelf stom en kut ... Zucht. Ik vind dit wel echt een stomme (haha) leeftijd hoor, jeetje. Af en toe draai ik het liedje van Brigitte Kaandorp (Zwaar leven), maar dat vindt ze dan ook weer stom (je verwacht het niet).

Burn, fijn vooruitzicht dat de badkamer bijna klaar is! Nog maar een paar dagen, heerlijk!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Sep 2021 11:14

Re: Week 38!

Ah wat heerlijk van je jongste Giselle! Wel lastig van je oudste dochter. Logisch ook wel, net in de pubertijd en zo'n grote verandering in haar leven. Je snapt het wel, maar wel lastig natuurlijk.

Nee ik zie m'n broer en schoonzus minder vaak dan m'n moeder en zus. Ze konden niet komen op de verjaardag van onze dochter dus heel gezellig dat ze nu even één op één (of nou ja twee op vier haha) langs komen!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem321

Bericht 27 Sep 2021 11:22

Re: Week 38!

Fijne week gewenst iedereen!

Vandaag en morgen ben ik vrij.
Vanmorgen naar therapie geweest en straks naar de tandarts voor een gaatje.
Vanavond sporten.
Morgen maar even serieus aan de studie.
Woensdag, donderdag, zaterdag en zondag moet ik werken. Vrijdag moet ik naar school.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 27 Sep 2021 11:49

Re: Week 38!

Maandag - (thuis) werken (en tussendoor wat wasjes wegwerken) en vanmiddag even naar de fysio
Dinsdag - overdag thuis met de kinderen en nog niet echt plannen, 's avonds ballet
Woensdag - in de ochtend (thuis) werken, als ik vandaag en donderdag een beetje efficiënt werk hoef ik maar 1-2 uurtjes wat te doen, dan kunnen we daarna met zijn viertjes wat leuks gaan doen
Donderdag - (thuis) werken, en hopelijk heb ik ook tijd om even de stad in te gaan, 's avonds sporten
Vrijdag - thuis met de kinderen en nog niet echt plannen
Zaterdag en zondag - helemaal nog geen plannen, we willen misschien wel even op pad voor wat dingen in huis zoals lampen en misschien regelen we dan wel gelijk oppas zodat we even samen uit eten kunnen en verder zien we nog wel even
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 27 Sep 2021 13:54

Re: Week 39!

Ja idd burn. Altijd fijn om het even uit te typen. Mijn week;

Vandaag; vrije dag, ben aan het poetsen thuis, heb boven alles gehad, even pauze en dan zo beneden. Straks nog even naar de action en boodschappen doen.
Morgen; werken, en ‘s avonds komt de pedicure
Woensdag; vrije dag, denk even thee drinken bij een vrienden. Verder niet veel plannen.
Donderdags; werken, en ‘s avonds naar het nieuwe huis van mijn broer kijken en proosten. Ze krijgen dan de sleutel.
Vrijdag; werken en in de avond geen plannen.
Zaterdag; vrije dag, we gaan mijn broer helpen met verhuizen.
Zondag; werken en in de avond hondje naar m’n vader brengen en koffer pakken, want maandag op vakantie!!
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 27 Sep 2021 14:02

Re: Week 39!

Maandag: werken en straks naar de kermis met vriendinnen.
Dinsdag: boodschappen doen en een bloemetje brengen bij mijn ouders voor hun trouwdag.
Woensdag: ochtend werken, middag nog geen plannen.
Donderdag: werken, avond uit eten met mijn ouders, zussen en aanhang ivm de trouwdag van mijn ouders dinsdag.
Vrijdag: ochtend met de oudste naar de logopedie, daarna met de jongste naar het consultatiebureau. Verder nog wat boodschappen en huishouden doen.
Zaterdag: de oudste heeft een kinderfeestje, later in de middag naar de buurtbbq.
Zondag: nog geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 27 Sep 2021 14:06

Re: Week 39!

Maandag / Ik heb een rommelochtend achter de rug. Moest eerst wachten op een man voor de ketel, daarna even naar de IKEA geweest en een bloemetje gebracht bij vrienden die vandaag 9 jaar getrouwd zijn. Straks de kindjes ophalen en vanavond een uurtje werken in de speelotheek.

Dinsdag / Werken, tot 13.30u. 's Middags de kinderen ophalen van school en verder geen plannen. Hoop in hun nieuwe kamers nog wat te kunnen doen aan de kasteninrichting.

Woensdag / 's Morgens 1 aan-huis-cliëntje. 's Middags wil ik appeltaart bakken met de kids.

Donderdag / Werken. 's Avonds een vriendin helpen om haar kantoor te verhuizen.

Vrijdag / Werken, verder geen plannen.

Weekend / Na judo en dansen brengen we de kindjes een nachtje naar mijn ouders op de camping. Mijn schoonouders komen hierheen, om te helpen met de verlichting op de nieuwe kinderkamers. Hierna nemen we ze gezellig mee uit eten.
Zondagmiddag halen we de kids weer op van de camping, meteen zelf ook maar even zwemmen, haha. Op de camping nog een hapje eten met z'n allen en dan weer naar huis.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 27 Sep 2021 14:08

Re: Week 39!

Leuk! Ik vind het ook fijn dat er weer plannen komen. Volle agenda en dingen om naar uit te kijken word ik blij van.

Ma: Rommelen met de jongste. Moest echt naar de bieb, konden niet meer verlengen. Dat gecombineerd met wat boodschappen door het hele dorp.
Di: afgesproken met een vriendin en onze jongsten. Zij heeft nog wat spullen voor me liggen, dus mooi excuus. Nog niet afgesproken waar we heen gaan.
Wo: Denk dat ik de oudste thuis houd. Gaan we in de ochtend peutergym doen en even kijken of we nog met iemand afspreken of het rustig houden.
Do: Beide kinderen opvang, dus hele dag voor mezelf! Heb pedicure en kapper gepland, middag ga ik lekker hobby-en.
Vr: 1e werkdag!

Weekend nog niks gepland. We houden de weekenden nu ook best rustig omdat school best intensief is voor de oudste.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 27 Sep 2021 15:50

Re: Week 39!

Ma: vanmorgen koffie gedronken bij mijn moeder. De kinderen van school gehaald en toen zijn we even naar de kermis geweest. Vanavond baantjes zwemmen met een vriendin.
Di: de jongste naar school. Met de oudste naar het lumc in Leiden voor controle van zijn arm.
Wo: werken
Do: overdag geen plannen. Luuk heeft judo eind van de middag.
Vrij: tot 12.30 werken. Middag en avond geen plannen.
Za: Luuk heeft in de ochtend taekwondo. 's avonds komt mijn moeder met haar vriend hier eten.
Zo: Luuk heeft in de ochtend selectietraining judo.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 27 Sep 2021 16:03

Re: Week 39!

Vandaag rustig met werk, maar 1 kindje. Dus lekker naar het bos geweest en vanmiddag heerlijk geknutseld en spelletje gedaan.
Morgen werken en boodschappen
Woensdag zwemmen met zoontje, smiddags een shoot
Donderdag werken
Vrijdag werken, savonds met de vereniging waar ik vrijwilliger ben naar indoorspeeltuin
Zaterdag naar de mondhygieniste en daarna een high tea bij schoonfamilie thuis
Zondag meeting met juli mama's 2018 van een facebookgroep!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Sep 2021 16:20

Re: Week 39!

Vandaag: werken en tussendoor naar de fysio geweest
Morgen: werken en daarna even naar de kapper (alleen knippen)
Woensdag: 's morgens met dochter naar peuterdans en 's middags komt m'n moeder, dan gaan we een high tea doen met z'n drieën
Donderdag: werken en 's middags suppen met de personeelsvereniging (al zijn de weersvoorspellingen niet best, dus ik weet nog niet of dit wel doorgaat eigenlijk)
Vrijdag: ochtend me-time en 's middags intake bij de POH voor m'n slaapproblemen
Zaterdag: 's middags komt een vriendin hier, we gaan even wandelen denk ik, en later met nog een vriendin uit eten
Zondag: met N naar Islandgirl

Best een drukke week, ik kijk al uit naar vrijdagochtend. :D
❤ 7 juni 2018
<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 15:41

Bericht 27 Sep 2021 18:46

Re: Week 39!

Een week zoals die helaas de laatste tijd ( in ieder geval doordeweeks) veel te vaak voorkomt: veel…

* maandag: werk + in de avond alleen met dochter. Als zij slaapt: opdracht voor opleiding maken
* dinsdag: zie maandag
* woensdag: werk. In de avond eerst even sporten en dan literatuur lezen voor opleiding
* donderdag: opleidingsdag. In de avond werkoverleg
* vrijdag: werk tot 15 uur en daarna wat drinken met een collega. In de avond verslag schrijven voor opleiding
* zaterdag: met man en dochter op bezoek bij mijn ouders. We blijven er slapen, ze wonen op 2 1/2 uur rijden.
* zondag overdag: terug rijden en wat doen voor opleiding. In de avond komen vrienden eten.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 27 Sep 2021 21:28

Re: Week 39!

Naar welke Cp ga je Taeda?

Vandaag; gewerkt en met mijn nichtje mijn dochters van school opgehaald. Mijn nichtje vind het zo leuk om met mij mee te rijden.
Dinsdag; werken tot 12.45 uur. Na de lunch even naar de action, bouwmarkt en trekpleister. Daarna de meiden weer ophalen, gesprek op school en de meiden naar de kapper.
Woensdag; als de meiden op school zijn sporten. Verder rustig aan doen
Donderdag; in de ochtend werken en verder nog niet veel plannen
Vrijdag: ook werk werken in de ochtend. De kinderen gaan wat eerder naar ex want wij hebben een etentje in Nijmegen. Daarna checken we in op centerparcs Heijderbos.
Zaterdag; in de middag gaan we naar de Hertog Jan brouwerij en gaan we een bockbier rondleiding en proeverij doen. In de ochtend zwemmen
Zondag; nog even zwemmen en terug richting Breda
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Sep 2021 07:39

Re: Week 39!

Gister boodschappen gedaan. En kreeg kraamvisite

Dinsdag werken. .

Woensdag vrij. Lekker baby knuffelen

Donderdag hele dag werken

Vrijdag werken

Zaterdag naar de dierentuin. Tenzij het rot weer word dan is het jammer voor de tickets

Zondag geen plannen nog


Fijne week allemaal
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers