Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 24 Sep 2021 15:01

Weekend!

Wat ga jij doen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Sep 2021 16:02

Re: Weekend!

Het plan is om babykleding te gaan wassen hihi
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 24 Sep 2021 16:11

Re: Weekend!

Er staat niet echt veel vast. Maar we zouden eigenlijk echt eens wat aan onze tuin moeten gaan doen. Het onkruid krijgt nu wel de overhand, zeg maar. En zondag afgesproken met een vriendin!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Sep 2021 17:03

Re: Weekend!

Vanavond QT in m'n eentje, wijn, klassieke muziek, lekker lezen. Zelfde als afgelopen twee avonden eigenlijk en was zo zen. (oké afgelopen avonden had ik thee ipv wijn).

Morgen gaat zoontje uit logeren bij schoonouders. Ik breng 'm weg dus blijf ongetwijfeld even voor kop koffie.
S avonds hebben we een BBQ van de Ronde Tafel bij ons thuis. Eindelijk weer eens een echt feestje, zo'n 30 man.

Zondag rustdagje. Zoon halen en beetje chillen.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 24 Sep 2021 17:15

Re: Weekend!

Vanavond; alleen thuis. Man heeft zaalvoetbal.

Morgen: Even naar de Burendag in het verzorgingstehuis hier in het dorp. 's Avonds openlucht feestje in het dorp.

Zondag: Nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Sep 2021 17:32

Re: Weekend!

Vanavond met een vriend uit eten. Daarna rijdt mijn vriend met mij mee naar huis ( ander etentje dezelfde stad)

Morgen tennissen, competitie
Zondag uitslapen en f1
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Sep 2021 19:08

Re: Weekend!

Ik ben vanmiddag wat wezen drinken met m'n dochter en Esperanza. Nu zit ik alleen in de bios.
Morgen wil ik onze nieuwe voordeur schilderen en eind van de middag is er straatborrel.
Zondag geen plannen, hopelijk een beetje relaxen!
❤ 7 juni 2018
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 13:23

Bericht 24 Sep 2021 20:28

Re: Weekend!

Morgen: kinderfeestje in de speeltuin en daarna door naar etentje.

Zondag: waarschijnlijk naar het ziekenhuis om op bezoek te gaan bij de oma van man.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 768

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 24 Sep 2021 21:02

Re: Weekend!

De oudste had vandaag studiedag. Vanmorgen hadden we een afspraak bij de logopedie, de rest van de dag een relaxed dagje gehad met de kinderen. Vanavond moest zoon nog naar judo, nu op de bank met wijn.
Morgenochtend even naar mijn ouders, wat later in de middag naar de verjaardag van mijn nichtje.
Zondagmiddag met de kinderen naar de kermis.
Maart 2014
Februari 2018
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 24 Sep 2021 23:06

Re: Weekend!

Vanavond bij mijn moeder gegeten, (gekookte aardappelen, bloemkool en rundvlees), daarna met mijn broer uurtje rondgereden om te genieten van de omgeving en hoofd leeg te krijgen na een drukke werkweek. En onderweg in Blokzijl meteen al mijn boodschappen gedaan.

Zaterdag met de trein naar Amsterdam voor een rondleiding door het Burgerweeshuis van Aldo van Eijck, architectonisch meesterwerk, om daar ook de indrukwekkende BPD Kunstcollectie bestaande uit (inter)nationale hedendaagse kunst te bekijken. Zou ik in maart 2020 al doen maar een van mijn eerste dingen die door corona geannuleerd werden. Kreeg eind vorige week mailtje dat ze komende zaterdag voor de eerste keer dit weer doen en of ik dan kon.

Ik wil lunchen bij Madame Cyclette. Misschien even binnenkijken bij Move Amsterdam, de nieuwbouw van het Tripolis gebouw bekijken. En daarna nog stukje Zuidas om de nieuwe gebouwen te bekijken.

Zondag uitslapen, daarna pyjamaochtend op de bank voor de TV. Stuk fietsen. Toch maar iets aan mijn huishouden doen en de was.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 25 Sep 2021 07:35

Re: Weekend!

Vanmorgen ga ik even boodschappen doen.
We gaan vanmiddag richting mijn ouders, dochter wil daar even spelen. Ze waren 3 weken op vakantie.
Vanavond gaan we uit eten met de familie. Mijn broertje is jarig.

Morgenochtend gaan we met de buurtkinderen schoonmaken met vuilgrijpers.
In de middag hebben we een verjaardag van ons neefje. Ergens in het bos, denk ik.
Dat is nog onduidelijk.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 25 Sep 2021 14:38

Re: Weekend!

Leuke plannen zie ik voorbij komen! Veel plezier allemaal.

Ik heb gewerkt, en ‘s avonds nog wat gedronken met m’n vriend, vanmorgen wat dingen voor vakantie geregeld, Spaanse QR-code en auto gehuurd. Daarna kwam m’n vader op de koffie. Net wat boodschappen gedaan en nu wat relaxen, vanavond gaan we uit eten met de overburen. Morgen moet ik weer weken.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 26 Sep 2021 14:41

Re: Weekend!

Onze ouders zijn dit weekend bij ons geweest, zo leuk om ze weer te zien. Mn zwager en schoonzus waren er gisteren ook als verrassing voor mijn man, dat was ook echt heel leuk en gezellig. Dus we hebben veel bijgekletst en met elkaar gegeten en we zijn nog even bij ons nieuwe huis gaan kijken. Echt genoten van hun aanwezigheid.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers