Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Dec 2013 16:48

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:Bliss, stomme Tinderman dus, leuk dat de andere date wel nog staat! Ik zou het bellen op zich geen probleem vinden (maar ik zit dan ook nog in het stenen tijdperk qua communicatie), maar een afspraak maken om te bellen? Hmz.


Haha nee geen afspraak maken om te bellen, maar bellen om een afspraak te maken :D Maar goed, ik heb hem inmiddels al geappt en als t goed is gaan we zaterdag al wat drinken :shock: Ik weet niet of ie wel zo leuk is, dus vaak denk ik dan bij voorbaat al: laat maar (lekker makkelijk), maar een date is er natuurlijk voor om daar achter te komen. Dus ik dwing mezelf wel weer om te gaan, al is het met lood in mn schoenen. Vreselijk!

Leuk dat je kerst gaat vieren met je date!

Rogue, wow, dat zijn ineens ontwikkelingen zeg! Ben benieuwd hoe het verder gaat!

RYW, klinkt goed zeg, binnenkort verkering dus? ;) Trouwens, de jongen die ik toen in de kroeg had leren kennen, niet that into mij was en die ik nu nog wel geregeld op FB spreek zei dat hij een tindermatch met jou heeft :D Dus ik zei: hè, ze is volgens mij al druk aan t daten met iemand! Dacht toen dat t misschien voorbij is, maar niet dus. Oh well. Leuk dat het zo goed gaat tussen jullie!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem29

Bericht 03 Dec 2013 17:19

Re: Datetopic

Haha Rogue! Dat vind ik dan wel weer leuk :D Dat hij zo voor je deur staat terwijl je dacht 'gaat niet gebeuren'.

Ik vind hem wel een knappe dude :P Ben benieuwd. (Erg dit, eerst vond ik hem niet zo leuk door dat hij deed, maar zijn looks helpen dan wel weer mee haha).
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 03 Dec 2013 17:23

Re: Datetopic

RYW en Joyce, wat super, super, superleuk! :cheers:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem4

Bericht 03 Dec 2013 17:24

Re: Datetopic

Intoxicated schreef:Haha Rogue! Dat vind ik dan wel weer leuk :D Dat hij zo voor je deur staat terwijl je dacht 'gaat niet gebeuren'.

Ik vind hem wel een knappe dude :P Ben benieuwd. (Erg dit, eerst vond ik hem niet zo leuk door dat hij deed, maar zijn looks helpen dan wel weer mee haha).



Hahah ik vind 'm ook een knappe dude! Daarom vond ik het toch wel een goed plan dat hij langskwam ;)
<<

Anoniem59

Bericht 03 Dec 2013 18:30

Re: Datetopic

Rogue: haha niet verkeerd! Gewoon afwachten wat er gebeurt inderdaad! Wel leuk dat hij ineens naar je toe kwam!

Joyce: mooi, als je allebei weet hoe het zit dan is het prima toch? Fijn dat jij ervan geniet zo!

Polly Dot: ja joh... Het is al een tijdje uit met mijn ex, sinds april! Deze huidige man had ik in mei leren kennen, ook eigenlijk echt te vroeg. Wie weet loopt het nu anders ja! Lief bericht van je!

Bliss: haha ja echt, van tinder? Ik doe daar niks serieus mee inderdaad, ik zit daar wel eens melig op te vleeskeuren met een vriendin en kansloze openingszinnen uit te lachen dus dat klopt! Dus ik ga niet achter je voormalige potentieeltje aan hoor ;) maar nu ga ik wel eens tussen mijn matches kijken welke er met jou vrienden is! Haha grappig.
Ik ben benieuwd hoe het verder met jou loopt en de iets kleinere man!
Maarre... Verkering, geen idee, haha! Ik wil rustig vertrouwen opbouwen dat hij niet weer freakt over verantwoordelijkheden en zo, en hij moet dingen op een rijtje zetten want het is een gek jaar geweest voor hem. Maar we zijn wel gek op elkaar en het lijkt in alle opzichten op een relatie: zoenen, seks, leuke dingen doen, verliefd, exclusiviteit.. Hij belde net, wilde me even horen. Hij gaat een Sinterklaascadeautje voor me zoeken ondanks dat ik eigenlijk helemaal niet braaf geweest ben dit jaar, dus hij overweegt me ook nog in de zak mee te nemen naar Barcelona, of Groningen, haha :) ik ben blij!
<<

Anoniem 53

Bericht 03 Dec 2013 22:34

Re: Datetopic

Rogue, die had ik niet aan zien komen, wel leuk! Benieuwd of er nog een nieuwe afspraak komt.

RYW, ik krijg een big smile op mijn gezicht als ik je berichten lees, je klinkt zo verliefd!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 04 Dec 2013 07:35

Re: Datetopic

RYW, jouw verhaal is zo leuk om te lezen!

Mijn meneer was hier gisteravond!
Ik zat gisteren te eten bij mijn ouders toen ik een whatsappje van hem kreeg met de vraag: "Wat doe je vanavond? Ik kan niet meer wachten om je te zien".

Ik zei dat ik bij mijn ouders was maar dat hij naar me toe mocht komen als hij daar zin in had en toen was hij er dus gisteravond. Was leuk, fijn en gezellig :-)

Hij is nu weer weg want hij moest werken. Hij is zo'n anderhalf uur onderweg naar zijn werk vanaf hier. Ik denk dat ik nog even ga slapen ;-)
<<

Anoniem285

Bericht 04 Dec 2013 13:43

Re: Datetopic

Rogue, leuke update! Vind je die vriend van collega ook een knappe dude? Ben benieuwd wie hierna de moeite neemt om op bezoek te komen :P

Bliss, ok, haha! :D Dan is het ook eigenlijk wel normaal inderdaad. Ik stelde het me zo voor dat hij een whatsapp stuurde met “Ik bel je volgende week om een afspraak te maken”, terwijl ik dan denk, waarom whatsapp je niet gewoon wanneer je zin hebt en dan maak je vanzelf een afspraak wanneer dat uitkomt.
Als je zo met lood in je schoenen naar zo’n date gaat, verpest dat je weekend dan niet een beetje? Dan zou ik ook niet zoveel zin hebben als ik niet wist of hij wel leuk is. Ik snap het wel hoor, lijkt me een beetje voelen als een sollicitatiegesprek, maar dan over jezelf, je uiterlijk en je persoonlijkheid. Pfffff logisch dat je er stress van krijgt! Weet niet of ik het zou durven!

RYW, sinds april al! Wow, dan heb je deze man snel leren kennen, maar ik denk niet dat dat slecht is hoor. Ze zeggen toch altijd dat het komt zoals het komt, en nooit wanneer je ernaar op zoek bent. Als je net uit elkaar bent zoek je ook niet.
Jullie klinken in ieder geval super verliefd en ik ben blij voor je! Komt vast goed! Geniet ervan.

Auxo, heb jij nog een update?

Sushi, wat leuk! Heel erg leuk. Spontaan ook, dat hij dan gewoon meteen langskomt en zich niet laat tegenhouden door het feit dat hij dan ook meteen jouw ouders ontmoet. Hoe vonden die hem? Is toch altijd wel spannend vind ik, familie en vrienden erbij betrekken.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 04 Dec 2013 15:00

Re: Datetopic

Leuk, Sushi! Kwam hij echt naar je ouders? Dat is best een grote stap!

Bliss, tof dat je een date hebt! :D Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, en voor je het weet is het zaterdag. Natuurlijk is het hartstikke spannend om te daten, je weet niet of iemand leuk is of niet, daar ga je achter komen. Probeer er open in te gaan, hopelijk wordt het een leuke avond!

Klinkt goed, RYW!
<<

Anoniem285

Bericht 04 Dec 2013 15:13

Re: Datetopic

Hoe gaat het bij jou, SuperGrover? Ook plannen om samen kerst of nieuwjaar te vieren of zo?
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 04 Dec 2013 15:20

Re: Datetopic

Oh jee jullie hebben me verkeerd begrepen haha. Hij kwam niet naar mijn ouders maar gewoon naar mij toen ik weer thuis was van mijn ouders. :wink:

Zie nu inderdaad dat mijn stukje ook heel anders gelezen kan worden.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 04 Dec 2013 15:46

Re: Datetopic

Haha oké, dat is wel een verschil ja.

Polly: Ja gaat goed! Volgens mij mist hij me de laatste week veel, ik word overstelpt met berichten, tot diep in de nacht, haha. Hele interessante gesprekken gevoerd, haha ;) Maar ja, we zijn van plan om samen nieuwjaar te vieren! Hij is nu bezig met vrij regelen van zijn werk, zodat ik tot 6 januari kan blijven! Ja, gaat super goed dus, ik heb ook echt weer helemaal de kriebels. Ik hoop dat hij vandaag of morgen al duidelijkheid krijgt, dat ik gauw kan boeken! En vertel, hoe gaat het tussen jou en de Chileen?
<<

Anoniem285

Bericht 04 Dec 2013 17:36

Re: Datetopic

Ohhhh, haha! Ok, maar dat is ook leuk Sushi! Misschien zelfs nog wel leuker ;-)

Haha, leuk dat hij je mist, overstelpt worden met berichten is wel leuk, toch? :D Jullie lijken trouwens altijd wel interessante gesprekken te hebben! Leuk dat je daarheen gaat voor nieuwjaar, in totaal ben je dan een week daar of zo? Maar ook als hij moet werken kun je toch alsnog blijven, of zie ik dat verkeerd? Allebei vrij is nu eenmaal een luxe die je niet altijd hebt, ik krijg ook gewoon bezoek terwijl ik moet werken, dus dan moet hij zich maar lekker alleen amuseren. Leuk dat het zo goed gaat en dat je de kriebels hebt!
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 06 Dec 2013 21:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 04 Dec 2013 17:37

Re: Datetopic

SuperGrover schreef:Haha oké, dat is wel een verschil ja.

Haha nogal. Maar het was in ieder geval weer superleuk :)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 04 Dec 2013 19:43

Re: Datetopic

@ Bliss, het gaat een heerlijk avondje voor je worden vandaag op RTL 5! Twee Bridget Jones films achter elkaar...

@ RYW, dat klinkt echt goed.

@ Sushi, als ik het goed begrijp is hij dus bij jou blijven slapen? Is dat voor de eerste keer? (ik kon het niet helemaal meer terug vinden namelijk). Het klinkt heel leuk en spontaan idd.. Veel plezier.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Dec 2013 19:49

Re: Datetopic

Hé daar is m'n groupie weer! Ik ga niet kijken hoor vanavond, heb ze een maandje geleden pas nog allebei gekeken (uiteraard heb ik ze op dvd thuis).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Dec 2013 21:15

Re: Datetopic

Ja ik heb een update, en dat is dat ik nu echt klaar ben met die man. We hadden voor vorige week zondag afgesproken, maar nog niet hoe laat. Dus ik app hem zaterdagavond of het goed is dat ik begin van de avond kom. Ik kreeg maar geen antwoord, zondag overdag ook niet (wel online geweest op whatsapp), tot ik rond 18:00 een app kreeg dat hij over een uur thuis was. Omdat ik niks hoorde ben ik overdag gewoon andere dingen gaan doen, en ik ging niet op stel en sprong de auto in stappen om daarheen te rijden. Ik liet hem weten dat ik het niet leuk vond dat ik zo laat antwoord kreeg en dat hij verwachtte dat ik meteen in de auto zou stappen, dat ging ik dus niet doen. Hij vond dat ik moeilijk deed, maar ik vertik het gewoon om heel de dag met mijn iPhone en autosleutels in de hand te gaan zitten wachten tot ik een app krijg dat hij thuis is. Daarop kreeg ik dat hij geen zin heeft in mijn moeilijke gedoe. Oké, prima, dan niet! Exit dus.

Ben nu een beetje rond aan het kijken op Tinder. Paar matches, maar weet niet hoe ik een gesprek moet beginnen. Ben echt een leek wat internet/appdatenn betreft.
<<

Anoniem59

Bericht 04 Dec 2013 23:11

Re: Datetopic

Sushi: haha ik dacht ook dat hij bij je ouders was langsgekomen! Ik dacht al, die durft! Haha, fijn dat het leuk was! Heb je hem zijn afzegging al helemaal vergeven?

Polly Dot: lief berichtje! Wat spannend van die feestdagen, beetje magisch zelfs :) ik snap wel dat je er blij van wordt, het klinkt zo fijn! Gek idee dat je hem nog maar zo kort kent, maar dat het toch zo fijn voelt!

SG: zou super zijn, als je naar hem toe kan met de feestdagen! Hoe lang is het nu geleden dat je hem zag?

Toet: ik had nog niet op jouw antwoord gereageerd.. Wel wijs denk ik, dat je jezelf niet hoop geeft. Hij weet je tenslotte te bereiken, als hij nog interesse heeft.. Zoals je het uitlegde is het me nu duidelijk. Doe je denk ik goed aan...

Bliss: jammer dat je lood in je schoenen voelt! Maar inmiddels heb je best wat date-ervaring en je weet ook dat je loskomt als je daar eenmaal zit toch? Dan voel je je toch al snel beter? Dus als je die tegenzin accepteert met in je achterhoofd de kennis dat je je straks beter gaat voelen zie je er misschien minder tegen op?

Auxo: duidelijk! Heb je toch niks aan... Je gaat toch niet zitten wachten tot je per direct mag komen opdraven voor hem? Goeie beslissing... Dat daten komt wel goed toch? Of vind je het eng?

Hier nog steeds blijheid. Mijn date is, sinds er zaterdag in bed terecht kwamen, een stuk aanhankelijker. Het eerste wat hij doet bij het wakker worden is mij appen, en het laatste wat hij doet voor hij gaat slapen is mij bellen :) net dus ook.. Hij vroeg nep-verontwaardigd waarom ik helemaal hier ben, en niet daar naast hem in bed, en hij refereerde aan mij als 'de vrouw met wie ik wat heb'. Daarbij dacht ik wel: wooow! Is voor hem een big thing. Gaat dat niet te snel? Aan de ene kant freakt het me lichtjes maar aan de andere kant maakt het me ook heel blij! Help, ik moet niet mijn kop verliezen, ik ben verdorie 31!!
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 05 Dec 2013 00:49

Re: Datetopic

Super leuk Polly! Echt tof dat jullie contact blijven houden en dat jullie alweer twee afspraken hebben staan! Leuk om te horen :) Het is inderdaad super leuk, al die berichtjes. En ik ga inderdaad een kleine week. Het probleem met zijn werk is dat hij daar soms echt voor moet reizen, dus het zou een beetje lomp zijn als ik daarheen ga terwijl hij er zelf niet is. Maar goed, hij weet pas vlak van tevoren of dat het geval is, en hij denkt dat het wel meevalt in die zes dagen, maar het is een risico. Een risico dat we gaan nemen, ik heb tickets geboekt!!! Lalalalala, ik ben blij :)

RYW: Ik heb hem nu sinds eind augustus niet meer gezien, er zit dus echt 4 maanden tussen. Maar ging het tussen jou en je date de vorige keer niet mis omdat het hem te snel ging? Nu lijkt het bijna een beetje andersom te zijn. Zolang als het werkt en het leuk blijft is er natuurlijk ook niets mis mee dat het soms ineens best snel gaat.

Auxo, ik snap dat je daar klaar mee bent hoor. Ik vind het behoorlijk egoïstisch gedrag van hem. Een gesprek beginnen hoeft niet zo spectaculair te zijn, gewoon hoi hoe is het?
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 05 Dec 2013 13:37

Re: Datetopic

@RYW: Ja, ik heb het hem eigenlijk al wel helemaal vergeven. Ik vond het lief dat hij me zo graag wilde zien en hij zei het dinsdagavond nogmaals (hij zei: "Ik ben zo'n sukkel", haha). Dus het zit wel goed zo. Morgen neemt hij me dus mee uit eten als het goed is, heb er echt zin in!

@Fred: ja hij is blijven slapen!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 05 Dec 2013 14:14

Re: Datetopic

Bleh ik voel me weer zo slecht. Na 3 maanden was ik hem eindelijk een beetje vergeten en nu heb ik hem weer een keer gezien en ik ben weer helemaal van slag. Gisteravond was ik in de kroeg en ik moest de héle avond aan hem denken. Geen enkele jongen vond ik interessant en ik was alleen maar met hem bezig. Hij had me gisteren ook weer ge-appt of ik een leuke dag had enzo (ik was jarig) en zojuist appt ie me wéér. Ik word er gek van. Het is echt mega frustrerend dat ik hem niet kan vergeten terwijl ik weet dat het niks gaat worden. Einde bericht :p
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Dec 2013 15:23

Re: Datetopic

Toet schreef:Bleh ik voel me weer zo slecht. Na 3 maanden was ik hem eindelijk een beetje vergeten en nu heb ik hem weer een keer gezien en ik ben weer helemaal van slag. Gisteravond was ik in de kroeg en ik moest de héle avond aan hem denken. Geen enkele jongen vond ik interessant en ik was alleen maar met hem bezig. Hij had me gisteren ook weer ge-appt of ik een leuke dag had enzo (ik was jarig) en zojuist appt ie me wéér. Ik word er gek van. Het is echt mega frustrerend dat ik hem niet kan vergeten terwijl ik weet dat het niks gaat worden. Einde bericht :p



Ahhh Toet! gewoon even een dikke knuffel omdat ik wel kan zeggen dat hij je niet waard is maar dat zegt je niet zoveel. Hij is stom dat hij niet inziet hoe leuk jij bent!

:hug:
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 05 Dec 2013 20:58

Re: Datetopic

Dit is vervelend... Mijn date appt net.

"We moeten even praten"
"Het gaat om morgen :("
Ik bel je vanavond rond 23:00 uur, ok?"

Hij gaat zeker weer afhaken. Vind dat zo vervelend. Wat moet ik hier nou van denken?

Ik vind het sowieso stom dat hij aankondigt dat hij gaat bellen. Bel dan meteen, denk ik dan.

Wat vinden jullie hier van?
<<

Anoniem4

Bericht 05 Dec 2013 21:00

Re: Datetopic

Ahh serieus Sushi, wat balen! We moeten even praten vind ik echt de meest verschrikkelijk woorden die iemand uit kan spreken. Zeker als je pas over 2 uur dus weer contact met iemand hebt.
Succes, ik hoop dat ie beter nieuws voor je heeft!
Ik zou er nog niet heel veel mee doen, je weet nog niet wat er is en waarom dat dan is.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 05 Dec 2013 21:03

Re: Datetopic

Sterker nog, hij stuurde dat om half 7. Dus toen nog 4,5 uur. Hij is ook niet meer op de whatsapp geweest in de tussentijd.
Ik word hierdoor echt geirriteerd/gestresst, maar dat wil ik helemaal niet!

Als ik meer weet zal ik even updaten hier.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers