Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verzwaringsdeken

<<

Anoniem331

Bericht 01 Sep 2021 22:58

Re: Verzwaringsdeken

Ik ben ook altijd aan het kijken hoe laat het is en reken dan hoeveel slaap ik mis en wat ik over houd. Niet goed.
Ik draai tegenwoordig de wekker om. Scheelt wel iets.

Ik ga vaak als ik niet kan slapen naar de zolder, eerder sliep ik daar dan prima. Maar ook dat gaat niet lekker momenteel. Erg frustrerend allemaal. Voor nu de 2e nacht met deken. Vind het heerlijk liggen dus daar ligt het niet aan.
<<

Anoniem331

Bericht 01 Sep 2021 23:00

Re: Verzwaringsdeken

Sleepte ik vannacht met mijn deken van 8 kilo naar de zolder 🤣
Spierballen kweken met dat spul!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Sep 2021 07:07

Re: Verzwaringsdeken

Pff helse nacht weer gehad. Nu viel ik gisteravond juist wel snel in slaap, maar vanaf 4.30 geen oog meer dicht gedaan. Gesloopt ben ik. Heb nog een slaappil genomen, maar die hielp zelfs niet. Was gewoon zo opgefokt en dat werd steeds erger. Laatste uur nog op de bank gaan liggen, maar ook dat hielp niet. 4u53 geslapen volgens m'n Fitbit. 😞
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Sep 2021 11:43

Re: Verzwaringsdeken

Nou ik heb er één besteld hoor! Ben behoorlijk wanhopig inmiddels, overal gekke pijntjes en gewoon oververmoeid. Dus het proberen waard. Morgen komt hij, 9 kilo. Kan me daar dus niks bij voorstellen, maar we gaan het meemaken.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem331

Bericht 16 Sep 2021 11:54

Re: Verzwaringsdeken

Ik wil niet meer zonder!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 16 Sep 2021 12:24

Re: Verzwaringsdeken

Ik ben benieuwd Bliss, ik hoop dat het helpt voor je!
Na mijn vakantie kan ik de deken van m'n schoonzusje proberen, ben echt heel benieuwd.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 16 Sep 2021 13:52

Re: Verzwaringsdeken

As we speak lig ik nu op de bank met m'n verzwaringsdeken. Ik kan zo veel beter relaxen. Anders geef ik sneller toe aan dat ik ook nog van alles wil doen, terwijl ik nu gewoon even wil chillen.
Nu twee weken verder en ik heb de afgelopen jaren niet zo goed geslapen en voel me ook echt uitgeruster overdag. Nu zelf nog eerder op bed🤷🏻‍♀️.

Denk dat het voor dochter ook helpt. Ze gaat 3 dagen achter elkaar naar de opvang en dat is soms wat veel voor der en dan gaat ze juist slechter slapen in de loop van die dagen(zo herkenbaar voor mezelf). Gisteravond explodeerde ze ivm vermoeidheid en ipv een onrustige nacht die daar vaak op volgt, heeft ze heerlijk geslapen en werd ze vanmorgen vrolijk en uitgeslapen wakker. Dat is voor haar doen echt wel bijzonder na zo'n avond en 2 dagen opvang.

Hoop dat het voor jou ook helpt Bliss!
<<

Anoniem319

Bericht 16 Sep 2021 14:02

Re: Verzwaringsdeken

Ik zag trouwens ook dat je verzwaringsslaapzakken hebt. Misschien voor sommige kindjes die moeite hebben met slapen nog een uitkomst.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 16 Sep 2021 14:26

Re: Verzwaringsdeken

Ik heb het een week geprobeerd maar bij mij deed het niets en ik trapte ‘m vrij snel van me af elke nacht. Wel jammer want ik slaap ontzettend slecht dus was fijn geweest als het hielp :)
<<

Anoniem331

Bericht 16 Sep 2021 14:42

Re: Verzwaringsdeken

Feline schreef:Ik heb het een week geprobeerd maar bij mij deed het niets en ik trapte ‘m vrij snel van me af elke nacht. Wel jammer want ik slaap ontzettend slecht dus was fijn geweest als het hielp :)



‘Ze’ zeggen dat je minimaal drie weken nodig hebt om er aan te wennen. Dus kan best zijn dat je te snel opgeeft.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 16 Sep 2021 17:06

Re: Verzwaringsdeken

Joey schreef:As we speak lig ik nu op de bank met m'n verzwaringsdeken. Ik kan zo veel beter relaxen. Anders geef ik sneller toe aan dat ik ook nog van alles wil doen, terwijl ik nu gewoon even wil chillen.
Nu twee weken verder en ik heb de afgelopen jaren niet zo goed geslapen en voel me ook echt uitgeruster overdag. Nu zelf nog eerder op bed🤷🏻‍♀️.

Denk dat het voor dochter ook helpt. Ze gaat 3 dagen achter elkaar naar de opvang en dat is soms wat veel voor der en dan gaat ze juist slechter slapen in de loop van die dagen(zo herkenbaar voor mezelf). Gisteravond explodeerde ze ivm vermoeidheid en ipv een onrustige nacht die daar vaak op volgt, heeft ze heerlijk geslapen en werd ze vanmorgen vrolijk en uitgeslapen wakker. Dat is voor haar doen echt wel bijzonder na zo'n avond en 2 dagen opvang.

Hoop dat het voor jou ook helpt Bliss!



Mocht je een beetje handig zijn qua naaien, ik heb er 1 voor mijn oudste zoon genaaid paar weken terug. Hij lijkt er wel beter door te slapen maar plast ook wat meer in bed onder de deken (normaal volledig zindelijk). Iemand daar meer verhalen over gehoord bij kinderen?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 16 Sep 2021 20:49

Re: Verzwaringsdeken

Komt dat niet omdat hij dieper slaapt Siep?
2016
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 16 Sep 2021 20:57

Re: Verzwaringsdeken

Feline schreef:Ik heb het een week geprobeerd maar bij mij deed het niets en ik trapte ‘m vrij snel van me af elke nacht. Wel jammer want ik slaap ontzettend slecht dus was fijn geweest als het hielp :)


Mocht je er vanaf willen... Dan heb ik mogelijk interesse
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 16 Sep 2021 22:28

Re: Verzwaringsdeken

Salome schreef:Komt dat niet omdat hij dieper slaapt Siep?


Ja daar dacht ik ook aan, of door de druk meer spanning loslaat of zo. Maar was een gedachtegang die ik nog niet kon onderbouwen
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2021 09:43

Re: Verzwaringsdeken

Jip schreef:
Feline schreef:Ik heb het een week geprobeerd maar bij mij deed het niets en ik trapte ‘m vrij snel van me af elke nacht. Wel jammer want ik slaap ontzettend slecht dus was fijn geweest als het hielp :)


Mocht je er vanaf willen... Dan heb ik mogelijk interesse


Ik heb 'm al terug gestuurd naar de winkel :) Daarom ook geen maand geprobeerd. Vond het ook maar lelijk op m'n bed liggen en te zwaar om elke dag op te ruimen.
Op de bank was het nog wel fijn maar ook daar het probleem dat ik het, zelfs met een hoes, gewoon een lelijk ding vindt in m'n woonkamer.
Maar snap wel dat mensen er baat bij hebben!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Sep 2021 08:01

Re: Verzwaringsdeken

Ik ben er nog niet uit wat ik van de deken vind. Op zich ligt het niet verkeerd, maar ik wil nog eenmaal heel vaak van zij wisselen in m'n slaap en dat kost enorm veel moeite met die deken. Dat zal ook wel het idee zijn, maar ik kan gewoon niet de hele nacht op dezelfde zij liggen. Dus ik weet het nog niet, kijk het nog wel even aan.
❤ 7 juni 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 19 Sep 2021 08:10

Re: Verzwaringsdeken

Oh vervelend Bliss. Lijkt me ook irritant. Ik ben geen moeite met omdraaien, zou mij ook irritant lijken. Ik heb wel 1 of 2 kilo te licht voor m'n gewicht. Misschien dat dat voor mij nog uitmaakt.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 19 Sep 2021 17:16

Re: Verzwaringsdeken

Feline schreef:
Jip schreef:
Mocht je er vanaf willen... Dan heb ik mogelijk interesse


Ik heb 'm al terug gestuurd naar de winkel :) Daarom ook geen maand geprobeerd. Vond het ook maar lelijk op m'n bed liggen en te zwaar om elke dag op te ruimen.
Op de bank was het nog wel fijn maar ook daar het probleem dat ik het, zelfs met een hoes, gewoon een lelijk ding vindt in m'n woonkamer.
Maar snap wel dat mensen er baat bij hebben!


Ohja je kunt natuurlijk binnen 30 dagen zo der reden retourneren!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Sep 2021 13:52

Re: Verzwaringsdeken

Mijn deken zit ook alweer in de doos en wordt vanavond opgehaald. Veel te zwaar!
❤ 7 juni 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 23 Sep 2021 17:26

Re: Verzwaringsdeken

Ik heb er eentje overgenomen van iemand, 7 kilo. Eentje van Merah, geen idee of dat een bekend merk is. Ben heel benieuwd! Je legt het over je gewone dekbed toch of gebruik je het ter vervanging van?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 23 Sep 2021 18:30

Re: Verzwaringsdeken

Toen het nog iets warmer was gebruikte ik het als vervanging van. Nu met dekbed erover. Maar ik lees wel vaak dat mensen het over hun dekbed doen, ik dus andersom.
<<

Anoniem331

Bericht 23 Sep 2021 19:04

Re: Verzwaringsdeken

Ik gebruik hem onder mijn dekbed. Er op vond ik niet fijn.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 23 Sep 2021 23:35

Re: Verzwaringsdeken

Ik krijg het midden in de nacht koud van die balletjes dus bovenop mijn dekbed
Afbeelding
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 24 Sep 2021 13:19

Re: Verzwaringsdeken

Bliss schreef:Mijn deken zit ook alweer in de doos en wordt vanavond opgehaald. Veel te zwaar!


Ik had precies hetzelfde Bliss. Ding lag na een uur standaard naast me omdat ik niet kon draaien. Ik draai ook altijd m'n hele bed door 's nachts. Wordt standaard met m'n hoofd bij m'n voeteneind wakker haha.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 25 Sep 2021 18:01

Re: Verzwaringsdeken

Vannacht mee gelsapen. Ik had het we heel warm onder. Misschien vannacht alleen onder de deken slapen. En niet ook m'n dekbed erbij.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers