Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Algemeen

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 10 Sep 2021 13:44

Re: Vragentopic - Algemeen

Even een update omdat ik zoveel lieve hulp kreeg hier met betrekking tot het PGB. Ik heb met heel veel geluk een schoonmaakster via een thuiszorg gevonden en ze begint vandaag al!
Ze namen eigenlijk geen nieuwe cliënten meer aan maar heel toevallig kwam er een plekje vrij. En dan ook nog op de vrijdag, zo ideaal, met een schoon huis het weekend in.

Heb net alleen wel het hele huis opgeruimd zodat ze niet in een vies huis komt :') Ik moet er nog even aan wennen geloof ik.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 12 Sep 2021 15:23

Re: Vragentopic - Algemeen

Fijn dat het gelukt is Feline! En ik ken genoeg mensen die opruimen voordat de schoonmaker komt :wink:

Ik heb ook een vraag. Ik ben op zoek naar een linnen ringband of smalle ordner. Iemand ideeën? Ik vind vooral zakelijke websites of per stuk 20 euro. Ik weet niet goed wat ik er maximaal aan uit wil geven, maar 20 euro vind ik te veel.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 12 Sep 2021 17:00

Re: Vragentopic - Algemeen

Feline schreef:Even een update omdat ik zoveel lieve hulp kreeg hier met betrekking tot het PGB. Ik heb met heel veel geluk een schoonmaakster via een thuiszorg gevonden en ze begint vandaag al!
Ze namen eigenlijk geen nieuwe cliënten meer aan maar heel toevallig kwam er een plekje vrij. En dan ook nog op de vrijdag, zo ideaal, met een schoon huis het weekend in.

Heb net alleen wel het hele huis opgeruimd zodat ze niet in een vies huis komt :') Ik moet er nog even aan wennen geloof ik.


Haha, dat zou ik ook doen hoor Feline :smile: Maar superfijn dat je nu een schoonmaakster hebt gevonden!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 12 Sep 2021 19:51

Re: Vragentopic - Algemeen

Ik ruim juist altijd op voor de werkster komt! Zonde als zij op moet ruimen terwijl er anderen dingen harder nodig zijn.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 12 Sep 2021 19:59

Re: Vragentopic - Algemeen

Soleil schreef:Ik ruim juist altijd op voor de werkster komt! Zonde als zij op moet ruimen terwijl er anderen dingen harder nodig zijn.

Ja precies. Door op te ruimen kan zij flinke meters maken met schoonmaken, hoeft ze niet alles opzij te zetten.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 14 Sep 2021 15:42

Re: Vragentopic - Algemeen

Vraagje ik zoek een waterdicht tasje voor te zwemmen voor mijn telefoon,ID en hotelpasje. Wil graag naar het strand en ook even in zee maar ga alleen dus zal mijn spullen wel mee moeten nemen de zee in nu niemand op mijn spullen kan passen.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 14 Sep 2021 16:01

Re: Vragentopic - Algemeen

Je vroeg het niet maar ik las op het Viva forum wat tips om je valuables te 'verstoppen: in een Pringlesbus, begraven onder je handdoek (en dan wel de plek markeren), in een floddertasje onder je handdoek en je (lege) handtas pontificaal neerzetten, in een dichtgevouwen maandverband/luier...

Of een plekje zoeken naast een keurig ogend gezinnetje en vragen of ze een oogje in het zeil willen houden

Ik doe zelf vaak dat floddertasje want met zo'n waterdicht tasje zou ik de hele tijd 'bang' zijn dat ie lekt en het ook irritant vinden omdaarmee te moeten zwemmen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Sep 2021 16:03

Re: Vragentopic - Algemeen

Wij hebben zo'n tasje in Spanje bij zo'n Aziatische bazaar gekocht. Maar weet niet of ze dat ook in een grote stad hebben.
Let's discover the world together.
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1611

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 14 Sep 2021 16:20

Re: Vragentopic - Algemeen

Ha die van die dichtgevouwen luier vind ik best wel een goede, haha!
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 14 Sep 2021 16:45

Re: Vragentopic - Algemeen

Haha ja tot dat iemand iets te aardig denkt, oh daar ligt afval, ik gooi het even weg 😅.

Siem, als je googelt op waterdicht tasje krijg je wel wat kleine tasjes te zien. Misschien zit daar iets tussen?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 14 Sep 2021 20:57

Re: Vragentopic - Algemeen

Wij hebben deze hoesjes. Ooit keer op schiphol gekocht. Hij is wel maar groot genoeg voor je telefoon maar je zou er eventueel twee kunnen doen? Al denk ik dat je id en hotelpasje er prima bij passen. Hij is echt waterdicht, we gaan er mee de zee in om foto's te maken. Mijn vriend maakt hem vaak vast aan zijn zwembroek lusje en dan in zijn broekzak van zwembroek, ik hang hem vaak om mijn nek. Mijn dochters duiken er ook mee onder water om filmpjes onder water te maken. Wij zijn er echt heel tevreden over.

https://www.bol.com/nl/nl/p/universele- ... oductTitle
:heart: :heart: 2011
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 14 Sep 2021 20:58

Re: Vragentopic - Algemeen

Je kan ook op duik portemonnee zoeken. Zijn vaak sterker dan die waterdichte hoesjes die je in toeristenwinkels kunt vinden.

Wij hebben er eentje waar we ook mee gedoken hebben. Alles bleef netjes droog.
<<

Fleur

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 43

Geregistreerd: 23 Nov 2013 20:49

Bericht 14 Sep 2021 22:20

Re: Vragentopic - Algemeen

Ik gebruik hetzelfde hoesje als studiebol, alleen dan voor het suppen. Heb hem inmiddels al 4 jaar en nog steeds tevreden.
<<

Anoniem331

Bericht 14 Sep 2021 22:29

Re: Vragentopic - Algemeen

Fleur schreef:Ik gebruik hetzelfde hoesje als studiebol, alleen dan voor het suppen. Heb hem inmiddels al 4 jaar en nog steeds tevreden.



Hier net zo! Ideaal.

Suppen kan prima zonder, maar onderweg foto’s maken is leuker.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 15 Sep 2021 11:15

Re: Vragentopic - Algemeen

Met alleen suppen vind ik een telefoon sowieso wel handig mee te hebben (naast dat foto’s maken ook leuk is). Heb ook wel zo’n dry bag voor op m’n sup. Maar ik ga ook eens naar die kleine tasjes/hoesjes kijken. Lijkt me wel handig!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 15 Sep 2021 12:02

Re: Vragentopic - Algemeen

Bedankt voor de tips. Achterlaten op hey strand durf ik niet ook niet verstopt mocht iemand het toch weggooien of meenemen.

Heb die van de link van studiebol besteld hopelijk is hij nog op tijd binnen voor de vakantie!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 19 Sep 2021 12:09

Re: Vragentopic - Algemeen

Girli schreef:Ik heb ook een vraag. Ik ben op zoek naar een linnen ringband of smalle ordner. Iemand ideeën? Ik vind vooral zakelijke websites of per stuk 20 euro. Ik weet niet goed wat ik er maximaal aan uit wil geven, maar 20 euro vind ik te veel.
Heeft iemand voor mijn vraag nog een tip/idee?

Is het nog gelukt om je bestelling te ontvangen voor de vakantie Siem?
<<

Anoniem323

Bericht 19 Sep 2021 14:46

Re: Vragentopic - Algemeen

Linnen is wel moeilijk denk ik. Ik zou dan kijken bij een specialere boekhandel ofzo.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 19 Sep 2021 14:59

Re: Vragentopic - Algemeen

Vroeger had de Hema zoiets, maar dat is echt al jaren geleden.
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 19 Sep 2021 17:36

Re: Vragentopic - Algemeen

Girli, Amazon?

Goldbuch foto-ringband, Bella Vista, 26x32 cm, linnen, 37 https://www.amazon.nl/dp/B07R6NJ3TV/ref ... XY11?psc=1

Deze is, afhankelijk van de kleur, circa 13-15 euro. Wel vier ringen, weet niet of je dat wil.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 19 Sep 2021 23:06

Re: Vragentopic - Algemeen

Goede tip, dankjewel! Vier ringen maakt niet uit, want er komen fotobladen in die 23-rings zijn, dus vier is prima. Ze hebben alleen niet de kleur die ik graag wil (paars), maar een andere kleur kan ook wel.
<<

Anoniem323

Bericht 20 Sep 2021 14:27

Re: Vragentopic - Algemeen

Ik wil naar een winkel in België.
Wat zijn de regels? Moet ik daar nog een mondkapje dragen en mag dat een stoffen zijn of moet dat zo'n medisch kapje zijn? Moet ik verder nog ergens aan denken?
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1611

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 20 Sep 2021 14:52

Re: Vragentopic - Algemeen

Tot 1 oktober zijn mondkapjes nog verplicht in Belgische winkels. Een stoffen is prima. Verder is er volgens mij niets om rekening mee te houden.
<<

Anoniem323

Bericht 20 Sep 2021 17:29

Re: Vragentopic - Algemeen

Bedankt sublimo! Kan ik deze week nog even naar België rijden
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Sep 2021 10:46

Re: Vragentopic - Algemeen

Heeft iemand een leuk idee hoe ik geld geef op een kinderfeestje. Mijn dochters hebben een aantal feestje waarbij het vriendinnetje geld vraagt. Maar ik vind het niet zo leuk om een envelopje te geven. Maar iets anders makkelijks/leuks kan ik even niet bedenken.
:heart: :heart: 2011
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers