Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Podcast

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 22 Aug 2021 19:14

Re: Podcast

Ik heb weer een tip: the missing crypto queen van BBC Sounds. Echt steengoed!!

En tante Jos. Over een verzetsheldin. Ook interessant!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 22 Aug 2021 19:17

Re: Podcast

Karnemelk, van de vogelspodcast zag ik weer nieuwe online staan! Nog niet geluisterd, maar krijg weer zin om te gaan wandelen en dan deze te luisteren.
Helaas voel ik me al een week beroerd met knallende hoofdpijn. Zodra die over is, ga ik wandelen en luisteren.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem331

Bericht 22 Aug 2021 19:38

Re: Podcast

Meneer de Uil schreef:Karnemelk, van de vogelspodcast zag ik weer nieuwe online staan! Nog niet geluisterd, maar krijg weer zin om te gaan wandelen en dan deze te luisteren.
Helaas voel ik me al een week beroerd met knallende hoofdpijn. Zodra die over is, ga ik wandelen en luisteren.



Ik heb de laatste op 8 juli staan. Zie ik 1 over het hoofd dan?
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 23 Aug 2021 08:49

Re: Podcast

Ik zie op Spotify ook alleen maar de laatste van 8 juli staan.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 23 Aug 2021 21:01

Re: Podcast

Jullie hebben gelijk, ik weet niet wat ik heb gezien 🤓..scheef gekeken, jammer!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem331

Bericht 23 Aug 2021 21:06

Re: Podcast

Met een heel scheel oog gekeken denk ik 😆
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 13 Sep 2021 12:56

Re: Podcast

Ik heb weer een aantal aanraders!

Ik heb net Fake Heiress afgeluisterd - gaat over Anna Delvey die zich voordeed als een New York Socialite maar ze heeft haar eigen imago verzonnen. Toch krijgt ze het voor mekaar dat ze een luxe leventje leidt totdat ze door de mand valt.

'Van twee kanten' vind ik een aanrader en van dezelfde podcast host 'moderne liefde'.

'Death in ice valley' van de BBC is ook erg boeiend, een waargebeurd verhaal over een moord in Noorwegen.

Straks ga ik beginnen aan 'the Other Latif'
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem331

Bericht 13 Sep 2021 13:39

Re: Podcast

Ik luister momenteel Roels sofa sessies. Over zijn scheiding en veel bekende Nederlanders die komen vertellen over hun scheiden.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 13 Sep 2021 19:04

Re: Podcast

Nien_ schreef:Ik heb weer een aantal aanraders!

Ik heb net Fake Heiress afgeluisterd - gaat over Anna Delvey die zich voordeed als een New York Socialite maar ze heeft haar eigen imago verzonnen. Toch krijgt ze het voor mekaar dat ze een luxe leventje leidt totdat ze door de mand valt.

'Van twee kanten' vind ik een aanrader en van dezelfde podcast host 'moderne liefde'.

'Death in ice valley' van de BBC is ook erg boeiend, een waargebeurd verhaal over een moord in Noorwegen.

Straks ga ik beginnen aan 'the Other Latif'


Jaaa eindelijk! Haha iemand die deze ook heeft geluisterd. Fake Heiress is echt cool hè?! Ik vond hem ook heel tof. Eerst even wennen aan dat geacteerde maar daarna is dat echt leuk.

Heb je the missing crypto queen ook geluisterd? Echt aanrader ook.

The other latif vond ik ook heel erg goed. En Ik luister nu ook death in ice valley!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 18 Sep 2021 08:43

Re: Podcast

Ik heb vanmorgen de eerste aflevering van Tumor Tapes geluisterd.
Podcast van Lex Uiting en zijn vriendin, die na een controle-uitstrijkje slecht nieuws kreeg.
Toch wel aangrijpend hoor!
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 18 Sep 2021 09:18

Re: Podcast

Bedankt voor de tip Snirp, ik ga hem ook luisteren.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 875

Geregistreerd: 22 Apr 2021 17:38

Bericht 18 Sep 2021 13:31

Re: Podcast

Snirp schreef:Ik heb vanmorgen de eerste aflevering van Tumor Tapes geluisterd.
Podcast van Lex Uiting en zijn vriendin, die na een controle-uitstrijkje slecht nieuws kreeg.
Toch wel aangrijpend hoor!


Tranen met tuiten hier. Pfff heftig hoor. En meteen mijn schop onder mijn hol, hier ligt al weken mijn thuistest van baarmoederhalskanker te wachten. Dit weekend toch maar eens even in verdiepen.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Sep 2021 11:05

Re: Podcast

Heb jij geluisterd Hugo? Is ie in het Nederlands of ook (deels) dialect? Ik vraag het me de hele tijd af maar ik wil niet luisteren, ik vind dat wat te heftig denk ik, ik zat al met tranen in mijn ogen bij de aankondiging.
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 875

Geregistreerd: 22 Apr 2021 17:38

Bericht 19 Sep 2021 17:19

Re: Podcast

Deels dialect (onderlinge ingesproken appjes bijvoorbeeld) maar die vertaald ze naar het Nederlands. En hij heeft een liedje gemaakt, soort titelsong van de podcast. Liedje is wel in het dialect. Ik heb goed gehuild bij het liedje. Nam me even terug maar de tijd dat ik niet wist hoe het met R. zou aflopen.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Sep 2021 21:17

Re: Podcast

Bedankt voor je antwoord! Ja ik zat al te denken hoe ze dat dan deden aangezien zij onderling dan dialect spreken, maar alle fragmenten die ik hoorde waren in het Nederlands. Maar het is me duidelijk! Het lijkt me wel heftig! Liedje ga ik ongetwijfeld wel eens horen binnenkort dan.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 21 Sep 2021 19:54

Re: Podcast

Oef, ik weet niet of ik hem kan luisteren, lijkt mij erg heftig.

Ik ben begonnen aan de vogelspotcast, erg leuk en leer veel over vogels op een luchtige manier.
<<

Anoniem331

Bericht 21 Sep 2021 20:04

Re: Podcast

Wolfinschaapskleren schreef:Oef, ik weet niet of ik hem kan luisteren, lijkt mij erg heftig.

Ik ben begonnen aan de vogelspotcast, erg leuk en leer veel over vogels op een luchtige manier.



Morgen eindelijk een nieuwe aflevering na de zomerstop!
Ik ben er zo aan verslingerd geraakt, ik ga volgend jaar op excursie met Arjan Dwarshuis 🥳
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 21 Sep 2021 20:30

Re: Podcast

Oeeeh wat leuk Karnemelk! Super tof! Waar is de excursie?
<<

Anoniem331

Bericht 21 Sep 2021 20:40

Re: Podcast

Ik ga naar die van het fochteloërveen, dat is voor mij op fietsafstand. maar hij geeft op veel plekken excursies.
Je kunt boeken op dagjeindenatuur.nl
<<

Anoniem331

Bericht 24 Sep 2021 08:17

Re: Podcast

Meneer de Uil schreef:Karnemelk, van de vogelspodcast zag ik weer nieuwe online staan! Nog niet geluisterd, maar krijg weer zin om te gaan wandelen en dan deze te luisteren.
Helaas voel ik me al een week beroerd met knallende hoofdpijn. Zodra die over is, ga ik wandelen en luisteren.



Staat nu wel online!
<<

Anoniem328

Bericht 24 Sep 2021 09:12

Re: Podcast

Ik heb de eerste aflevering van tumor tapes ook geluisterd. Vond het best heftig. Maar super knap dat ze dit doen. Ik denk dat er nog veel vrouwen zijn die opzien tegen een uitstrijkje en het daarom aan zich voorbij laten gaan.
<<

Anoniem331

Bericht 05 Okt 2021 07:54

Re: Podcast

Ik luister momenteel de schaduw van Dutroux. Dit gaat over de weerslag op het leven nadat bekend werd hoeveel jonge meisjes het niet hebben overleefd.
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 05 Okt 2021 12:33

Re: Podcast

Ik heb de eerste aflevering geluisterd, best indrukwekkend.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Anoniem331

Bericht 24 Nov 2021 10:02

Re: Podcast

Wolfinschaapskleren schreef:Oef, ik weet niet of ik hem kan luisteren, lijkt mij erg heftig.

Ik ben begonnen aan de vogelspotcast, erg leuk en leer veel over vogels op een luchtige manier.



Ik loop dadelijk de vogelroute van de spodcast in het lauwersmeergebied!
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 784

Geregistreerd: 11 Jan 2022 11:02

Bericht 09 Mei 2022 18:14

Re: Podcast

Even een upje omdat ik op zoek ben naar podcasttips! Trust Nobody over de Vlaamse Wie is de Mol is na deze week voorbij :(

Mijn eigen vondsten van de laatste maanden, allemaal non-fictie:

- Chameleon: Wild Boys. Over twee jonge jongens die als nieuwkomers een Canadees dorp binnenwandelen, er rondhangen, en beweren dat ze in het bos zijn opgegroeid.

- The Dropout. Voor wie geen Disney+ heeft maar het verhaal van Elizabeth Holmes wel interessant vindt!

- De Stemmen van Assissen, en dan de 4 afleveringen over de dood van Sanda tijdens de ontgroening bij een Leuvense studentenvereniging.

- De Zwarte Dag van Hans, over een man die onder mysterieuze omstandigheden overlijdt en een bijzondere vrouw in huis genomen had.

- De Dag, van Radio 1. Ik vind zo'n korte nieuwspodcast waarin één onderwerp in 20 minuten wordt uitgelicht dus heel fijn! De laatste weken hebben ze weer iets meer verschillende onderwerpen i.p.v. alleen de oorlog (al snap ik natuurlijk dat de oorlog nu heel groot en belangrijk nieuws is.)

- Grijs Gebied, over moreel ingewikkelde undercoveroperaties in Nederland, de mr. Big methode.

- Een Soort God, over een vechtsportleraar die mensen ongemerkt in een soort sekte dwingt te leven.
T (2008) en I (2013)
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers