Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


uitwisbaar notitieboekje

<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 16 Dec 2018 00:18

Bericht 18 Sep 2021 18:28

uitwisbaar notitieboekje

Ik ben op zoek naar een uitwisbaar notitieboekje, maar er is zo ontzettend veel, dat ik niet meer weet wat ik moet kiezen. Wie heeft goede ervaringen met een uitwisbaar notitieboekje? Blijven de pagina's een beetje schoon als je regelmatig iets uitwist en opnieuw schrijft? En zijn de bladzijden van karton en blijft dat netjes als je 'm iedere dag in je tas hebt? Iemand misschien een tip voor een kwalitatief goed boekje?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Sep 2021 19:12

Re: uitwisbaar notitieboekje

Ik heb ervaring met de Bambook. Vind het wel fijn, ik vind alleen dat als je twee seconden aarzelt met schrijven, de inkt al opgedroogd is en je pen hapert. Dat zal wel vooral aan de pen liggen, maar ik vind dat wel lastig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Sep 2021 19:29

Re: uitwisbaar notitieboekje

Ik heb die van my green story. Ik heb 4 kleuren waarvan ik zwart eigenlijk nooit gebruik omdat die niet echt lekker gewist wordt. Blauw en rood vind ik het fijnste. Mijn ervaring is dus dat het vooral aan de kleur ligt
2015 💙
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 18 Sep 2021 19:57

Re: uitwisbaar notitieboekje

Minx schreef:Ik heb die van my green story. Ik heb 4 kleuren waarvan ik zwart eigenlijk nooit gebruik omdat die niet echt lekker gewist wordt. Blauw en rood vind ik het fijnste. Mijn ervaring is dus dat het vooral aan de kleur ligt


Precies dit!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 18 Sep 2021 21:00

Re: uitwisbaar notitieboekje

Ik heb een Bambook en een Correctbook.

Ik vind de Bambook iets te glad, schrijft niet heel fijn. En de pen droogt inderdaad snel uit. De Bambook heeft lijnen, dat vind ik wel fijn.

De correctbook vind ik heel fijn papier icm de pen. Schrijft lekkerder dan de Bambook. Maar het uitwissen vind ik wat minder. Moet echt veel kracht wel zetten om het goed uitgewist te krijgen met een nat doekje. Misschien moet ik de speciale spray erbij proberen. De correctbook heeft geen lijnen.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 18 Sep 2021 21:03

Re: uitwisbaar notitieboekje

Ik heb er ook één van greenstory. Ik gebruik em dagelijks op mijn werk en ik heb er een vegan leren kaft omheen en die zit weer in een soort etui (bagage organizer van de hema) met de schoonmaakspray, doekje en extra pennen. Ik ben er heel blij mee! Zwart is inderdaad het minst goed uit te vegen, maar met de spray krijg ik de pagina's nog steeds goed schoon. Het scheelt me zoveel papier!

Je kan hier trouwens losse setjes bladzijdes bijbestellen met lijntjes, ruitjes, to do lijstjes en noem maar op. Helemaal samen te stellen hoe jij wil.
december 2016
juli 2019
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 18 Sep 2021 22:12

Re: uitwisbaar notitieboekje

Ik heb een correctbook, wel met lijntjes, heb er ook ruitjesbladen, agenda bladen en to do lists in zitten.
Zwart vind ik het minst fijn schrijven, die wist inderdaad het slechtst.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:55

Bericht 18 Sep 2021 22:52

Re: uitwisbaar notitieboekje

Niekske schreef:Ik heb er ook één van greenstory. Ik gebruik em dagelijks op mijn werk en ik heb er een vegan leren kaft omheen en die zit weer in een soort etui (bagage organizer van de hema) met de schoonmaakspray, doekje en extra pennen. Ik ben er heel blij mee! Zwart is inderdaad het minst goed uit te vegen, maar met de spray krijg ik de pagina's nog steeds goed schoon. Het scheelt me zoveel papier!

Je kan hier trouwens losse setjes bladzijdes bijbestellen met lijntjes, ruitjes, to do lijstjes en noem maar op. Helemaal samen te stellen hoe jij wil.


Precies dit, maar dan zonder het etui van Hema. Ben er erg blij mee!
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 19 Sep 2021 08:51

Re: uitwisbaar notitieboekje

Ik gebruik voor mijn werk een rocketbook en ben daar heel erg tevreden mee. Ik krijg de pagina's goed schoon. Pagina's zijn erg dun maar blijven mooi. Onderaan de pagina's staan symbolen die je via de app kunt koppelen, ideaal vind ik die functie. Ik kan voor mijn werk iets tekenen of schrijven, het juiste symbool omcirkelen en als ik dan de pagina scan met de app mailt ie de pagina zo door naar mijn werkmail.

Heb er een goedkope action tablet hoes omheen die ik toevallig nog had liggen waar de rocketbook, pennen, stiften en doekje samen in zitten.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron