Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 15 Sep 2021 05:57

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Fijn dat de testen negatief zijn Lois en Calanthea, wel balen dat je niet meer kon slapen.
Uffe, fijn dat het nog mee valt, hopelijk blijft dat zo.

Misschien moet ik toch ook voor de jongste vast een digi d aanvragen. Er zitten daar voor de rest geen nadelen aan toch? Je merkt toch dat nu meer mensen wat snotterig worden dus grote kans dat we dan binnenkort niet ontkomen aan een test als ze hier ook snotterig worden.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 15 Sep 2021 06:55

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Oh fijn Lois en Calathea! Stom hè je kan zowel bij negatief als bij positief niet meer slapen. Soort van adrenaline ofzo?

Zou ik doen Viva! Volgens mij zitten er geen nadelen aan.
⁠♡♡♡
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 15 Sep 2021 07:41

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Wij hebben de digi-d ook al voor de baby. Geloof dat man die de dag na de aangifte heeft aangevraagd.
Ideaal ook met de post van het ziekenhuis.

Geloof wel dat man ook een e-mailadres voor B heeft aangemaakt, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 573

Geregistreerd: 23 Jul 2020 09:31

Bericht 15 Sep 2021 12:33

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Aan digid voor kinderen zitten geen nadelen aanvast. Merk zelf dat ik het juist erg prettig vind, aangezien 1 van de meiden de laatste maanden vaak moet bloedprikken in het ziekenhuis en ik met haar digid in het ziekenhuis portaal kan komen. Ze heeft daar niet een eigen mailadres voor nodig, daar heb ik de mijne voor ingesteld.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 15 Sep 2021 18:19

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Top, dat wordt aanvragen dus!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2021 07:35

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Pff nou wij gaan ook maar weer met m'n dochter naar de teststraat. Ze was een paar weken niet naar de opvang geweest vanwege een coronageval en daarna vakantie, en nu is ze deze week weer geweest en nu is ze weer verkouden. Vandaag zou ze eigenlijk een inhaalochtend op de psz hebben, maar ik heb maar weer afgebeld. Word er echt niet goed van onderhand! Maar bijvoorbeeld morgen hebben we (buiten) afgesproken met familie, zouden jullie daar dan wel heen gaan? Ik hoop dat we voor die tijd al de uitslag binnen hebben dan, maar dat weet ik niet zeker.
❤ 7 juni 2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 17 Sep 2021 07:42

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Buiten zou ik het denk ik wel aandurven, Bliss. Bij kinderen duurt de uitslag meestal wel langer, weet ik uit ervaring (en jij waarschijnlijk ook haha), maar ik hoop voor je dat de uitslag er dan al is. Succes straks.

Ik ga zo ook weer met de jongste, ze hoest erg en is benauwd en had gisteren en vannacht hoge koorts.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 17 Sep 2021 07:52

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ik weet niet of ik nou heel erg iets mis, maar inmiddels hoef je kinderen toch niet meer te testen met een verkoudheid? In het geval van benauwdheid en koorts wel, maar verder toch niet? Ik heb de beslisboom net nog bekeken (omdat mijn dochter verkouden is) en maakte dit eruit op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2021 07:57

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Als het kind (veel) hoest, moet je ook testen. Het is alleen elke keer zo dat ze aardig hoest, dan zeg ik iets af en hoor ik haar ineens veel minder. 😑 Maar ja, testafspraak staat nu voor 13.00 uur, dus we gaan maar weer voor de zekerheid.
❤ 7 juni 2018
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 17 Sep 2021 08:00

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ahh ja dan snap ik het. Ik dacht meer aan een verstopte neus.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2021 08:02

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Oh zo, nee voor alleen een snotneus zou ik niet testen. Die heeft ze nu ook, maar het gaat om het hoesten. En vanmorgen vond ik haar wat warm aanvoelen, maar de temperatuur was gewoon 36.7. Ben benieuwd hoe het gaat vanmiddag. Ik ben twee keer met haar gaan testen en dat ging prima, maar laatst ging m'n vriend met haar en zette ze het op een brullen.
❤ 7 juni 2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 17 Sep 2021 09:21

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Hopelijk gaat het bij jouw dochter beter dan die van mij, Bliss. We zijn net geweest en die kleine draak weigerde haar mond open te doen. Wat een drama. En daarna besloot de testafnemer dan beide neusgaten te doen, dat maakte het niet veel beter want ze ging lichtelijk over de jank. Gelukkig zit het erop, pfff, ik kreeg het er vreselijk warm van.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 17 Sep 2021 09:59

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Onze zoon is ook alweer flink aan het snotteren en hoesten. Hij heeft het vanuit school. Dat weet ik zeker, omdat ze verder niemand zien. Wij gaan ze alleen nog maar laten testen bij koorts. Alleen heb ik volgende week eindelijk weer eens een uitje voor mezelf, waar ik me ontzettend op verheug. Dat zie ik natuurlijk helemaal in het water vallen. Maar ik weet ook dat ik op de zaken vooruitloop en ik niet ook hoef te gaan hoesten etc.
<<

Anoniem323

Bericht 17 Sep 2021 12:31

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Bliss ik zou niet afspreken als je geen uitslag hebt. Dat is toch niet de bedoeling? Bij testen blijf je thuis ook al is het buiten
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2021 12:55

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Calathea schreef:Bliss ik zou niet afspreken als je geen uitslag hebt. Dat is toch niet de bedoeling? Bij testen blijf je thuis ook al is het buiten


Nee maar ik ga er ook van uit dat ik de uitslag voor die tijd al heb. Meestal krijgen we de uitslag dezelfde dag nog!

Het testen ging super gelukkig! Geen probleem en ze is weer een cadeau rijker. 😀
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem323

Bericht 17 Sep 2021 17:51

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Haha fijn, hopelijk vallen de verkoudheidklachten mee. Beterschap!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2021 18:02

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Nou ze heeft dus bijna niet gehoest de rest van de dag. Volgende keer ga ik ook alleen nog bij koorts testen denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem323

Bericht 17 Sep 2021 19:36

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Was hier ook. Getest en zoon stopt met hoesten 👎
Met hoesten is testen toch? Snotneus alleen niet meer?
Ik kan het niet meer volgen, kregen geen nieuwe beslisboom vanuit school en er zwerven er zoveel rond dat ik niet meer weet waar te zoeken
<<

Anoniem323

Bericht 18 Sep 2021 08:19

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

En bliss, heb je al een uitslag?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Sep 2021 08:49

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ja negatief! Maar vannacht ging ze dus steeds hoesten en ik ben naar de bank verhuisd, want ik slaap al weken slecht (en dat begon ook met nachtelijke hoestbuien van haar toen). Vanmorgen bleek dat ze helemaal niet meer wilde slapen vanaf 2 uur ofzo, echt drama. Maar daar heb ik dus voor de verandering eens niks van gemerkt. 😬
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem323

Bericht 18 Sep 2021 09:33

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Fijn dat het negatief is en jij nog geslapen hebt. Succes vandaag
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 18 Sep 2021 09:46

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Beter dat ze negatief is, Bliss! Wat ben jij toch nog snel gebeld! Ik ben nog steeds aan het wachten op de uitslag van F.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Sep 2021 11:19

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Giselle schreef:Beter dat ze negatief is, Bliss! Wat ben jij toch nog snel gebeld! Ik ben nog steeds aan het wachten op de uitslag van F.


Ik ben niet gebeld, heb een DigiD voor haar! Gaat veel sneller.
❤ 7 juni 2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 18 Sep 2021 11:24

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ohhh ja dat moet ik misschien ook maar doen, is inderdaad veel makkelijker.

Ik ben inmiddels wel gebeld en de uitslag is gelukkig negatief.
<<

Anoniem323

Bericht 18 Sep 2021 11:46

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Fijn Giselle en inderdaad, meteen een digiD regelen. Is veel sneller
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers