Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto's in huis

<<

Anoniem7

Bericht 01 Dec 2013 14:31

Re: Foto's in huis

Haha, daar lopen we al spaak want die hebben we niet :razz:
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 03 Dec 2013 09:19

Re: Foto's in huis

In een vak in de boekenkast staan wat lijstjes, ons als gezin, overleden hond van man, foto's met mijn nichtje. Op het dressior een digitaal lijstje. En aan de muur heb ik twee canvassen, een trouwfoto en een van Lars toen hij 12 dagen was
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem119

Bericht 03 Dec 2013 10:03

Re: Foto's in huis

Caroow schreef:Maple, wij hadden eerder gewoon vakantiefoto's van ons samen.

Dat heb ik idd. En foto's met nichtje, foto's met familie (allebei apart) en foto's van bijzondere gebeurtenissen voordat we elkaar kenden, zoals trouwfoto's van m'n moeders tweede huwelijk en m'n diploma uitreiking enzo. Dat kan ook best vind ik. T hoeft niet allemaal waar je persé met z'n tweetjes op staat. Oh en ik heb een oude foto van m'n zusje toen ze 1 was.
<<

Anoniem29

Bericht 03 Dec 2013 10:13

Re: Foto's in huis

Wij hebben 2 fotolijstjes met hele oude foto's haha. Die moeten we echt vervangen. Verder laatst een nieuw lijstje gekocht en daar zit het plaatje nog in zoals hij in de winkel staat :P

Ik ben gewoon te sukkelig om foto's te laten afdrukken en in die lijstjes te stoppen. Mochten we gaan verhuizen dan ga zo'n grote lijst kopen als de tweede foto van Rapa Nui en helemaal volstoppen. Echt super leuk!
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 03 Dec 2013 17:09

Re: Foto's in huis

Wij hebben onderstaande lijst boven de TV hangen:
Afbeelding

De foto's die wij in huis hebben hangen zijn voornamelijk van onze reizen, trouwfoto's, foto's van weekendjes weg en foto's van neefjes en nichtjes.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers