Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

<<

Anoniem320

Bericht 05 Sep 2021 08:31

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Maple wij komen veel in Oostenrijk. De regels zijn daar hetzelfde als in Duitsland. In principe zouden ze een groene QR code moeten accepteren. Het helpt vaak om stellig te blijven en beetje door te duwen. Zorg ervoor dat je ouders de internationale QR code laten zien. Geeft die een groen vinkje? Dan moet ze voet bij stuk houden. Anders helaas steeds testen.

Misschien kunnen ze via Google translate met de Oostenrijkers praten? Dan vullen zij wat in en vertalen, daarna telefoon aan hen overhandigen zodat zij hetzelfde doen.
<<

Anoniem319

Bericht 05 Sep 2021 09:03

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Thanks Max! Ze hebben inderdaad de juiste QR-codes. Mijn broertje heeft alles voor ze geregeld, ik ben nu even met hem aan het appen en hij geeft aan dat alles zoals hij het heeft geïnterpreteerd, zou moeten kloppen, en niet zo goed begrijpt waarom het hotel moeilijk doet.

Google Translate hebben we toevallig (en gelukkig!) afgelopen weekend nog op hun telefoon gezet. Hopelijk gebruiken ze die dan maar. En hopelijk was het alleen het hotel wat moeilijk deed/doet, en valt de rest reuze mee.

Stellig blijven en doorduwen dat lukt m’n vader doorgaans wel, wat dat betreft heb ik m’n karakter niet van een vreemde 😂 Het is alleen de taalbarrière die het voor hen zo lastig maakt.
<<

Anoniem319

Bericht 05 Sep 2021 09:16

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Oh en ik krijg net foto’s. Ik wil nu ook naar Oostenrijk 🥰
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Sep 2021 10:51

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Siem schreef:Door de site bedacht ik me ineens dat er ook een Nederlands bedrijf daar is waar ik toen een fiets heb gehuurd. Ik ga hen even opzoeken en een mail sturen even kijken of zij wat actuele informatie hebben hoe het daar nu is qua dingen die open en gesloten zijn.



Verrassend Valencia? Leuk is dat! Hebben wij ook wel eens fietsen gehuurd. Aardige mensen!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Sep 2021 10:57

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

He wat rot maple voor je ouders dat 't zo onduidelijk is allemaal. Ik zou inderdaad dan voet bij stuk houden met die app.
Let's discover the world together.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 11 Sep 2021 19:33

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Marin schreef:
Verrassend Valencia? Leuk is dat! Hebben wij ook wel eens fietsen gehuurd. Aardige mensen!


Klopt! Ik heb geboekt en ga volgende week naar Valencia.

Nogmaals bedankt voor de info vooral ook de Spaanse website dat heeft de laatste twijfel bij me weg genomen
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Sep 2021 20:58

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Wat fijn. Veel plezier!
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers