Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke streamingdienst

Welke streamingsdienst

Amazone prime
15
11%
Apple tv +
5
4%
Disney+
22
16%
Film1
0
Geen stemmen
Hbo
0
Geen stemmen
Netflix
50
36%
Nl ziet
4
3%
Npo start plus
10
7%
Videoland
28
20%
Andere
4
3%
Geen
2
1%
 
Aantal stemmen : 140
<<

Brooke

Bericht 10 Sep 2021 10:44

Re: Welke streamingdienst

Ja daar is Prime inderdaad ook goed voor! Daar heb ik zelf ook veel gebruik van gemaakt.

Ja precies, vind dat soort programma's dus ook heel leuk. Ik volg ook al jaren paranormale programma's, vind dat best interessant om te volgen, maar hier in NL word dat nauwelijks meer echt uitgezonden of alleen ouwe koek van jaren geleden op rare tijdstippen. Eerst kon je nog het een en ander op youtube kijken, dat er een fanatiekeling het erop zet nadat het in de VS op tv was geweest, maar helaas (maar begrijpelijk) mag dat niet meer, dus dan maar even zo via Discovery+, ook al staan lang niet alle seizoenen van programma's erop nog.
<<

Anoniem326

Bericht 10 Sep 2021 10:50

Re: Welke streamingdienst

Netflix en NPO plus. Op NPO plus staat de prachtige serie Normal People (net als het boek werkelijk prachtig). Misschien in de herfst Disney erbij. Al wordt het dan wel veel vind ik.
<<

Anoniem323

Bericht 10 Sep 2021 11:21

Re: Welke streamingdienst

Ik vind het vervelend dat disney geen app heeft bij kpn net als netflix. Nu moet ik dat steeds via mijn telefoon streamen en aangezien deze afleveringen niet continu doorlopen, werkt dat niet lekker. Kunnen de kinderen dan niet zelf aanzetten.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 10 Sep 2021 11:43

Re: Welke streamingdienst

Netflix, NPO+ & Videoland, allemaal gedeeld.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 10 Sep 2021 12:17

Re: Welke streamingdienst

Netflix, Videoland, Disney+, Discovery + en NPO plus. We delen het niet.

Momenteel is Netflix favoriet maar kijken we ook meerdere keren per week via NPO plus en Discovery +.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 10 Sep 2021 12:19

Re: Welke streamingdienst

Calathea schreef:Ik vind het vervelend dat disney geen app heeft bij kpn net als netflix. Nu moet ik dat steeds via mijn telefoon streamen en aangezien deze afleveringen niet continu doorlopen, werkt dat niet lekker. Kunnen de kinderen dan niet zelf aanzetten.


Ja irritant is dat, bij Ziggo geloof ik ook niet. Dus Netflix kunnen ze wel zelf bedienen, Disney ook maar daarvoor moeten ze naar de Apple TV en dat zijn weer andere afstandsbedieningen enzo :12:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron