Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


verlanglijstje.nl o.i.d.

<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 11 Dec 2013 09:35

verlanglijstje.nl o.i.d.

Is er ook een site waar je een verlanglijst op kan zetten en mensen kunnen aangeven dat ze iets gekocht hebben zodat een ander niet hetzelfde koopt?

Wij (mijn familie) willen graag met kerst cadeautjes voor elkaar kopen, elk voor ongeveer 20 euro. We willen wel een verlanglijstje kunnen maken maar we willen wel iets bedenken waarop je een cadeau kan 'doorstrepen' zodat de anderen niet hetzelfde kopen.

Heeft iemand een slim plan hoe we dit aan kunnen pakken?
:kerst:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Dec 2013 09:37

Re: verlanglijstje.nl o.i.d.

http://www.gratisverlanglijstje.nl/info.aspx

hier kunnen ze aangeven wie wat heeft 'gereserveerd' zodat andere het niet hoeven te halen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem17

Bericht 11 Dec 2013 09:39

Re: verlanglijstje.nl o.i.d.

Haha wij doen dat met de familie altijd met Sinterkaas, en dan leggen we altijd handgeschreven lijstjes bij oma neer en dan strepen we bij anderen door wat we gaan kopen. Zo ouderwets! :wink:
<<

Anoniem97

Bericht 11 Dec 2013 09:42

Re: verlanglijstje.nl o.i.d.

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 11 Dec 2013 11:37

Re: verlanglijstje.nl o.i.d.

Ik gebruik al jaren wat Gaia al zegt: www.lijstje.nl

Het werd onmogelijk om verlanglijstjes in te leveren bij drie families voor Sinterklaas en mijn verjaardag wat allemaal in dezelfde week gevierd wordt :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem171

Bericht 11 Dec 2013 13:16

Re: verlanglijstje.nl o.i.d.

Ik gebruik ook www.lijstje.nl.

Vind die site echt ideaal. Je kunt verschillende subcategorieën aanmaken (wij bijvoorbeeld per gezinslid) en kunt je lijstje afschermen met een vraag zodat alleen bekenden jouw lijstje kunnen bekijken.
Ik werk hem gedurende het jaar bij als mij iets te binnenschiet, zodat ik op mn verjaardag eindelijk eens iets weet te vragen als mensen willen weten of ik nog wensen heb.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 06 Sep 2021 13:38

Re: verlanglijstje.nl o.i.d.

Oh top! Nu kan de TO na 8 jaar eindelijk weer cadeautjes vragen!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Sep 2021 12:23

Re: verlanglijstje.nl o.i.d.

Lijstje.nl gebruiken wij al jaren, vind het ideaal.
:heart: :heart: 2011
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 08 Sep 2021 12:57

Re: verlanglijstje.nl o.i.d.

Reva schreef:
Avd schreef:Ik maak al mijn lijstjes voor verjaardagen enzo tegenwoordig altijd op *


Oh top! Nu kan de TO na 8 jaar eindelijk weer cadeautjes vragen!


Haha
Ik ben wel benieuwd hoe het met Nina gaat! Maar ze is hier al sinds maart 2019 niet meer geweest.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers