Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


B&B vol liefde

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Aug 2021 13:45

Re: B&B vol liefde

Maar Debbie heeft toch zelf ook twee mannen uitgezocht? Weet even niet welke trouwens.

Ik heb de aflevering van vandaag op Videoland (morgen op tv) net al gezien en wel weer de nodige antwoorden gekregen! Nog maar twee afleveringen te gaan nu. Ook heel benieuwd hoe het daarna verder gaat.

Zag trouwens van de week een foto op Twitter die Pascal had geplaatst, waar hij zelf op stond met Melvin, Mitch en Teun! Verrassende combi. :)
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Aug 2021 09:04

Re: B&B vol liefde

Green Pepper, dat kon dus niet omdat ze in quarantaine zaten twee weken.
Dat maakte de situatie dus nog complexer.
Ik vraag me ook af wat voor aanmeldingsfilmpje Jacob had, daar moet toch ook al in te zien geweest zijn wat voor type hij is?

En dan Bert:
Froukje: Zullen we vandaag wat leuks gaan doen??? ... Samen?...
Bert: Ja ik weet wat leuks, we trekken de luiken er uit en gaan die schilderen!!
:palm:
Hij heeft volgens mij nog niets ondernomen met die vrouwen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 24 Aug 2021 09:09

Re: B&B vol liefde

Lejow, dat weet ik, ik bedoelde dat ze geen afleveringen meer hadden moeten maken. Het was niet verplicht om het nog uit te zenden natuurlijk ;)

Bliss, ja klopt dat Debbie er zelf twee heeft uitgezocht, maar dan is dat nog steeds heel slecht gedaan toch 😁
Maar vanavond al iets duidelijkheid dus. Ben benieuwd!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Aug 2021 09:14

Re: B&B vol liefde

Bert is inderdaad een botte boer, niet normaal! Met Gwen leek hij op het eind iets normaler te doen, maar nu met Froukje is hij weer in de botte modus gekropen hoor. Pfff.
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Aug 2021 09:18

Re: B&B vol liefde

Green_Pepper schreef:Lejow, dat weet ik, ik bedoelde dat ze geen afleveringen meer hadden moeten maken. Het was niet verplicht om het nog uit te zenden natuurlijk ;)

Bliss, ja klopt dat Debbie er zelf twee heeft uitgezocht, maar dan is dat nog steeds heel slecht gedaan toch 😁
Maar vanavond al iets duidelijkheid dus. Ben benieuwd!


Ah ja zo... Ja dit was natuurlijk wel kijkcijfers trekkend :D
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 24 Aug 2021 21:07

Re: B&B vol liefde

Vraag me sowieso af hoe zoiets gaat.

Bijvoorbeeld dat shot dat die twee dames naar Jacob zijn ex-schoonmoeder toelopen. Wel typisch dat de camera daar dan net is. Of wordt dat dan gezegd van ga daar eens kijken en vragen wat ze aan het doen is. Ik zie hun dan ook ongemakkelijk rondlopen alsof ze het ingefluisterd is en ze eigenlijk niet weten wat te zeggen/hoe aan te pakken. Het zijn natuurlijk geen acteurs.

Of dat shot dat Debbie en Chris door het park lopen dan begint het gesprek in het park en op de voorgrond zie je een bankje. Chris zegt dan zullen we hier gaan zitten, ja goed idee zegt ze dan. Dat is dan toch zo bedacht door de productie? Misschien staan ze dan wel al even in dat parkje voordat ze beginnen met draaien of hebben ze dat loopje al 3x opnieuw moeten doen. Dan is het toch gewoon heel erg gespeeld en is het toch ook lastig om liefde te laten ontstaan 😀. Ik zou zo graag van een afstandje mee willen kijken hoe ze dit filmen.

Ik vond Bert vanavond ook echt niet sympathiek.
<<

Anoniem322

Bericht 24 Aug 2021 22:54

Re: B&B vol liefde

Dat shot met die schoonmoeder vond ik idd ook apart.
Wat een opluchting dat die vrouwen weg zijn. Ik vond ze wel wat aan het zeiken om het zeiken. Dat Jacob niet zelf de foto gemaakt had maar Marianna daarvoor had gebruik. Pfff wees blij dat die man die moeite doet.
Alle cadeaus die ze nog voor Jacob hadden aan Marianna geven dat vond ik ook wel apart.
Ook de conclusie dat zijn ex vrouw daar weer ging wonen vond ik ook bijzonder.
Vraag mij af of er meer is gebeurd dan wij hebben gezien.

Ben benieuwd hoe het verder gaat met Eric en Caroline en of Eric haar wel ziet zitten.

Vincent en Monique leuk dat dat een setje is. Ik vind haar een beetje sexloos en haar broeken zitten zo ontzettend strak of dat lijkt zo maar het lijkt mij niet prettig zitten.
Dacht wel toen ze die ham aan het eten waren ga nou eens zoenen.

Morgen de laatste aflevering ben heel benieuwd. (Kijk via Videoland)

Ben benieuwd of er nog een “ hoe is het nu met” aflevering komt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Aug 2021 19:46

Re: B&B vol liefde

Zo, het zit erop en ik heb iedereen al uitgebreid zitten instagrammen enzo. En zojuist kwam ik wat berichten tegen dat zowel Caroline & Eric als Vincent & Monique niet meer bij elkaar zijn! Bluhh ik vind het stom! Hoopte echt dat V & M nog samen zouden zijn.
❤ 7 juni 2018
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 27 Aug 2021 20:42

Re: B&B vol liefde

Ik denk dat Vincent en Moniek te snel in de friendzone zijn gekomen omdat hij de andere dames ook een kans wou geven. Na zijn keuze moest zij al snel weer weg toch? Gelijk afstand lijkt mij ook lastig.

Ik vond Jacob wel sneu die laatste aflevering. Dat hij vertelde erg op zijn woorden te moeten letten omdat hij anders gelijk te horen jreeg dat hij iets al had verteld. Of dat alle vrouwen gezegd hadden dat hij zich beter moest verzorgen om een vrouw te vinden. Je zag dat het hem wat deed. Stelletje heksen, alsof zij er zo florissant bij liepen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Aug 2021 22:27

Re: B&B vol liefde

Goh ik lees net dat Caroline haar B&B weg moet doen om economische redenen en dat ze naar Nederland komt. Dat vind ik wel echt sneu!
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers