Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mildere smaak Bolognese chips, waar?

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 18 Aug 2021 22:52

Mildere smaak Bolognese chips, waar?

In Frankrijk en Spanje koop je Bolognese chips met een veel "zachtere" smaak dan in Nederland, ook bij de lidl daar. Maar in Nederland bij de lidl heeft hij weer een veel scherpere smaak. Is er een merk die een mildere Bolognese smaak heeft, dat jullie weten?

Ik vind dat zoveel lekkerder dan die hele scherpe smaak die wij in Nl hebben. Benieuwd of iemand een tip heeft 😉
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 17:23

Bericht 19 Aug 2021 06:28

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Ohhhh ik mis juist ZO ERG de Croky Bolognese chips die o.a. in Nederland verkrijgbaar is, maar waar ik nu woon niet... HEERLIJK, dat is echt mijn ultieme favoriet :D Dus nee, geen tips, sorry, maar wilde even dromen over mijn Croky Bolognese... :D
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 19 Aug 2021 06:50

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Die van lays is niet zo pittig. Die vind ik dus ook echt saai. Die van croky vind ik juist wel lekker dat pittiger.
2015 💙
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 19 Aug 2021 07:14

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Ja, lays heeft een heel andere smaak. Niet pittig, meer heel pizza achtig
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Aug 2021 07:19

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Banana schreef:Ohhhh ik mis juist ZO ERG de Croky Bolognese chips die o.a. in Nederland verkrijgbaar is, maar waar ik nu woon niet... HEERLIJK, dat is echt mijn ultieme favoriet :D Dus nee, geen tips, sorry, maar wilde even dromen over mijn Croky Bolognese... :D


Ik ook, ik ook!!!! Ik zou echt heel wat over hebben voor zo'n zak nu. Sterker nog: ik heb Croky wel eens aangeschreven of ze zo'n grote supermarkt box ook verzenden naar buitenland. Antwoord was nee..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 03:39

Bericht 19 Aug 2021 07:23

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Marsy31 schreef:
Banana schreef:Ohhhh ik mis juist ZO ERG de Croky Bolognese chips die o.a. in Nederland verkrijgbaar is, maar waar ik nu woon niet... HEERLIJK, dat is echt mijn ultieme favoriet :D Dus nee, geen tips, sorry, maar wilde even dromen over mijn Croky Bolognese... :D


Ik ook, ik ook!!!! Ik zou echt heel wat over hebben voor zo'n zak nu. Sterker nog: ik heb Croky wel eens aangeschreven of ze zo'n grote supermarkt box ook verzenden naar buitenland. Antwoord was nee..



Kunnen jullie niet een paar zakken op laten sturen vanuit Nl 😃
08-03-2010
08-02-2016
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 17:23

Bericht 19 Aug 2021 07:32

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Aaaaah Marsy, jij snapt het!! :D HAHA goed dat je geprobeerd hebt een box te laten versturen, jammer dat ze dat niet doen!! Flauw hoor haha. En van die internationale Nederlandse producten verzendservices, hebben die goede deals voor Australië? Dat is voor hier echt niet te doen, totaal niet de moeite waard.
Nu er eindelijk weer pakketjes aankomen hier heb ik wel mijn moeder een pakketje laten sturen met een paar dingen waar ik echt zin in had, en spullen voor de baby. Ik mis ook altijd: curry (om friet speciaal te maken), Honig lasagnesaus (lasagne zoals mijn moeder het maakt), saté saus. Zoveel dingen waar ik zin in heb... Helaas neemt zo'n Croky veel ruimte in beslag en gaat de zak vaak open onderweg, dus tegen de tijd dat ik het dan krijg is het misschien al helemaal verpest. Ach zo blijft het wel bijzonder! :D
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 17:23

Bericht 19 Aug 2021 07:33

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Sorry, in mijn enthousiasme hele topic gekaapt met Croky Bolognese, en alsnog geen oplossing voor Viva... Sorry Viva :-(
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 19 Aug 2021 07:51

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Hahaha vergeven Banana, blijkt al direct dat de Nederlanders blijkbaar liever de pittige smaak willen hebben 😜

Ik ga gewoon lays eens proberen!
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 17:23

Bericht 19 Aug 2021 07:56

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

:D Ben benieuwd wat je vindt van die Lays, die smaakt echt totaal anders inderdaad!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Aug 2021 08:41

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Haha ik reageer nog even maar ook sorry voor topic kapen.
Ik ben nu intussen 18 jaar weg, dus het wordt wel minder. In het begin liet ik zelfs pickwick thee opsturen.
Mijn vader stuurt 2 keer per jaar een pakketje. Daar zitten standaard van die lange spekken in, drop (natuurlijk), chips (al zijn die niet meer bol dan, maar gelukkig nog wel knapperig), pindasaus, gehakt- en kipkruiden, sambal voor man, kaas, oordoppen en tijdschriften. En natuurlijk pepernoten eens per jaar!
Er zijn hier wel Nederlandse online winkels hoor, maar die hebben geen Bolognese chips. Wat wel leuk is, eens per jaar is er een Nederlandse week bij Aldi (net geweest). Daar doe ik flinke inkopen dan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 897

Geregistreerd: 16 Sep 2013 12:41

Bericht 19 Aug 2021 12:35

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Bij ons bij de boederijwinkel verkopen ze ook chips. Geen idee of de smaak bolognese er is maar je zou eens kunnen kijken op het merk Hoeksche chips.
Ik vind zelf bijvoorbeeld de paprika smaak veel milder dan van de bekendere merken.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 17:23

Bericht 19 Aug 2021 15:37

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Marsy31 schreef:Haha ik reageer nog even maar ook sorry voor topic kapen.
Ik ben nu intussen 18 jaar weg, dus het wordt wel minder. In het begin liet ik zelfs pickwick thee opsturen.
Mijn vader stuurt 2 keer per jaar een pakketje. Daar zitten standaard van die lange spekken in, drop (natuurlijk), chips (al zijn die niet meer bol dan, maar gelukkig nog wel knapperig), pindasaus, gehakt- en kipkruiden, sambal voor man, kaas, oordoppen en tijdschriften. En natuurlijk pepernoten eens per jaar!
Er zijn hier wel Nederlandse online winkels hoor, maar die hebben geen Bolognese chips. Wat wel leuk is, eens per jaar is er een Nederlandse week bij Aldi (net geweest). Daar doe ik flinke inkopen dan.


Haha, leuk om te lezen! Ja bij mij is het ook al een stuk minder geworden, en als ik in Nederland ben mis ik net zo goed lekker eten van elders (bv. chili - echt geen goede chili te krijgen in NL!). Leuk is dat hè, zo'n pakketje ontvangen, wat een feest! Pepernoten heb ik ondertussen zelf leren maken :D Maar die Nederlandse week bij Aldi klinkt wel echt super, hadden we dat hier maar! Gelukkig heeft de lokale supermarkt om de 1 of andere reden regelmatig verschillende Nederlandse producten zoals Remia mayonnaise of Hamka's of Wokkels. Dus die sla ik dan ook in.
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 17:23

Bericht 19 Aug 2021 15:38

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Myloon schreef:Bij ons bij de boederijwinkel verkopen ze ook chips. Geen idee of de smaak bolognese er is maar je zou eens kunnen kijken op het merk Hoeksche chips.
Ik vind zelf bijvoorbeeld de paprika smaak veel milder dan van de bekendere merken.


Dat klinkt lekker!
<<

Anoniem325

Bericht 19 Aug 2021 18:19

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Ik heb met jullie te doen Banana en Marsy, Croky Bolognese is zo lekker!

Qua mildere smaak moest ik ook meteen aan Lays denken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Aug 2021 18:47

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Die van Lays is wel echt heel anders, lijkt totaal niet op Croky en andere merken bolognese chips. Ik vind 'm heel lekker, maar volgens mij vinden veel mensen die van Croky houden m niet zo. Maar wellicht alsnog het proberen waard hoor.
Ze hadden altijd bolognese chips bij de Hema, die vond ik wel wat milder. Geen idee of ze dat nog hebben, maar je zou eens kunnen kijken.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 20 Aug 2021 18:02

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Ik vind inderdaad die van lays niet te eten. Die van croky heerlijk. Lidl is volgens mij hetzelfde. Ook pittig geloof ik. Andere huismerken weet ik eigenlijk niet.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Aug 2021 09:25

Re: Mildere smaak Bolognese chips, waar?

Jep, hier ook een Croky bolognese fan haha :D

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers