Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ikea

<<

Anoniem323

Bericht 18 Aug 2021 20:56

Ikea

Hoe werkt de ikea?

Ik heb een hele lijst van keukenspullen tot meubels maar het is nooit tegelijk in de winkel.
Veel dingen zijn uitverkocht maar lijken ook niet aangevuld te worden.
Het is niet beschikbaar voor thuis bezorging en het is alleen te halen in Delft en dat is mij te ver weg.

Dus wie weet hoe de ikea werkt. Kan ik zien of het uit het assortiment gaat? Hebben ze leveringsproblemen of wisselen ze toevallig iedere zomer bij wijze van?

Ik raak altijd zo gefrustreerd van de ikea dus ik wil er maar 1x naar toe rijden om alles te halen maar dat blijkt dus niet mogelijk. Ik ben de afgelopen maanden al 3x geweest en iedere keer met een beetje van de lijst maar sommige dingen dus helemaal niet.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 18 Aug 2021 21:00

Re: Ikea

Ik zou dit even bij de klantenservice nagaan ipv hier :)
#teammaple🍁
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Aug 2021 21:01

Re: Ikea

Ze hebben op dit moment leveringsproblemen en zitten in de collectiewissel. Elk jaar begin september komt de nieuwe gids.

Ik heb het in de gaten gehouden en zo alles kunnen bestellen. Uiteindelijk zijn van mijn lijst van 55 producten 53 producten geleverd. De 2 die niet leverbaar waren twijfelde ik ook nog over dus geen ramp.
2015 💙
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Aug 2021 21:10

Re: Ikea

Ha, ik snap je frustratie wel een beetje. Vooral omdat het helemaal niet altijd duidelijk is of iets uit de collectie gaat of wordt aangepast.
Zo hebben wij vorig jaar een hoogslaper gekocht, alleen de planken voor in de kast waren er niet. Kwamen ook maar niet meer binnen en toen opeens was de serie vernieuwd. Nu hebben ze nieuwe maten en passen de planken dus niet in de kast die we hebben.. Hebben we dus nog steeds een kast zonder planken..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem332

Bericht 18 Aug 2021 21:22

Re: Ikea

Momenteel zijn er problemen met grondstoffen. Dus ik denk dat je pech hebt en het niet in 1 winkel kan halen. Voorraad staat volgens mij wel op de site.
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 894

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 18 Aug 2021 21:58

Re: Ikea

Woon je dicht bij de Duitse grens toevallig? Dan zou je daar nog kunnen kijken. Ik wil al maanden een spiegel, steeds uitverkocht. In Duitsland wel volop leverbaar, dus ik rijd morgen naar Duitsland. Soms zijn dingen daar wel een (stuk) duurder dus let daar wel even op.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Anoniem319

Bericht 18 Aug 2021 22:14

Re: Ikea

Arwyn schreef:Ha, ik snap je frustratie wel een beetje. Vooral omdat het helemaal niet altijd duidelijk is of iets uit de collectie gaat of wordt aangepast.
Zo hebben wij vorig jaar een hoogslaper gekocht, alleen de planken voor in de kast waren er niet. Kwamen ook maar niet meer binnen en toen opeens was de serie vernieuwd. Nu hebben ze nieuwe maten en passen de planken dus niet in de kast die we hebben.. Hebben we dus nog steeds een kast zonder planken..

Irritant hè? Wij zijn een keuken aan het ontwerpen, heel ontwerp klaar staan. Hebben ze van één kast een deur in een bepaalde formaat niet in het frontje wat wij willen. Moet daar dus een hele andere kast voor in de plaats komen, met een andere indeling die we eigenlijk niet willen.

Maar qua planken: kun je niet bij de bouwmarkt uit een mdf plaat oid een aantal planken in het juiste formaat laten zagen, en die in de kast gebruiken?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 18 Aug 2021 23:13

Re: Ikea

Gewoon niet naar de Ikea gaan als je zo gefrustreerd raakt over gang van zaken daar. Persoonlijk vind ik het een vreselijke winkel om te komen. Zo ongeveer verplicht heel de winkel (alle afdelingen) door te lopen. Ze leven op het gemak van de mens.
<<

Anoniem323

Bericht 19 Aug 2021 06:12

Re: Ikea

Fred schreef:Gewoon niet naar de Ikea gaan als je zo gefrustreerd raakt over gang van zaken daar. Persoonlijk vind ik het een vreselijke winkel om te komen. Zo ongeveer verplicht heel de winkel (alle afdelingen) door te lopen. Ze leven op het gemak van de mens.


Ik kom er ook zo weinig mogelijk maar nu had ik dus een hele lijst waardoor ik wel moest. De meeste dingen kunnen ook niet bezorgd worden.
<<

Anoniem323

Bericht 19 Aug 2021 06:14

Re: Ikea

Urban Naked schreef:Ik zou dit even bij de klantenservice nagaan ipv hier :)


Die kon ik niet bereiken gisteren en was zo gefrustreerd inmiddels en hier krijg je vaak een antwoord.
<<

Anoniem323

Bericht 19 Aug 2021 06:14

Re: Ikea

Minx schreef:Ze hebben op dit moment leveringsproblemen en zitten in de collectiewissel. Elk jaar begin september komt de nieuwe gids.

Ik heb het in de gaten gehouden en zo alles kunnen bestellen. Uiteindelijk zijn van mijn lijst van 55 producten 53 producten geleverd. De 2 die niet leverbaar waren twijfelde ik ook nog over dus geen ramp.


Oke dus de nieuwe gids komt bijna. Bedankt!
<<

Anoniem323

Bericht 19 Aug 2021 06:16

Re: Ikea

Bedankt allemaal! Nu weet ik dat er leveringsproblemen zijn en dat er een nieuwe collectie aan komt. Dan wacht ik een paar weken. Hopelijk is dan duidelijk of het weer voorradig is.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 19 Aug 2021 07:23

Re: Ikea

Fred schreef: Zo ongeveer verplicht heel de winkel (alle afdelingen) door te lopen. Ze leven op het gemak van de mens.


Ze hebben ook korte routes als je de bordjes goed volgt. Je kan de complete showroom overslaan. Thuis even zoeken wat je nodig hebt en waar het ligt en je bent er zo doorheen.
2015 💙
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3187

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 19 Aug 2021 07:33

Re: Ikea

Minx schreef:
Fred schreef: Zo ongeveer verplicht heel de winkel (alle afdelingen) door te lopen. Ze leven op het gemak van de mens.


Ze hebben ook korte routes als je de bordjes goed volgt. Je kan de complete showroom overslaan. Thuis even zoeken wat je nodig hebt en waar het ligt en je bent er zo doorheen.


Eens! Op die manier hebben wij ooit in tien minuten een bed gekocht en geregeld dat deze bezorgd werd. 10u ging die toen open, half 11 waren we weer thuis (wonen een kwartier rijden van Ikea).
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers