Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 33, wat zijn jouw plannen?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Aug 2021 10:41

Week 33, wat zijn jouw plannen?

Wat zijn jullie plannen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Aug 2021 10:49

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Vandaag: ik had eigenlijk nu een afspraak bij de oogarts met m'n dochter, al twee maanden op gewacht, maar nu is ze aan het hoesten en konden we er niet heen. Baal er zo van! Vooral omdat ze sinds ik heb afgebeld minder hoest dan vanmorgen vroeg. Grrr. Nu kunnen we over vier weken terecht. Verder ben ik aan het werk en m'n vader en z'n vriendin komen vanmiddag ons halletje behangen.
Morgen: werken
Woensdag: werken en misschien de meterkast in de hal schilderen
Donderdag: werken en daarna met Islandgirl eten in Dordrecht
Vrijdag: m'n dochter en ik moeten naar de tandarts, verder nog geen plannen, misschien wat schilderen
Zaterdag: naar de kapper
Zondag: naar een speeltuin in Alkmaar voor de verjaardag van m'n schoonvader
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Aug 2021 10:56

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Ik zit na 1.5 jaar eindelijk weer in de trein naar Disney!
Woohooo!!
Woensdagavond komen we thuis.
Donderdag tm zondag nog niet echt plannen eigenlijk. Ik denk vooral spelen met mijn nieuwe laser en graveer apparaat.

Bliss, wat irritant dat je nu weer 4 weken moet wachten :(
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 16 Aug 2021 10:57

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Oh, snap dat je daar van baalt Bliss. Telkens die last-minute wijzigingen vanwege hoesten of verkouden zijn.

Veel plezier Lejow!

Ik heb wel een leuke week voor de boeg! Vanavond komt een vriend langs om even bij te praten.
Morgen een andere vriend die ik ook alweer 2 maanden niet gezien heb!
Woensdagavond breng ik m'n hond naar de oppas want heb donderdagavond een werkborrel en vertrek vrijdag voor een motorweekend met een vriend naar Enschede. We hebben een stacaravan gehuurd, helemaal zin in!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Aug 2021 13:49

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Ik zit momenteel te wachten op m'n testuitslag maar er van uitgaande dat die negatief is ga ik woensdag tm zaterdag weer naar het noorden om m'n kleine neefje te knuffelen.
En heb voor donderdag net een 90 minuten lange massage geboekt en vrijdag naar de Paw Patrol film met m'n zoontje.
Zaterdagavond een borrel met nieuwe buren.
Let's discover the world together.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 16 Aug 2021 13:52

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Veel plezier Lejow!

Ik moet deze week weer aan de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar.
- vandaag: vrij. Vanmiddag klei uitproberen met mn zoontje
- morgen: voorbereiden in de groep
- woensdag: voorbereiden, startvergadering en personeelsuitje
- donderdag: voorbereiden en studiemiddag
- vrijdag: vrij.
- zaterdag: wellicht verjaardag zoontje nog vieren, anders volgende week
- zondag: geen plannen. Bij slecht weer wellicht naar het zwembad
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Aug 2021 13:57

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Gaaf Lejow! Heel veel plezier!
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 16 Aug 2021 15:06

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Succes Tom! Ik heb gelukkig nog een weekje, ben benieuwd hoe het gaat zijn na de vakantie.

Heb je al uitslag Marin?

Ik heb geen bijzondere plannen. Dochter moet 2x zwemlessen en zoontje moet een echo van zijn heupjes woensdag. Verder beetje rommelen. Vandaag niet zo lekker van m'n 2e vaccinatie van gisteren
⁠♡♡♡
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Aug 2021 15:13

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Nee nog niet. Maar goed het weer leent zich ook niet echt voor naar buiten gaan dus wel prima dagje binnen.
Vervelend dat je last hebt van je tweede vaccinatie (maar fijn dat je 'm hebt!)
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 16 Aug 2021 15:20

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Super, Lejow. Heel veel plezier!
Uffe, wat vervelend dat je last hebt van je vaccinatie. Hopelijk voel je je snel beter.

Ik werk van maandag t/m donderdag.
Woensdag is mijn nichtje jarig. Ik ga er in de middag naartoe.
Vrijdag ben ik vrij en ga ik met mijn nichtje naar pretpark Slagharen. Ze wil voor haar verjaardag een dagje met mij uit.
Voor het weekend heb ik geen plannen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Aug 2021 15:42

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Vandaag: Ochtenddienst gewerkt, vanavond hardlopen met m'n moeder.
Morgen: Dagdienst.
Woensdag: Dagdienst, 's avonds hardlopen met m'n moeder.
Donderdag: Naar de zomermarkt, dorp verderop. 's Avonds gaat m'n man onze nieuwe caravan ophalen.
Vrijdag: Nog geen plannen.
Zaterdag: Dagdienst
Zondag: Dagdienst.

Veeeeel werken dus, haha
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Aug 2021 16:50

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Vandaag: koelkast schoongemaakt. Ben gaan hardlopen, daarna met de jongste vaccinatie halen
Dinsdag: pasfoto’s laten maken voor de jongste, er worden tegels voor de tuin bezorgd. Verder weinig op de planning
Woensdag: dagje sauna met mijn moeder
Donderdag: geen planning. Misschien weer hardlopen
Vrijdag: met de hond naar de trim. Verder weinig plannen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 16 Aug 2021 18:09

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Ik voel me alweer beter en ben idd blij dat ik hem heb! Mooi 2 weken voor het nieuwe schooljaar, ga toch met een iets fijner gevoel voor de klas dan!

Leuk Chava! Veel plezier.

Yes Burn caravan ophalen! Gaan jullie er nog mee weg binnenkort?
⁠♡♡♡
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Aug 2021 18:55

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

wat leuk lejow in disney veel plezier

gefeliciteerd marin met je neefje

Maandag heb huis schoongemaakt en boodschappen gehaald

Dinsdag stuk wandelen als het droog is. Moet in ieder geval pakketje wegbrengen en ophalen

Woensdag Wil mijn kleding kast opruimen en spullen zoeken voor de rommelmarkt

Donderdag geen plannen nog maar vast zelfde als woensdag

Vrijdag gaat S wennen bij de opvang :cry: ik vind dat niet leuk. Heb die mensen nog nooit gezien, vanwege corona gaat alles via de telefoon. Oh en we zijn 13 jaar getrouwd. Normaal gaan we altijd uiteten maar nu niet we halen bij het restaurant af.

zaterdag geen plannen

Zondag verjaardag van mijn schoonmoeder zo geen zin in. Altijd als ik bij hun ben voel ik me zo gestrest ze heeft overal commentaar op wat ik doe.
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Aug 2021 07:55

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Wij zijn gisteren vertrokken voor een midweekje weg, we zitten op de Veluwe. Vrijdag gaan we weer naar huis met een omweg want dan gaan we op visite bij mijn nicht. Zaterdag en zondag geen plannen nog, lekker alles weer opruimen en rustig aan doen verder.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 17 Aug 2021 10:00

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Maandag; werken op kantoor
Dinsdag; vrij met zoon, we hebben rustige ochtend en hij wil zo een stukje met de bus
Woensdag; suikertest in de ochtend, daarna thuis werken nog
Donderdag; werken op kantoor
Vrijdag; ochtend thuis werken, daarna dingen retour brengen bij de Ikea
Zaterdag; verder met kasten inrichten en berging uitzoeken in huis
Zondag; uit eten met de familie omdat m’n moeder jarig is!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Brooke

Bericht 17 Aug 2021 13:30

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Deze week is mijn man nog een weekje thuis (vakantie).

Maandag: Gingen we naar de verjaardagen van 2 schoonbroers (die wonen nog thuis, dus konden de kinderen ook meteen weer lekker knuffelen en spelen bij opa en oma).
In de avond ben ik een paar uurtjes bij een vriendin op bezoek geweest om bij te kletsen.
Dinsdag: Met de oudste dochter hier naar het winkelcentrum, even naar de nieuwe collectie kinderkleding kijken. Verder wat poetsen in huis en doen waar we zin in hebben.
Woensdag: Komt om 9.00 uur al onze gezinsbegeleider om even een uurtje wat te doen met de oudste dochter en om met ons te overleggen over de gang van zaken rondom de oudste dochter. Daarna gaan we met ons gezin naar de stad. Gewoon even gezellig eruit en ergens wat drinken met wat lekkers erbij.
Donderdag: Als het droog is gaan we naar de kinderboerderij met z'n allen en anders verzinnen we wel iets anders leuks.
Vrijdag: Ga ik al verrassing met onze jongste dochter voor het eerst naar de bios, naar de paw patrol film. Ben heel benieuwd hoe ze het vind, ze is zo'n fan van paw patrol.
Zaterdag: Gaan we een dagje op bezoek bij mijn ouders.
Zondag: Nog geen plannen tot nu toe.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 17 Aug 2021 13:54

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Vandaag gaan we de fiets van mijn oma ophalen voor mijn dochter, die mag zij hebben. Vanavond uit eten met schoonouders, zwager en schoonzus, alvast voor de verjaardag van dezelfde dochter.

Morgen: met de meiden naar de kapper, morgenmiddag huis verder opruimen en laatste dozen en tassen inpakken. 's Avonds naar een pannenkoekenrestaurant.

Donderdag: om 8.00 uur staat het verhuisbedrijf voor de deur. Ze nemen alles mee, bijzonder moment dat het huis leeg gaat. Ik zal blij zijn als het zover is, ik zit er echt tegenaan te hikken. Als de verhuizers weg zijn ga ik het huis schoonmaken zodat het netjes is voor de koper.

Vrijdag: eindinspectie van onze woning, daarna sleuteloverdracht. Rest van de dag nog geen plannen, we logeren bij mijn ouders dus eten daar ook.

Zaterdag: bus ophalen bij verhuurbedrijf, eettafel ophalen, nog wat laatste spullen inladen die mee moeten naar onze nieuwe woonplaats en dan vertrekken we! Vanaf zaterdag een weekje kamperen, helemaal mijn ding :12:

Zondag: een dagje naar mijn zusje, zij zit vlakbij ons ook op een camping met haar kinderen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8487

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 17 Aug 2021 15:03

Re: Week 33, wat zijn jouw plannen?

Veel succes met de verhuizing Giselle! Een hele operatie he :)

Hier een megarustige in-between-jobs week.

Gisteren: lui dagje met de kinderen. Ik heb een rondje dorp met ze gedaan, koekjes gebakken en spelletjes gedaan.

Vandaag: wederom een lui dagje maar dan met mezelf. Ik heb vrij en de kinderen zijn naar de opvang. Ik zou vanalles groots en meeslepend willen doen maar ik zit een boek te lezen, ben in bad geweest en heb nog een midweekje weg geboekt voor volgende week.

Woensdag: er komt een vriendinnetje van de oudste spelen. Ik denk dat we nog even naar het bos gaan.

Donderdag: weer vrij zonder kinderen! Ik ga ergens lunchen met een vriendin en ‘s avonds wandelen met een andere vriendin.

Vrijdag: dagje met de kinderen, misschien ga ik wel met ze naar de dierentuin of naar een museum.

Zaterdag: er komt een vriendin langs en de blijft eten, alvast voor mijn verjaardag de dag erna.

Zondag: dan ben ik jarig, ik ga met mijn gezin en broer en ouders naar het openluchtmuseum. Daar gaan we dan lekker lunchen met elkaar.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers