Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bloggen

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 11 Aug 2021 08:14

Bloggen

Ik heb heel lang een site gehad waar ik blogs voor schreef over mijn sportieve prestaties en hersenspinsels. Sinds 2018 niets meer geschreven... Ik heb recent een gastblog geschreven over mijn jongste dochter ivm haar ziekte voor een website. En ik merk dat ik het toch wel leuk en fijn vind te schrijven.

Wie hebben er een blogpagina en waarom schrijf je? Deel je de link overal? Deel je het alleen met mensen die je dichtbij staan of deel je het helemaal niet?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 11 Aug 2021 11:26

Re: Bloggen

Ik denk dat ik zo'n 20 jaar tot 15 jaar geleden een blog had via https://web-log.jouwpagina.nl/ . Dit was destijds gratis en een leuk platform, want je hoefde er nauwelijks kennis voor te hebben om iets te plaatsen en elke weblog had dezelfde stijl en opbouw. Dat was in de tijd dat een bloggen in de kinderschoenen stond. Helaas is die pagina / aanbieder gestopt waardoor eigenlijk zo ongeveer iedereen die daarop zat stopte. Soort van community ging in een klap weg. Als ik de namen zie die daar tussen staan dan herken ik er een aantal waarbij ik aardig wat postte en zij bij mij wel. Sommige hadden hele interessante aantrekkelijke web-logs... Echter als je nu op een van de namen drukt dan zie je dat alles weg is.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 11 Aug 2021 14:34

Re: Bloggen

Ik blog! Vooral ter inspiratie voor anderen en vind het echt heel leuk om mijn creativiteit daar kwijt te kunnen. Mensen weten het, maar ik val vrienden niet lastig telkens ermee. In het begin begon het wel meer om iedereen up to date te houden van de verbouwing. Dat was dan gewoon makkelijk.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 12 Aug 2021 16:47

Re: Bloggen

Ik blog ook! Ik heb al verschillende blogs gehad, maar nu blog ik op www.eenuilzietalles.wordpress.com over mijn leven en het ondernemen.

Ik blog gewoon omdat ik het echt heel leuk vind om mijn verhaal te delen. Ik ben ooit met bloggen begonnen toen ik net de diagnose Fibromyalgie kreeg.
<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 15 Dec 2018 23:18

Bericht 27 Sep 2021 20:03

Re: Bloggen

Bloggen jullie echt omdat jullie het leuk vinden of wil je ook dat je blog (uiteindelijk) winstgevend is? En zo ja, hoe hebben jullie dat aangepakt?
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 27 Sep 2021 20:40

Re: Bloggen

Ik blog echt voor mijn plezier en is mijn uitlaatklep😊
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 15 Mrt 2022 11:34

Re: Bloggen

Ik zie dat je mijn blog ook al gevonden hebt 👍

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers