Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantie naar Curaçao of Aruba

<<

Anoniem320

Bericht 07 Aug 2021 10:09

Re: Vakantie naar Curaçao of Aruba

Vajen schreef:
Lejow schreef:Bedankt!

Ik heb dus ook geen idee hoe of waar te boeken. Had een air B&B gezien, maar losse vliegtickets zijn dan weer niet te doen.

Waarom zijn losse vliegtickets niet te doen?

Ik heb geen ervaring met deze eilanden maar wat betreft waar te boeken: als ik het zo lees denk ik dat het voor jou fijner is om via een reisbureau te boeken zodat je ticket en accommodatie boekt en eventueel transfer erbij hebt, dan ben je daarin een stukje ontzorgd. Ik denk dat dat met corona ook fijner is via het reisbureau ivm annuleren enzo. Kijk bijvoorbeeld eens bij tui of d-reizen. Autohuur kan het reisbureau er waarschijnlijk ook wel bij regelen maar kan je ook zelf doen, let dan wel op dat je een goede verhuurmaatschappij neemt en let op de kleine lettertjes en voorwaarden.
Excursies zijn soms via het reisbureau of hotel te boeken maar ter plekke zal je vast genoeg aanbieders kunnen vinden voor leuke excursies.


Hier sluit ik me bij aan. Maar mocht je graag toch los willen boeken dan kun je tickets zoeken via skyscanner.com en hotels via booking of airbnb. Huurauto's doe ik vaak via rentalcars.com, maar het is altijd slim om gewoon even te googlen op cheap cars + bestemming. Dan krijg je vaak nog een lokale vergelijker eruit.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 07 Aug 2021 12:03

Re: Vakantie naar Curaçao of Aruba

Wat gaaf lejow
Ik vond Curaçao echt heel mooi, relaxt en een prachtig eiland.
Bonaire vond ik trouwens ook echt fantastisch en ik denk zelfs wel mooier, wel stuk kleiner.
Aruba vond ik heel Amerikaans
Juli 2019
<<

Anoniem326

Bericht 08 Aug 2021 08:57

Re: Vakantie naar Curaçao of Aruba

Lady schreef:Ik wist het ook (niet meer) HG, wat leuk zeg! Vandaar jouw voorliefde voor mooie zomeravonden en zwierige zomerjurkjes ☀️.


Ja klopt! Al voel ik me niet super verbonden met het eiland. Ik heb er immers alleen maar de eerste drie jaar van mijn leven doorgebracht (en dan dus de vakanties en een half jaar in mijn studententijd). Maar mijn vader komt er wel echt vandaan en voelt zich daar het meeste thuis. Dus dat maakt wel dat ik er graag een keer met mijn ouders en kinderen naartoe zou willen gaan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Aug 2021 22:37

Re: Vakantie naar Curaçao of Aruba

Bedankt voor de tips. We zijn vandaag bij Tui binnen gelopen. Die dame raadde ook Mexico en de Dominicaanse republiek aan. We hebben reisbrochures mee gekregen, dus kunnen eens rustig kijken
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 11 Aug 2021 00:30

Re: Vakantie naar Curaçao of Aruba

Leuk Lejow! Wij gaan hopelijk volgend jaar naar Aruba (ja eigenlijk al in 2020 en dit jaar, maar helaas) voor onze 2e huwelijksvoltrekking (met alle familie van daar) en huwelijksreis.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Nov 2021 16:53

Re: Vakantie naar Curaçao of Aruba

Nou.. uiteindelijk is is het via Curaçao, naar Aruba, naar Jamaica, naar de Kaapverdische eilanden, naar Madeira, zo naar Fuertaventura gegaan :D

We gaan een weekje naar een all inclusive, luxe, adult only hotel, de dag na ons trouwen!
(Feest duurt tot 00.00u en om 9.00 gaat ons vliegtuig de dag erna, oleeeee)
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 18 Nov 2021 10:17

Re: Vakantie naar Curaçao of Aruba

Heerlijk Lejow!
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers