Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Restaurant Doetinchem

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Aug 2021 11:26

Restaurant Doetinchem

Kent iemand leuke restaurantjes in de buurt van Doetinchem (Braamt)?
Hoeft niet perse 'chique' ofzo ;)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Aug 2021 11:52

Re: Restaurant Doetinchem

Tot vorige maand had ik je absoluut Gringo's getipt, al jaren mijn favoriet. Maar de laatste keer had ik niet zo'n goede ervaring, want ze werken er totaal niet coronaproof en je zit hutjemutje op elkaar. Het was enorm druk en er ging het een en ander mis. Eraan vast en van dezelfde eigenaar zijn Macamba en Pinchos, maar daar is het hetzelfde verhaal wat betreft corona. Maar in de Grutstraat zitten heel veel leuke tentjes waar je gezellig kunt eten! Ook heb ik laatst lekker gegeten bij 't Zusje op het Simonsplein. Bij Foodbar Lev in de Waterstraat ben ik nog nooit geweest, maar daar eet je net wat culinairdere hoogstandjes volgens mij. Bij Stadscafé Simons eet je lekker en goedkoop. Ga je naar Landal in Braamt?
❤ 7 juni 2018
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 09 Aug 2021 11:55

Re: Restaurant Doetinchem

Als je met kinderen bent, het pannenkoekschip! Wij gaan vaak naar Hendrixen, daar kun je met mooi weer ook leuk buiten zitten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Aug 2021 12:58

Re: Restaurant Doetinchem

Ja en wat erg leuk is: schuin tegenover Hendrixen is een heel leuk groot terras dat bij Hendrixen hoort, het Joop Sarsplein. Daar kun je met goed weer echt leuk zitten! Daar zat eerst een pand van De Gelderlander, maar dat is er helemaal tussenuit gehaald. Ziet er erg leuk uit!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Aug 2021 13:19

Re: Restaurant Doetinchem

Bij het Pannenkoekschip ben ik al sinds m'n kindertijd niet meer geweest, maar toevallig had ik er het pas nog over om daar weer eens heen te gaan, lijkt me ook erg leuk voor m'n dochter!
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Aug 2021 13:25

Re: Restaurant Doetinchem

Bliss schreef:Tot vorige maand had ik je absoluut Gringo's getipt, al jaren mijn favoriet. Maar de laatste keer had ik niet zo'n goede ervaring, want ze werken er totaal niet coronaproof en je zit hutjemutje op elkaar. Het was enorm druk en er ging het een en ander mis. Eraan vast en van dezelfde eigenaar zijn Macamba en Pinchos, maar daar is het hetzelfde verhaal wat betreft corona. Maar in de Grutstraat zitten heel veel leuke tentjes waar je gezellig kunt eten! Ook heb ik laatst lekker gegeten bij 't Zusje op het Simonsplein. Bij Foodbar Lev in de Waterstraat ben ik nog nooit geweest, maar daar eet je net wat culinairdere hoogstandjes volgens mij. Bij Stadscafé Simons eet je lekker en goedkoop. Ga je naar Landal in Braamt?



Ja!! Klopt :D
Net aangekomen... nu even boodschappen doen en lunchen.
Willen vd week 2x uit eten denk ik.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Aug 2021 13:38

Re: Restaurant Doetinchem

Leuk, veel plezier! Ik heb trouwens nog een tip bedenk ik me net, want ik heb laatst in een superleuk hotel in de Grutstraat geslapen en daar zit een heerlijke tuin bij waar je ook lekker kunt lunchen/eten/drinken: Villa Wanrooy / Eetwinkel van Mien.
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Aug 2021 15:14

Re: Restaurant Doetinchem

Derpy schreef:Als je met kinderen bent, het pannenkoekschip! Wij gaan vaak naar Hendrixen, daar kun je met mooi weer ook leuk buiten zitten.


We zijn heerlijk samen :D
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 09 Aug 2021 17:42

Re: Restaurant Doetinchem

Aan de overkant van de plas bij Landal, bij de Beachclub!

Als je met kinderen gaat eten is Mingle misschien een optie? Moet je van houden natuurlijk, wordt ook wel als vreetschuur gezien. Maar het ziet er heel leuk uit (jungle achtig) en is all in met een kinderhoek. En het eten is goed.

Simons is altijd goed!

Het zusje heeft super goed eten maar moet je vaak al een paar maand van tevoren reserveren.

12 augustus opent Vanouds, beloofd heel goed te zijn.

La Cubanita is ook goed in Doetinchem.

Het Raedthuys

De Zaak

De Bank

Eetcafé Janssen

Stretto
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 09 Aug 2021 17:52

Re: Restaurant Doetinchem

Wij gaan trouwens ook regelmatig voor de lunch naar de Brasserie bij Landal zelf, Brasserie Timbers. Ze hebben van die lekkere dikke broden voor de lunch. 😍
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 09 Aug 2021 18:24

Re: Restaurant Doetinchem

Bliss schreef:Bij het Pannenkoekschip ben ik al sinds m'n kindertijd niet meer geweest, maar toevallig had ik er het pas nog over om daar weer eens heen te gaan, lijkt me ook erg leuk voor m'n dochter!


Het is voor mij echt zo'n jeugdherinnering, al gingen we vaker naar Strijland in Rheden, maar een boot blijft je meer bij.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Aug 2021 08:27

Re: Restaurant Doetinchem

Bedankt! Vanavond wordt het La Cubanita. Zusje zat vol. En voor Simons moet je aan de deur reserveren.
Nu nog wat voor donderdag :D

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers