Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winter 2013/2014 mama's!

<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 30 Nov 2013 11:29

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Even snel berichtje van mij. Heb de laatste dagen weinig puf om hele reacties te typen. Maar wij hebben woensdag de groeiecho gehad. Ons kindje is een lekker bolletje en kwam volgens de verloskundige niets te kort. Ze schatte hem/haar op 2500 gram. Ze verwacht dus zeker een 7-ponder bij de geboorte.. En met een goed verlof konden het er ook nog wel 8 gaan worden. We zullen zien :D .
Ik heb echt bijna verlof, ik moet morgen nog even een ochtend werken van 9:30 tot 13:00, en dan genieten!! Vanmiddag met schoonmoeder op stap voor een kinderstoel. Die krijgen we van hen. Weet al wat het gaat worden, namelijk de tripp trapp, maar ik moet nog een kleur gaan uitzoeken.

Mzcharlotte, wat bijzonder dat je vader zo de naam zegt die hoog op jullie lijst staat. Heb je die naam wel eens genoemd in het bijzijn van hem? Mijn moeder denkt ook dat onze kleine eerder komt. Ik vind het prima, als het maar na 1 januari is, haha. Al denk ik zelf dat hij/zij later komt. Ik zal je even een berichtje sturen voor FB.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 30 Nov 2013 11:43

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Wat fijn dat je bijna verlof hebt! Nee, we hebben die naam helemaal nergens genoemd. Hij weet wel voor welk type naam ik zou willen gaan (Engels en Nederlands goed uitgesproken en niet te verwarrend) en ik moet zeggen dat de opties ook niet ontzettend breed zijn. Maar toch!
L2014 & H2017
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 30 Nov 2013 19:26

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Steep: De film was erg leuk! Toen het geluid aanging schrok ik wel even hoe hard dat ook alweer was in de bios. Maar mijn buik hield zich rustig.
Sjonge jij hebt donderdag echt enorm veel gedaan! Niet gek dat je buik zo hard bleef joh. Dat ga ik allemaal niet meer redden op 1 dag. Spannend dat jullie maandag weer een bezichtiging hebben! Ik hoop dat het positief voor jullie uitpakt. Is het nog gelukt om hulptroepen in te schakelen?

Uiltje: herkenbaar die nachten. Ik heb er (gelukkig) pas een paar weekjes echt last van. Maar het sloopt je wel. Het scheelt hier dat ik al verlof heb dus ik haal het slapen vaak 's ochtends in.

Mzcharlotte: Hier hebben ze ook nog niet gekeken naar het gewicht van de kleine. Denk ook niet meer dat ze dat nog gaan doen.
Hier is het aftellen echt begonnen inderdaad. Heel vreemd hoor! Het kan en mag gewoon echt ieder moment gaan beginnen.
Die foto met dat oogje open ziet er wel wat eng uit inderdaad. Volgens de VK was het ook heel uniek dat ze dit op de foto kon zetten. Schijnt namelijk nauwelijks te gebeuren tijdens een echo. Het is trouwens wel een goed idee om een foto te maken in dezelfde houding als op de echo. Die ga ik onthouden! Vrijdag heb ik de babyboeken van ons eens naar beneden gehaald en op 1 foto lijkt de kleine meid precies op mijn man! Ik zag mijn man als baby en ik heb eerst de echofoto's er maar eens bij gepakt. Echt de neus en de mond zien er exact hetzelfde uit! Toen werd ik toch wel heel nieuwsgierig naar de kleine meid. Ik ben heel benieuwd of we de gelijkenissen straks ook nog zien!
Nesteldrang heb ik ook nog steeds niet jammer genoeg.
Ik heb alle enveloppen geschreven. Dat vind ik altijd een stuk persoonlijker ogen. Maar dat snapt mijn man dan weer niet maar hij heeft me gewoon laten gaan haha!
Ooooh nog maar een weekje werken! Fijn!! Dan echt je werk laten voor wat het is en je helemaal storten op de bijzondere periode die komen gaat! Maar echt fijn is het niet om met gezeik je verlof in te gaan...
Wat grappig dat jij de kleinste buik had van je groepje. Alleen maar fijn toch? Mijn buik is ook heel bescheiden maar ik vind het ook wel prettig. Plus dat het straks ook allemaal weer 'plat' moet worden ;)
Van je vader is wel heel bijzonder! Ga je dat hem nog vertellen dat hij de naam noemde die hoog op je lijstje staat?

Kajaka: Jij ook al bijna verlof! Heerlijk!! Ik ben benieuwd of het geschatte gewicht klopt bij de geboorte. Op het forum heb ik vaak gelezen dat ze er helemaal naast zaten.

Hier gaat het nog steeds z'n gangetje. Gisteren had ik de balen even van mijn lichaam. Ik was na het douchen helemaal kapot en ik kon niet anders meer dan rustig gaan zitten. Toen had ik echt zoiets van nou als het zo verder moet dan laat de bevalling maar beginnen. 's Avonds voor de bios zijn we nog even de stad in geweest en dat ging ook erg moeizaam. Pijn onderin mijn buik en enorme steken in mijn rechterheup. Vandaag ging het gelukkig alweer een stuk beter. Lekker even naar de Ikea geweest en daarna nog een paar dingetjes bij de Prenatal gekocht. Nu zit ik lekker met de beentjes hoog rustig op de bank.

Fijn weekend allemaal!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 02 Dec 2013 13:00

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Zo heb nu even de tijd om uitgebreid te reageren :)

@mouette, Fijn dat alles goed was bij de verloskundige :) Hoe was jullie weekendje op Texel?

@steep, dat is wel spannend zeg ! Wel fijn dat het voor nu goed is. Ik heb ook vaak als ik die dag ervoor of de dag zelf druk ben geweest erg veel last van mijn buik en krijg dan voor mijn gevoel ook veel minder slecht contact met het kindje. Doe maar rustig aan dan! Wel fijn dat jullie weer een bezichtiging hebben gehad :) heb je er al wat van weer gehoord?

@Tsjip , kan me voorstellen dat als je je kindje minder voelt toch die zekerheid wilt of alles goed is :) Fijn dat ze je gerust gesteld hebben bij de verloskundige .
Hoe was de film , is het een aanrader?

@happydobby , en je verlof al begonnen? Geniet er van ! Lange zit zeg de film, hopelijk hou je dat nog vol :)

@Penelope, de partneravond was erg leuk, vrouw vertelde erg veel maar met veel humor dus dat was wel leuk. Wel raar gezicht als je iedereen tegelijk ziet puffen ;) Hoe gaat het nu met de kat?

@mzcharlotte , Nee hebben we nog niet echt over nagedacht, gelukkig is de manager van mijn vriend een vrouw en is daar wel makkelijk in toen hij het voorgelegd heeft ;) hij kan dan als ik het niet vertrouw in de buurt werken. Tevens zijn ze bij hem op het werk ook bezig om het thuiswerken te stimuleren en dat wil hij dan graag 2 dagen in de week gaan doen :) Ja ik ben er ook wel eens uit gegaan maar dat werkt ook niet echt ;) misschien indd een idee om mp3 of iets naast mijn bed te gaan leggen ;)
Zal je zo even berichtje sturen voor op facebook ( volgens mij heb ik jou nog niet namelijk ;) )
Wel fijn dat je kamertje nu klaar is !
Wat bizar zeg van je vader met de naam .

@Kajaka, Wat fijn dat alles goed was bij de groeiecho ! Is het gelukt met het slagen van de stoel ?

Ben je nog geslaagd bij de Primark ? Ik wil daar eigenlijk ook nog heen voor de bevalling, maar het is hier nogal eind vandaan al komt er begin volgend jaar ook eindelijk een hier in de buurt :cheering:

@All,
Hier een goed weekend gehad en ben lekker bijgeslapen :) ondanks het toch wel drukke weekend .
Heb vorige week vrijdag de uitslagen gehad van het glucose prikken en alles was gelukkig goed :cheering: maakte me er toch wel een beetje druk om.
Gisteren ben ik door vriendinnen, schoonzussen, schoonmoeder en mijn eigen moeder verrast met een babyshower , ik was echt compleet verrast en viel ook even helemaal stil en werd er wat emotioneel van (die hormonen ook ;) ).
Ze hadden allemaal wat meegenomen voor de high tea en heb paar leuke cadeautjes gekregen !
Vanmorgen had ik controle bij de verloskundige en ze heeft nog even naar het hartje geluisterd en was meteen erg krachtig, heb het nog opgenomen met mijn mobiel :heart: kindje lag mooi naar beneden met hoofdje . Ze kon alleen mijn bloeddruk niet goed meten dus er moest nog iemand aan te pas komen ;) uiteindelijk was die ook goed. Me moeder was mee en elke keer als die mee gaat is er wel wat ;) maar gelukkig was alles goed! Mag nu om de twee weken voor controle komen, mag de 19de weer. Vind het nu wel spannend worden hoor, nog maar 6 weekjes :P .
Had vrijdag ook al last van nesteldrang, was ineens de meterkast aan het opruimen :shock: vriend was er wel blij mee ;) Vanavond heb ik weer zwangerschapscursus en verder van de week lekker rustig weekje, heb net de auto voor APK weg gebracht aangezien hij eigenlijk pas begin januari hoeft maar dat zag ik niet zo zitten. Nu maar hopen dat de rekening mee valt..
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Dec 2013 14:20

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Uiltje: Ik heb je toegevoegd op Facebook! ;) De film is echt een aanrader. Ik vond het een leuke film.
Wat leuk die babyshower! Wat heb je allemaal gekregen? Fijn dat alles uiteindelijk weer goed was bij de VK. Tijd gaat snel he? Voor mijn gevoel vliegt de hele zwangerschap voorbij. Aan de ene kant prima maar aan de andere kant wel heel jammer!

Hoe gaat het verder met iedereen?

Hier had ik vanmorgen even de balen. We hebben een nieuwe buurman gekregen en het leek er sterk op dat hij meteen druk aan het verbouwen ging. Achteraf was het iemand van de woningbouw die een nieuwe ketel kwam installeren. Nu is de buurman al een paar uur in huis maar het blijft rustig. Ik zou toch echt wel balen dat hij nu fanatiek aan het verbouwen ging. Rust pakken is dan wel voorbij de komende maanden... Maar we wachten rustig af.

Vandaag alweer 39 weken! Ik heb al tegen madam gezegd dat ze nu de hele week moet blijven zitten. Deze week is niet zo geschikt om jarig te zijn ;)
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 02 Dec 2013 15:46

Re: Winter 2013/2014 mama's!

@uiltje, hoe gaat het met slapen? Dat is inderdaad herkenbaar.

@steep, ik wil gewoon naar de hobbit haha. In de bios is het mooier. Hoe ging je bezichtiging? Ik heb idd iets te pakken, lijkt wel voorhoofdholteontsteking. Mijn oog doet zeer en is rood, en als ik buk. Auw.

@mzcharlotte, wil je in het ziekenhuis bevallen? Mijn ervaring is ook dat ze makkelijk over pijnstilling praten terwijl het wel degelijk extra handelingen kan schelen als je het zonder doet. En grappig met die buiken, ik zag op de FB van mijn verloskundigen dat er 1 nu met verlof gaat, ik wist niet eens dat ze zwanger was en ik heb haar 3 weken terug nog gezien.
Ik ben erg benieuwd naar je naam, ik heb je nog niet op FB he?

@kajaka, wij hebben een limegroene trip trap, wij zijn er erg blij mee, voor dit kindje vraag ik kadobonnen zodat we nog een trip trap kunnen halen.

@tsjip, jij bent er albijna! 5 december is niet geweldig maarja je doet er niks aan als het komt.

@uiltje, hopelijk valt de APK mee. Leuk een babyshower, goed verwend?

Hier de nachten overleefd, verlof kan beginnen, ik sta deze week nog wel open voor een avonddienst maar ik verwacht niet gebeld te worden. Verder last van mijn holtes. Mijn ogen zijn knalrood. Vanavond maar vroeg mijn mandje in, nachtdiensten zijn pittig met 33 weken.
M:21072011
J :08012014
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 02 Dec 2013 16:37

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Leuk ik zag het :)
Fijn dat de film leuk was, kon je nog lekker zitten?
Wij gaan donderdag met familie uiteten en na de film (weten nog niet welke) en ben benieuwd hoe dat gaat.
Zit ook beetje met het eten, krijg namelijk vaak last van als ik laat eet, maar wil wel gezellig mee. Zou het raar zijn als ik een soep neem als hoofdgerecht ;) haha nee zal vast wel iets zijn wat niet zo zwaar valt.
Ja tijd vliegt echt voorbij voor mij gevoel, voor je het weet lig ik daar te puffen..

Hoop voor je dat de buurman niet te veel gaat klussen indd, moet er veel gebeuren of weet je dat niet?
Groot gelijk dat je haar even hebt toegesproken ;) zou niet echt leuk zijn als ze met sinterklaas besluit te komen ;).
Heb je zelf enig idee wanneer je gaat bevallen ? :)
Hier net telefoontje gehad van de garage, kan morgen de auto ophalen. Op verzoek van vriend word de distributie gedaan en ze hadden een actie bij de garage dus scheelt ons weer wat geld ;) we hadden namelijk veel erger verwacht dus kleine meevaller :). Kleine opluchting van mijn kant aangezien ik aardig kan stressen om van alles tegenwoordig.

Zal binnenkort eens op jacht naar een pyama voor in het ziekenhuis ?
Wat is handig lange of korte mouwen?

Slapen gaat gelukkig wat beter nu :) ooh dat is ook geen goed begin van je verlof :( hopen dat je snel weer opknapt :)
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 02 Dec 2013 17:26

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Tsjip, ik ben ook benieuwd of het gewicht een beetje gaat kloppen. Heb in iedergeval wel besloten geen kleertjes in maat 50 te kopen. Ik was zelf ook groot(54 cm en 4200 gram), dus als de baby echt groot is heeft hij/zij dat niet van een vreemde...

Uitje, ja het is gelukt met de kinderstoel. Het is de witte trip trap geworden. Inclusief baby inzet en kussentje. De newborn set had ik zelf al gekocht omdat ie nu voor de helft is. Wat een leuke verassing de babyshower. En ik vind het nu inderdaad ook spannend worden. Net als jou nog 6 weekjes. In mijn omgeving worden veel kindjes te vroeg geboren, en daar krijg ik toch wel de kriebels van.
Ik heb gisteren bij de Prenatal deze pyjama gekocht voor de kraam tijd.
Afbeelding

Happydobby, wat fijn dat je de nachtdiensten erop hebt zitten, en ook verlof hebt. Ik vind het nog wel vreemd hoor nu verlof te hebben. Wetend dat ik minimaal 16 weken niet naar m'n werk hoef.


Hier dus vandaag mijn eerste verlofdag. Is wel even wennen. Ben gewend op maandag altijd veel te doen, omdat ik de rest van de week moet werken. Maar nu hoef ik niet alles in een dag te proppen. Al ben ik dat wel een beetje vergeten, want heb nog best veel gedaan vandaag.
Vanavond weer samen bevallen cursus. Van ons groepje van 4 stellen zijn we nog maar met 2 stellen over. De ene vrouw moet volledig bedrust houden. En de ander is 2 weekjes terug al bevallen. Terwijl ik van de groep het langst zwanger was. Best wel bijzonder dat er dus nu al een stel een baby hebben. Gelukkig gaat alles wel goed met de baby.
<<

Anoniem6

Bericht 02 Dec 2013 17:59

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Charlotte Bedankt voor het compliment over de foto's. Is inderdaad wat anders dan anders. Maar ik heb vaker dat ik dingen net wat anders wil;)
Fijn dat de babykamer af is. Dat geeft veel rust hè?!
Wat grappig dat je vader de naam noemde terwijl jullie het er nooit over gehad hebben. Hoe reageerde je?

Ik vind de ziekenhuis tegenwoordig ook erg op pijnstilling gericht. Erg jammer vind ik dat!
Wat fijn dat jou ziekenhuis een bevalbad heeft. In mijn regio geen een ziekenhuis. Je kan altijd op het moment zelf kijken waar je behoefte aan hebt.
Vervelend dat er wat gedoe op je werk was! Ga je nu met verlof of over 2 weken?

Ik had niet gebeld naar de vk over de voorweeen. Herkende het van omschrijvingen die ik gelezen had. Heb het wel vorige week op de controle nagevraagd en ze bevestigde dat het inderdaad op voorwerk leek.
Steep Hoe was de bezichtiging gegaan? Hoe is het verder met jou?

Happydobby Geniet lekker van je verlof! Heb je nog leuke dingen op de planning staan voor in je verlof?

Uiltje Fijn dat de APK van de auto is meegevallen. Leuk dat je verrast bent met de babyshower!
Het gaat alweer beter met de kat. Spuugt niet meer en gelukkig geen diarree. In Jan gaan we kijken wat verder mogelijkheden zijn met de tandjes. Wil haar en mezelf nu even rust gunnen met komst van de baby.

Tsjip Sinds gisteren staan hier ook eindelijk de klossen onder het bed. Ik vind het inderdaad ook ontzettend hoog. Moet er ook even aan wennen vind het niet zo prettig!
Ben benieuwd of jullie meisje luistert en deze week blijft zitten. Die van ons mag deze week ook niet komen. Mijn zusje is morgen jarig en de rest van de week staat vol met afspraken.


Sorry als ik mensen vergeten ben en zo kort reageer. Ik schrijf vanaf mijn telefoon en kan dan niet terug lezen.
Ik ben de helft alweer vergeten van wat ik gelezen heb.


Hier gaat het wel redelijk! Heb al 2 dagen geen energie en voel me zo onrustig. Voor deze week een drukke planning. Vanavond en donderdagavond een bezoek bij een gastouder. Hopelijk kunnen we dan een keuze voor iemand maken hebben er dan 4 bezocht. Kunnen we dat hoofdstuk ook weer afsluiten! Morgen is mijn zusje jarig en heb ik weer een controle bij de vk. Zaterdagavond hebben we surprise met de familie.

Afgelopen vrijdag zijn we naar een informatie avond over geboorte fotografie geweest. Ik volg dat al een tijdje en was erg enthousiast over. Tijdje geleden heb ik Eem fotograaf in onze regio ontmoet die pas is gestart. Mijn vriend was na vrijdag ook enthousiast hierover. Vrijdag komt ze langs om dingen te bespreken.

Gister hebben we de klossen onder het bed gedaan en heb ik de tas verder ingepakt. Alles is staat en ligt klaar voor de komst van de baby. Nu moet ik zelf er nog klaar voor zijn. Net weer een stuk gelezen uit hypnobirthingboek.
Katten verliezen mij niet meer uit het oog. Met name eentje die gaat zelf mee na de wc en slaapt tegen mij aan.
<<

Anoniem6

Bericht 02 Dec 2013 18:03

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Kajaka, fijn dat je verlof is ingegaan! Is even wennen in begin hè?
Die pyjama heb ik ook alleen dan met lange mouwen. Ik heb de blauwe noppies pyjama met korte mouwen.
Wat jammer dat jullie nog maar met 2 zijn bij de cursus. Dan is die andere Mw. Rond de 30 weken bevallen denk ik?

Uiltje, ik heb een pyjama met lange mouwen ( die kajaka plaatste) en een met korte mouwen ook van noppies.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Dec 2013 18:07

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Happydobby: als ze komt dan komt ze maar toch. Gewoon niet zo handig deze week ;)

Uiltje: ik kon heerlijk zitten in de bios. We zaten helemaal achterin dus ik kon mijn benen ook languit leggen. Dat was wel heel fijn! Ik hoop dat jij donderdag ook kunt genieten van de film.
Ik heb mijn hele zwangerschap de 11e in mijn hoofd zitten. Dus ik ben benieuwd!
De buurman gaat het huis eerst 2 maandjes huren en dan kopen dus ik heb geen idee wat hij gaat doen. Als huurder mag je natuurlijk niet zo ingrijpend verbouwen maar pas gaan verbouwen als je er al woont lijkt me ook niet wat. Verder is het huis wel aan een verbouwing toe dus we wachten af.
Ik heb pyjama's met korte mouwen gekocht. Lange mouwen vind ik niks.

Kajaka: ik heb ook geen kleertjes in maat 50. Mocht ze deze maat wel nodig hebben dan stuur ik mijn man wel naar de hema. Hij heeft toch vakantie vanaf de geboorte.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 02 Dec 2013 18:50

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Klopt inderdaad Penelope, ze was rond de 30 weken zwanger. Ik was 2 weekjes langer zwanger dan haar. Het andere stel is pas in februari uitgerekend, die bedrust moet houden. Dat lijkt me ook wel erg pittig!

En Tsjip, ik ben ook niet van de lange mouwen. Heb het al snel te warm. Vandaar dat ik ook korte mouwen gekocht heb. En wat betreft die kleertjes denk ik net zo. Als het echt allemaal veel te groot is, stuur ik of man of moeder wel naar de winkel voor maat 50. Zou het zonde vinden als ik nu al maat 50 koop en dat de baby het vervolgens niet aan heeft.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 03 Dec 2013 09:54

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Oh help! Ik ben net vruchtwater verloren! Net mijn man al op de hoogte gesteld en ik moest het hier ook even kwijt! :nerd: Zouden we dan toch een 5 dec. kindje krijgen :sint:
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Dec 2013 10:24

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Ohh spannend! Veel?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem57

Bericht 03 Dec 2013 10:29

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Niet te hopen tsjip, dan moet je nu nog 2 dagen bevallen :shock:
Succes hoor! Het is toch zo dat als je vruchtwater verliest dat je binnen de 24 uur moet bevallen, of zeg ik iets heel doms?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Dec 2013 10:31

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Volgens mij word je ingeleid als je niet binnen 24 uur begint met bevallen.
R. 2013
D. 2016
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 03 Dec 2013 10:36

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Ooh spannend Tsjip !
Volgens mij streven ze er toch na dat je dan binnen 24uur bevalt ? :)
Succes !!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 03 Dec 2013 10:38

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Aaah.. Spannend Tsjip! Hou ons op de hoogte :).

En volgens mij is het zo dat je als je vliezen gebroken zijn, 24 uur thuis mag afwachten of de weeën beginnen, en anders moet je naar het ziekenhuis ivm infectiegevaar voor de baby..
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Dec 2013 10:39

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Oh, Tsjip, wat spannend!

Maar ehm... dat is niet zo netjes van je, nog niet iedereen uit ons najaarstopic is bevallen :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 03 Dec 2013 11:04

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Het moet inderdaad nu binnen 24 uur beginnen. 5 dec. zal 'm dan ook vast niet meer worden.

Caroow: Tsja wat is veel. Een beste plas vond ik. Kwam net van de wc af en ging weer in bed liggen... Poef bed nat. Wat een raar gevoel is dat...

Ik weet het Suus! Ik had de kleine meid ook al gezegd dat ze vanaf aankomend weekend pas mocht komen maar helaas...

Maar sjonge mijn hoofd maakt overuren het laatste uur! Ik wilde nog zoveel doen en ineens vind ik het huis niet meer schoon genoeg. Oh en ik moest net keihard huilen omdat ik bijna mijn buik en het getrappel kwijt ben.... :laughcry: die hormonen ook...
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 03 Dec 2013 11:17

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Spannend Tsjip! Ga lekker ontspannen en laat de boel de boel. Je vruchtwater was wel helder?
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Dec 2013 11:28

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Bij mij begon de bevalling vrij snel daarna Tsjip! Ik voelde me helemaal hieperdepieper, zo spannend he :)
R. 2013
D. 2016
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 03 Dec 2013 11:31

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Ik doe het ook rustig aan. Vruchtwater was heel helder.

Ik heb trouwens wel medelijden met mijn man. Die zit nu gewoon op z'n werk maar ik krijg nu om de haverklap sms'jes van 'm. Voel je al wat? Is het al bezig? Hoe gaat het nu? Heb m net nog maar een keer gezegd dat het nog wel 24 uur kan duren haha!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 03 Dec 2013 11:32

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Wel lief dat hij bezorgd is !
Had je de verloskundige al gebeld dan?
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 03 Dec 2013 11:32

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Spannend tsjip!
M:21072011
J :08012014
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers