Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #6

<<

Anoniem325

Bericht 27 Jul 2021 08:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh balen Rose. Hopelijk heb je niet al teveel last. Mijn moeder had het daar ook over. Die heeft dat spul ook, had ze op een blouse gespoten, niet meer aan gedacht en gleed later ook bijna uit toen ze ‘m wilde pakken.

Ik baal van mezelf. Ik ben gewoon altijd klaarwakker op de dagen dat ik uit kan slapen. Zo vervelend, ben zo toe aan een keer slapen tot een uur of 10 zonder eerst wakker te zijn geweest.
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 05 Nov 2017 10:12

Bericht 27 Jul 2021 10:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Wat balen Rose.

Oh dat is ook vervelend Auxo kun je uitslapen lukt het niet.

Ik baal omdat ik net de wasparfum heb laten vallen. Normaal een paar drupjes genoeg voor de was. Nu lag er een flinke plas op de vloer op zolder. Heb maar de ramen flink open gezet. Mn man vindt het überhaupt stinken dus ik ben bang dat hij vanavond bij thuiskomst niet erg blij is haha..
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 27 Jul 2021 10:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Gemalen koffie neemt geur op 😉
<<

Linvi

Bericht 27 Jul 2021 14:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Hele dikke vette baal....

Vrijdag gaan we op vakantie, het hele huis op zn kop, alles schoon gemaakt en een mega berg was, wil ik vanmorgen de eerste was draaien, doet de wasmachine het niet meer! Truus is 15jaar dus gewoon op, een reperateur bellen is volgens mijn man de moeite niet meer. Gelijk via coolblue een nieuwe besteld, morgen tussen 0730 en 2200 wordt hij bezorgd. Duimen jullie mee dat hij vroeg komt?
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 27 Jul 2021 14:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik snap je baal, maar een nieuwe is ook wel heel lekker!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 27 Jul 2021 16:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik hoop het voor je Linvi dat ie lekker vroeg is, kun je nog veel weg werken.

Ik heb een hele stomme baal. Onze nieuwe overburen zijn zelf een huis aan het bouwen. Echt alles wat tegen kan zitten, zit ze tegen. Maar wat baal ik van de zooi waar we tegenaan kijken en de overlast die ze veroorzaken door steeds de straat te blokkeren. Ik heb het wel ff met ze gehad!
<<

Linvi

Bericht 27 Jul 2021 16:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

@blooom, dat vind ik ook heerlijk! Gelijk 1 met grotere trommel dus kan voortaan zelf onze dekbedden wassen. Alleen de timing is gewoon niet tof!

@fantine, vannacht om 02.00h weten we pas een richtlijn. Lekker handig!
Wat betreft jouw baal, dat snap ik volledig! Ik zou daar ook wel klaar mee zijn op een gegeven moment. Ik ben dan altijd zo blij dat wij alles al aan kant hebben.
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 28 Jul 2021 10:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal omdat we op de camping staan en ik sinds gisteravond keelpijn heb en nu sinds vanochtend ook hoofdpijn. Dus nu maar een test doen, maar in quarantaine gaan is niet echt een optie op de camping, dus ik houd me maar zoveel mogelijk afzijdig overal tot de uitslag. En als t Corona blijkt, dan moeten we ons boeltje pakken en naar huis. Hoop echt dat dat niet hoeft, anders hebben we twee heel teleurgestelde kinderen. We zijn pas net een half weekje van de twee weken weg…
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 28 Jul 2021 15:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ah balen zeg Sublimo!

Ik baal omdat mijn buurjongetjes hier de buurt al een jaar terroriseren. Iedereen klaagt erover en er heeft al 2x politie gestaan. Vandaag zag ik uit het raam dat ze probeerden samen op een grote fiets met kinderzitje te stappen en zo omvielen tegen mijn auto aan. Heb het raam open gedaan en ben boos geworden. Ze gingen er snel vandoor. Gelukkig was er niks te zien aan mijn auto, maar ze spelen echt zo vaak bij mijn auto, dat ik hem bijna niet meer voor het huis durf te parkeren.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 29 Jul 2021 09:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh wat rot Sublimo, heb je de uitslag al?

Alexis, wat irritant zeg! Hoe oud zijn deze kinderen? De ouders doen er niets aan?

Ik baal ontzettend omdat ik voor aanstaande zondag een babyshower aan het organiseren ben en nu ineens 5 afmeldingen heb gekregen terwijl de datum al meer dan een maand vaststaat.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 29 Jul 2021 09:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Mijn uitslag was negatief gelukkig! Inmiddels is de keelpijn ook alweer zo goed als weg :-)

Wat irritant alexis! Daar zou ik ook niet blij van worden…

Nien wat stom! Je zou denken dat mensen die datum dan vrijhouden als t al zo lang vast staat.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 29 Jul 2021 10:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Gelukkig Sublimo! Geniet nog van je vakantie!
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Barclay

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 26 Jun 2021 22:46

Bericht 29 Jul 2021 11:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Fijn dat de uitslag negatief was Sublimo!

Wat irritant Alexis. Gelukkig geen schade.

Nien, dat lijkt me ook heel vervelend. Vooral als er zo laat wordt afgezegd.

Ik baal dat ik migraine heb en mijn medicatie nu niet mag gebruiken vanwege de borstvoeding.
2019 ons engeltje*
2021
2023
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 29 Jul 2021 12:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dat is niet leuk barclay, sterkte er mee.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Jul 2021 16:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal van mezelf. Ben hartstikke gelukkig. Maar toch voel ik me niet goed. Volgens mij is dit waar ik door heen veel mensen al voor gewaarschuwd ben. De klap van alles wat er gebeurt is afgelopen jaar.

Vorig jaar zaten we nu midden in ivf traject. Daarna spanning met de zwangerschap en toen de lymfeklierkanker van mijn vader erbij. Het is me allemaal wat teveel momenteel.

En echt ik geniet elke dag onwijs van de kleine man dat is echt mijn grote geluk maar voel me gewoon niet goed.
Afbeelding
<<

Linvi

Bericht 29 Jul 2021 17:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ah Sarah toch!! Ik vind dit zo logisch maar zo verdrietig voor je! Ik denk dat het heel knap is dat je dit al durft toe te geven, trek aan de bel en zorg dat je focus op jezelf en je kleine mannetje ligt! Er is zoveel gebeurt, je hebt zoveel te vervaren gehad, ik denk dat je nu pas aan verwerking van alles gaat beginnen...
Sterkte en leg jezelf vooral geen druk op!
<<

Anoniem325

Bericht 29 Jul 2021 17:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ah lieve Sarah, dikke knuffel voor jou. Het is ook niet niks allemaal wat er gebeurd is het afgelopen jaar, het is denk ik niet gek dat dit er nu pas uit komt. Pas goed op jezelf en ben niet te streng voor jezelf 😘
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Jul 2021 07:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Lief van jullie

Linvi gelukkig heb ik een fijne huisarts die mij iedere maand wil zien. Mijn vader is ook een patiënt van haar zij kent alles. Zij heeft toen ook mijn leven gered met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Afbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 30 Jul 2021 10:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Sterkte, Sarah :hug:

Fijn dat je huisarts je goed in de gaten houdt.
Zulke huisartsen zijn echt goud waard!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Aug 2021 07:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Och Sarah, dat vind ik heel rot voor je. Goed dat je het erkent en aan de bel trekt. Ik hoop dat je gauw wat meer kunt genieten van jullie mooie mannetje.

Ik baal dat de jongste vannacht ziek is geworden. Niet alleen zijn we de hele nacht met hem in de weer geweest (en heeft hij waarschijnlijk de halve camping wakker gehouden 👀) maar hij heeft ook zijn hele (caravan)bed ondergespuugd. Alles is vies 🤢. Daarbij koorts, diarree en hele erge buikpijn. Arm ding..
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Aug 2021 08:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ohhh wat kut Lady!! Zo vies om schoon te maken en dan ook nog op de camping! Kun je weeeeer met zo’n reinigingsding aan de slag 😱
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Aug 2021 08:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Zora schreef:Ohhh wat kut Lady!! Zo vies om schoon te maken en dan ook nog op de camping! Kun je weeeeer met zo’n reinigingsding aan de slag 😱

Haha ja! Heb nu de kussenhoes om het kussen vandaan gehaald en het in de wasmachine gestopt.

Mijn man vind zo’n tapijtreiniger overigens pure p*rno dus die kan zich er over twee weken wel weer mee vermaken 😂.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 04 Aug 2021 08:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ohh wat balen Lady. Dat vind ik altijd zo'n nachtmerrie met kamperen.
2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Aug 2021 09:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ja ik ook eigenlijk wel. Hij ligt nu te slapen, heeft niet meer gespuugd en de koorts is wat gezakt. In het ergste geval rijd ik gewoon met hem naar huis hoor. Dan zieken we hem daar wel uit en kom ik dan terug. Dat is het fijne van kamperen op vijf kwartier van je huis.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 04 Aug 2021 09:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal omdat ik uitgleed over een plasje water op mn laminaat.
De dreun die erop volgde,was spectaculair...ik stortte ter aarde met een broodje gebakken ei.
2 baaltjes dus...rugpijn en broodje geplet..
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers