Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


B&B vol liefde

<<

Anoniem322

Bericht 03 Aug 2021 22:43

Re: B&B vol liefde

Jeetje wat een aflevering vanavond zeg met die dames bij Jacob. Wat een gezeur. Alle 4 tegen 1. Vond het zo ongemakkelijk. Al vanaf het begin hebben ze alleen maar kritiek op alles. Vraag mij echt af waarom ze hebben gereageerd.

Bij Roxanne vind ik het maar een saaie bedoeling en die jongen die er als laatste bij is gekomen echt enorm wereldvreemd lijkt wel.

Gwen vind ik net een paard met dat lachje en die shirts vind ik echt vreselijk.
Bert vind ik wel echt een hork hoe hij tegen haar doet. Tegen al die vrouwen doet hij raar. Alleen tegen Romana doet hij inmiddels een beetje normaal.

Ben benieuwd hoe verder bij Vincent en ben inmiddels ook benieuwd hoe het verder gaat bij Caroline. Mark vind ik trouwens wel leuk.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 04 Aug 2021 09:07

Re: B&B vol liefde

Ik vond dat shot ook zo typisch dat hij om hulp vraagt terwijl zij bij het zwembad liggen en niemand even op staat. Dat zou de bachelor eens moeten vragen, dan maken 20 vrouwen ruzie om wie er mag helpen. Ze vinden hem duidelijk niet leuk, wat ik deels wel snap. Maar ze hebben wel iets in hem gezien op het filmpje. Die man is vrij onhandig maar hij wordt nog meer onzeker door hen denk ik. Dat ze daar met zijn vieren tegelijk heen moeten en in quarantaine zitten is misschien niet zo handig.

Ik vind Roxanne wel leuk hoe ze op de mannen reageert. Mitch vind ik ook leuk, vrolijk en eerlijk. Ik vind die fitness man bij Debbie ook grappig. En Romana is ook helemaal oké nu, zegt gewoon waar het op staat, ik kan veel van haar leren 😀.

Ik zie bij Caroline en Vincent nog wel kansen!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Aug 2021 10:19

Re: B&B vol liefde

Er zit bij Bert inderdaad weinig romantisch in (of überhaupt fatsoen heb ik soms het idee).. Zoals die dames ook zeiden, dan heb je uren gereden en verwacht je wel een beetje een ontvangst :laughcry: .

Ik ben benieuwd wat het bij Jacob gaat worden, zoals je zegt Lot.. Iets heeft er voor gezorgd dat zij gereageerd hebben op hem.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Aug 2021 18:00

Re: B&B vol liefde

Man man man wat een achtbaan aan emoties deze week! Romana weg, Mark weg! Van Romana vind ik het echt zonde, zij en Bert passen perfect bij elkaar! Hoop dat hij dat alsnog inziet en zij hem toch nog een kans wil geven. Gwen is echt too much met die stomme teksten op shirts en dat irritante lachje!

Wel onverwacht dat Mark wegging, maar ik vond Eric toch al leuker. Hoop dat dat wat wordt, maar eerst die nieuwe man nog even checken. Ook bij Debbie komt er een nieuwe man aan, nu al benieuwd!

Roxanne en Mitch vind ik leuk samen! :heart:
❤ 7 juni 2018
<<

Bannelies

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 10 Aug 2021 14:38

Bericht 10 Aug 2021 14:44

Re: B&B vol liefde

Het is toch overduidelijk dat Bert autistisch is? Dat niemand dat nog opgevallen is ;)
<<

Anoniem331

Bericht 11 Aug 2021 20:44

Re: B&B vol liefde

Ik ben echt helemaal verslingerd geraakt aan dit programma. Vaak na half 10 als de kinderen op bed liggen en mijn man nog wat in zijn hok rommelt, kijk ik het in mijn eentje terug. Vandaag met een paar reepjes Merci. Heerlijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Aug 2021 20:48

Re: B&B vol liefde

Oh heerlijk hè, ik zit er ook helemaal in! Een ware rollercoaster vind ik het wel hoor, elke aflevering weer! Heel benieuwd hoe het verder gaat.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem331

Bericht 11 Aug 2021 20:50

Re: B&B vol liefde

Ja, je weet gewoon niet helemaal welke kant het op gaat, je blijft kijken!
Ik moet om Vincent ook wel lachen steeds, en hij lijkt op iemand, heeft een bekend gezicht? Maar wie?
<<

Anoniem331

Bericht 11 Aug 2021 21:09

Re: B&B vol liefde

En die dames en Jacob. Plaatsvervangende schaamte, echt!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Aug 2021 21:12

Re: B&B vol liefde

Ik vind het ook zo leuk! Het is maar goed dat ik verlof heb, het is best wat om elke dag 50min tv te kijken 😀.

Jacob zou hij echt zo zijn of zich aanstellen voor de camera?

Ik denk eigenlijk dat Vincent wel een leukere meid kan treffen dan degene die hij nu op bezoek heeft.

Er zijn nu een aantal personen uit de serie bij Humberto.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Aug 2021 21:20

Re: B&B vol liefde

Karnemelk schreef:Ja, je weet gewoon niet helemaal welke kant het op gaat, je blijft kijken!
Ik moet om Vincent ook wel lachen steeds, en hij lijkt op iemand, heeft een bekend gezicht? Maar wie?


Reinier vd Berg, de weerman!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem331

Bericht 11 Aug 2021 21:25

Re: B&B vol liefde

Bliss schreef:
Karnemelk schreef:Ja, je weet gewoon niet helemaal welke kant het op gaat, je blijft kijken!
Ik moet om Vincent ook wel lachen steeds, en hij lijkt op iemand, heeft een bekend gezicht? Maar wie?


Reinier vd Berg, de weerman!



Nou ja! Verduld! Daar was ik dus zelf nooit opgekomen maar inderdaad! Haha wat grappig.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 12 Aug 2021 07:20

Re: B&B vol liefde

Dat Bert autistisch is zie ik niet. Boeit ook niet. Vind het bij Bert trouwens niet leuk om te kijken.
Debbie vind ik sinds deze week beter te pruimen, maar dat wordt niets met die mannen. Wel leuke tv.
Rozanne hoop ik op die stucadoor. Maar tot actie komt het niet, blijft zo saai ook.
Vincent vond ik gisteren wel moeilijk doen. Iemand vanwege een chagrijnige bui min of meer afschrijven. Hopelijk kan hij zich daar overheen zetten.
En dan Jacob, tja. Wat een vreselijke vrouwen met hun ‘ ik ga het water niet in’. Snap dat je je niet aangetrokken voelt tot hem, maar jemig hij wil gewoon wat doen. Bij alles wat hoe doet of zegt wordt negatief gereageerd. En die kritiek, halloooo je bent te gast! Snap wel dat hij die yogales liep te verzieken, die vrouwen verzieken ook alles.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Aug 2021 07:55

Re: B&B vol liefde

Ja wat een heksen zijn dat zeg! Hij is zelf ook niet helemaal lekker, wat een clown, maar hij probeert nog wel wat leven in de brouwerij te brengen. Ik kan het gewoon niet aanzien eigenlijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem322

Bericht 12 Aug 2021 08:22

Re: B&B vol liefde

Bert autistisch dat zie ik idd ook niet.

Hier ook een verslaafde. Ben benieuwd hoe lang het programma nog duurt en of iemand de liefde ook gaat vinden.

De situatie bij Jacob is echt tenenkrommend van beide kanten en ik begrijp nog steeds niet waarom die dames hebben gereageerd terwijl het vanaf dag 1 al duidelijk was dat ze Jacob niet zagen zitten.

Dat Mark weg is vind ik jammer en zag ik ook echt niet aankomen. Vond hem wel passen bij Caroline. Van zijn kant kan ik mij wel voorstellen dat hij is gegaan. Als je na een week niet even een 1 op 1 momentje hebt gehad en ook al twijfels hebt.
<<

Anoniem319

Bericht 12 Aug 2021 08:27

Re: B&B vol liefde

Ik heb het gisteren pas voor het eerst gekeken, iets met een steen en eronder liggen, maar wat gênant inderdaad, daar bij Jacob.

Ik vond dat stukje met die mosterd ook zo bijzonder, komt hij terug met de mosterd, Caroline (toch?): Nee dat is niet de goede, ik wil grove mosterd. Zeg dat dan direct.

Vind het wel een leuk programma maar jeetje wat een kattenkoppen zitten er tussen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Aug 2021 08:44

Re: B&B vol liefde

Mark vond ik maar een gladde aal, dus daar was ik echt niet rouwig om. Ik las gisteren dat hij inmiddels een vriendin gevonden heeft trouwens!
❤ 7 juni 2018
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 12 Dec 2020 11:31

Bericht 14 Aug 2021 16:40

Re: B&B vol liefde

Ik heb alle afleveringen in de afgelopen 2 dagen gekeken! Heerlijk!

Ik snap wel dat die vrouwen bij Jacob allemaal single zijn, wat een portretten zeg. Daar zou ik niet graag tussen zitten. Maar zijn manier van aandacht vragen zou ik ook zeker niet charmant vinden en dat continue gemekker over zijn ongeluk.

Wat was Jeffrey een slome zeg, en dan met zijn BMW indruk proberen te maken op Roxanne. Ik lag dubbel toen hij wilde gaan rijden maar de auto eerst moest opwarmen🤣
De verfskills van haar laatste man zijn ook niet echt best. Ik hoop dat zij en Mitch samen door gaan.

Debbie, tja.. Ik vind haar een beetje een oud wijf ofzo, voor haar leeftijd. Denk niet dat daar iets moois opbloeit.

Vincent en Monique vind ik leuk samen, dat hij zo afknapte op haar gechagarijn is denk ik vooral omdat hij deze rollercoaster niet zo goed aan kan. Gelukkig trokken ze allebei weer bij met het suppen. Ik vind de nieuwe dame bij hem helemaal niks voor hem, geloof ik.

Ben heel benieuwd wat voor vrouw er bij Bert nog bij komt. Ik heb ook ergens voorbij zien komen dat Romana nog terug komt? Weet niet of dat klopt maar zou het wel leuk vinden!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Aug 2021 22:42

Re: B&B vol liefde

Dat hoopte ik ook steeds, maar nadat ze bij Humberto in de uitzending waren geloof ik daar toch niet meer in. Ben wel erg benieuwd naar vrouw nummer 5! En volgens mij vond hij Gwen ook best leuk.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem322

Bericht 19 Aug 2021 10:10

Re: B&B vol liefde

Wie kijkt er nog?

De nieuwe vrouw bij Bert vind ik leuk maar wel wat druk. Hoe hij tegen haar praat kan echt niet. Sneu voor haar.
Volgens mij zit hij nog veel te veel met Romana.

Jacob zijn dames mogen bijna naar huis, wat zullen ze blij zijn.

En dan Debby. Een ingewikkelde vrouw is zij.
Verwacht wel dat de mannen initiatief nemen maar zelf wil ze het niet doen.

Ben benieuwd hoe het bij Roxanne, Vincent en Caroline gaat aflopen.
<<

Anoniem331

Bericht 19 Aug 2021 10:30

Re: B&B vol liefde

Ik kijk ook nog trouw! Erg leuk vertier!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Aug 2021 10:37

Re: B&B vol liefde

Ik kijk zeker nog, heb het gezien t/m de aflevering van gisteren op Videoland (dus die vandaag op tv komt). Ik vrees dat mijn favo stel Vincent & Monique van de baan is eerlijk gezegd, boehoe. Volgens mij is ze gewoon gefriendzoned. Heb het idee dat hij nu wel iets in Sophie ziet eventueel, maar ik denk dat dat van haar kant 'm niet gaat worden.

Pff die ellende bij Jacob inderdaad bijna voorbij, hoera!

Met Debbie en die mannen wordt het duidelijk niks.

Ik heb nog wel hoop voor Roxanne & Mitch en Caroline & Eric (al moet hij niet steeds van die flauwe grapjes maken). Jeroen vind ik overigens ook een geschikte kerel, maar past denk ik net wat minder goed bij haar.
❤ 7 juni 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Aug 2021 21:48

Re: B&B vol liefde

Ik hoop dat Caroline nog een andere kant van Erik ziet als ze Jeroen weg stuurt. Eigenlijk zorgde Mark ervoor dat ze Erik leuker vond. Toen was hij iets meer ingetogen en dat vond ze leuker.

Bert is soms wel echt bot hoor. Zo zijn eigen maniertjes, hij zal het niet zo rot bedoelen maar zo komt het er wel uit. Ik vind Froukje wel vrolijk.

Vincent: als het niks wordt snap ik dat eigenlijk wel. Ik denk eigenlijk dat een ander type nog beter bij hem past. Ik denk dat Monique zich ook aan hem gaat ergeren, hij klapt dan dicht. Hij heeft iemand nodig die lijnen kan uitzetten, sportief is en lief en geduldig.

Roxanne vraag ik me af of ze Mitch echt leuk vi dat. Ik vind hem ook wel leuk als hij lacht.

Debbie: is toe aan rust, die gaan allemaal naar huis denk ik. Beter ook. Hopelijk heeft ze goede reclame gehad voor haar b en b.

Jacob, wat een aparte man. Die verhaaltjes, hij staat graag op de voorgrond. Al lijkt hij ook wel een beetje te reflecteren soms. Die dames waren niet heel lief meer vond ik. Jennie nog wel het liefste/eerlijkste.
<<

Anoniem322

Bericht 23 Aug 2021 12:10

Re: B&B vol liefde

Ik kijk ook via Videoland ben echt benieuwd.
Denk dat deze week de laatste afleveringen zijn.

Zullen we nog te zien krijgen hoe Jacob en zijn dames afscheid nemen of zal dat nu echt klaar zijn?
Vraag mij nog steeds af wat van alle vier de dames de motivatie is geweest om op Jacob te reageren.

Misschien dat alleen Caroline en Eric overblijven verder komen er denk ik geen matches. Jammer!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 23 Aug 2021 12:16

Re: B&B vol liefde

Ik volg dit programma ook trouw, samen met mijn man. Ik moet zeggen dat ik het wel veel te langdradig vind geworden. Bij Jacob hadden ze wat mij betreft wel kunnen stoppen nadat duidelijk uitgesproken was dat het met niemand iets zou worden, in de afleveringen van daarna komt niemand echt lekker uit de verf.

Ik ben heel benieuwd hoe het bij Vincent en Caroline af gaat lopen. Ik hoop toch nog op Moniek bij Vincent, maar ik betwijfel of hij die keuze gaat maken (durft te maken?).

De mannen bij Debbie vind ik allemaal bijzonder slecht uitgezocht trouwens. Zij is mega zelfstandig en erg volwassen/oud voor haar leeftijd en dan komen er drie van die jonkies.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers