Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke woonwinkel?

<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 03 Aug 2021 21:08

Re: Welke woonwinkel?

Onze eetkamertafel en stoelen komt van Huus. Onze bank is merk bij een meubelwinkel vandaan. Echt wel de hoofdprijs, maar ik weet zeker dat niemand hem heeft.
<<

Anoniem313

Bericht 04 Aug 2021 05:13

Re: Welke woonwinkel?

Beau schreef:Onze eetkamertafel en stoelen komt van Huus. Onze bank is merk bij een meubelwinkel vandaan. Echt wel de hoofdprijs, maar ik weet zeker dat niemand hem heeft.


Hoe weet je dat, was er maar 1 van?

Wij hebben onze meubels heel lokaal gekocht en ik weet niet waar je woont TO! Online koop ik ook wel bij MADE.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 04 Aug 2021 07:59

Re: Welke woonwinkel?

Oeh MADE is ook leuk! Die houd ik in gedachten. We wonen nu vlakbij Rotterdam maar gaan over twee weken naar Drenthe.

Vanmiddag gaan we trouwens naar Huus! Hele toffe bank en dressoir daar gezien, dus eens kijken hoe ze er in het echt uit zien. Ben benieuwd!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 09 Aug 2021 07:45

Re: Welke woonwinkel?

De meubelboulevard in Groningen heeft heel veel winkels bij elkaar zitten. Is het niet handig om naar zo'n soort plek te gaan? Dan kan je gewoon een beetje rondkijken. Hoogeveen heeft dit dacht ik ook.

Onze eetkamerstoelen komen uit Emmen.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 09 Aug 2021 07:46

Re: Welke woonwinkel?

Caulfield schreef:
Beau schreef:Onze eetkamertafel en stoelen komt van Huus. Onze bank is merk bij een meubelwinkel vandaan. Echt wel de hoofdprijs, maar ik weet zeker dat niemand hem heeft.


Hoe weet je dat, was er maar 1 van?

Wij hebben onze meubels heel lokaal gekocht en ik weet niet waar je woont TO! Online koop ik ook wel bij MADE.


Komen spullen van MADE goed aan? Ik vind het super leuk maar lees hele wisselende verhalen dus durf niet zo goed.
<<

SylvieKamp

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 05 Aug 2022 13:46

Bericht 05 Aug 2022 14:11

Re: Welke woonwinkel?

Ik zie nu pas dit dit bericht al een jaar oud is, haha.

Maar als ik er nog op kom andere misschien ook nog wel! Ik ben erg tevreden met mijn spulletjes van Wants&Needs echt wel van goede kwaliteit. Maar laten we eerlijk zijn, daar betaal je dan ook wel voor.

xxx
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers