Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Bachelor

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Jul 2021 20:54

Re: The Bachelor

Ik vind het bij Diva juist altijd een beetje lijken alsof ze een typetje doet, het ligt er zo dik bovenop. Van Julia vind ik het ook gek dat ze niet eerlijk zegt dat ze geen kinderen wil. Ik weet even niet meer wie ik nou eigenlijk leuk vind voor hem.
❤ 7 juni 2018
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 30 Jul 2021 22:07

Re: The Bachelor

Julia heeft dat wel gezegd tegen hem. Tijdens een date.
<<

Anoniem331

Bericht 30 Jul 2021 22:08

Re: The Bachelor

Volgens mij heeft ze gezegd tegen hem dat ze niet zeker weet of ze kinderen wil.

Maar ze weet het wel zeker. Ze wil ze niet.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 30 Jul 2021 22:10

Re: The Bachelor

Ah oke!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 31 Jul 2021 18:31

Re: The Bachelor

Ik vind Diva superleuk en spontaan, maar vind dat ze door haar stem en gedrag wel een hoog K3/kleurergehalte heeft🙄

Ik kan eigenlijk niemand noemen die ik er echt uit vind springen. Ik denk dat ik het India het meest gun, die lijkt me het meest oprecht.
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 579

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 01 Aug 2021 14:05

Re: The Bachelor

Ik kijk ook, heb al vaker programma's met hem gezien. Vond hem daarin al een vrij zacht persoon. Hij oogt juist heel ruig.
India en Julia vind ik de tot nu toe de 2 leukste.
Julia zegt tegen de rest geen kinderen te willen, maar tegen Tony zegt ze dat ze nog niet weet of ze kinderen wil. Misschien dat dit acteren is? Ze is 25, kan nog alle kanten op 🤔
Sara krijgt hopelijk nog een kans om met hem op date te gaan. Roos, tsja, ze vroeg waarom Tony haar weinig tot niets vroeg, misschien houdt ze haar wel te afzijdig?
Vind deze serie leuker dan met Gaby.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 03 Aug 2021 10:34

Re: The Bachelor

Saji schreef:Vind deze serie leuker dan met Gaby.


Ja ik ook! Gaby vond ik vrij nep overkomen :palm: Ik vond Prins Charming ook echt heel leuk!

Ik weet ook niet goed wie ik bij hem vind passen hoor Bliss. Als ik naar zijn ex Maan kijk denk ik dat ik -hoe heet ze ook alweer- oja India wel bij hem vind passen. Stoer uiterlijk maar super lief (volgens mij). En wat ik mij dan ook afvraag: hij wil graag dat ze met hem mee gaan als hij draait in het buitenland, deed Maan dit ook? Of zou dit gewoon een vereiste-alles-voor-de-show zijn?
Wat als het lukt
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 03 Aug 2021 11:23

Re: The Bachelor

Misschien is het daarom uit met maan?😁

Ik had nog niet in dit topic geschreven, maar kijk ook! Heerlijke tv. Ik verwacht dat hij uiteindelijk Julia kiest. Dat kind -ding is natuurlijk ook goed voor de show om lekker uit te vergroten. Ze is 24 of 25, toen moest ik ook nog niet aan kinderen denken.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 03 Aug 2021 14:06

Re: The Bachelor

Ik kijk ook, ik vind het erg vermakelijk! leuker inderdaad dan met Gaby.

Ik hoop dat hij voor Julia kiest, ik vind haar het leukst alleen dat stukje geen kinderen willen is wel echt een dealbreaker denk ik. Ik wist wel al altijd dat ik geen kinderen wilde, dus ook al begin 20. Als iemand die wens wel heeft is dat in een relatie niet te doen uiteindelijk.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Aug 2021 15:56

Re: The Bachelor

Nou idd, lijkt bijna alsof ze gaat daarop geselecteerd hebben (Julia). Zodat het toch nog ergens spannend is..

Maan: geen idee waarom het uit is maar in het voorstukje zei hij dat zijn ex nog jong was en van de wereld moest ‘proeven’. Dus misschien nog niet klaar om te settelen en ik kan me voorstellen dat ze beide drukke schema’s hebben en dat ze daarom niet mee op reis kon. Ik snap wel dat hij dat fijn vindt. Anders is hij zo een paar weken weg. En je hoeft natuurlijk niet elke keer mee maar een paar keer mee is wel leuk denk ik.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 12 Aug 2021 13:52

Re: The Bachelor

Ik vond t echt superstom dat hij Julia (weer) meenam op de 1 op 1 date. Eerst zegt hij dat hij haar filmpje stom vind, maar dan neemt hij haar toch mee…. Ik had liever gezien dat hij Sarai ofzo had meegenomen.
Het begint wel een beetje de Julia show te worden zo.

Ik vind die Jolijn zo ongemakkelijk, krijg bijna plaatsvervangende schaamte als ik zit te kijken naar hun date 🤣
<<

Anoniem320

Bericht 12 Aug 2021 18:51

Re: The Bachelor

Maar Tony MAAKT t ook ongemakkelijk met Jolijn. Hij stelt haar echt van die sollicitatie gesprek vragen. En hij is er ook heel duidelijk in als hij het antwoord fout vindt. In plaats van dat hij zelf moeite doet om haar te leren kennen. Heel eenzijdig allemaal.
<<

Anoniem331

Bericht 19 Aug 2021 08:01

Re: The Bachelor

Oh wow. Bijzondere aflevering vandaag! Super leuk met Tony zijn vader ook. Maar 2 dames zijn er uitgegaan. Nog 4 te gaan.
<<

Anoniem331

Bericht 19 Aug 2021 08:02

Re: The Bachelor

Oh ik zou het zo dom-achtig vinden wanneer Julia wint. Ze heeft zo’n grote niet kinderwens, en Tony wel. Kan niet goed gaan zou je zeggen.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 19 Aug 2021 16:15

Re: The Bachelor

Zijn vader is echt een leuke vent.

Het zou idd jammer zijn als hij voor Julia zou kiezen zij zit in een hele andere fase van haar leven dan dat hij zit.
Maar als ze hem echt heel leuk vind kan dat ook snel veranderen natuurlijk. En ze is ook niet echt van nooit kinderen. Maar nu zegt ze nee en dat kan over 5 jaar best anders zijn, maar dat weet ze gewoon niet.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Aug 2021 22:40

Re: The Bachelor

Jaaa ik kijk nog hoor!

Ik vind India heel leuk maar ik denk dat Tony gevoelens heeft voor Julia en Oriana. Dus los van wel/niet kinderwens denk ik dat hij toch zijn gevoel gaat volgen. Snap alleen niet waarom hij 1 persoon er weer in liet.
<<

Anoniem320

Bericht 24 Aug 2021 18:42

Re: The Bachelor

Ik word zelf ook ongemakkelijk tijdens de interacties tussen Tony en Jolijn. Snap echt niet dat zij er nog in zit. Dat kan toch nooit wat worden? Ze hebben zo overduidelijk geen klik.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 24 Aug 2021 18:46

Re: The Bachelor

Ik dacht van de week ineens.. straks kiest hij Jolijn. Dat zag dan niemand aankomen, krijgen ze toch ineens een vonk of zo 😂. Omdat ze er nu al zolang in blijft.

Ik kijk trouwens weleens filmpjes op YouTube waarin ze met de kandidaten die afgevallen zijn praten. Die meiden zijn dan echt niet altijd aardig over hem. Dat vind ik dan niet zo netjes.
<<

Anoniem320

Bericht 24 Aug 2021 19:28

Re: The Bachelor

Misschien komt Jolijn de volgende aflevering los als ze d'r moeder/familielid/vriendin (?) op bezoek heeft.
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 579

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 27 Aug 2021 07:33

Re: The Bachelor

Heb de aflevering gister gezien, maar jeetje, dit zag ik echt niet aankomen 😔
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Aug 2021 08:38

Re: The Bachelor

Ahh zo jammer van India hè? 😭 Volgens mij is hij echt verliefd op Julia, denk wel dat zij het gaat worden uiteindelijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem331

Bericht 27 Aug 2021 08:45

Re: The Bachelor

En toch vraag ik me af of Julia er wel met de juiste intenties zit.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Aug 2021 11:40

Re: The Bachelor

Ik ben voor Oriana. Ik vind haar zo'n lieve en mooie vrouw. Ik begrijp alleen niet waarom ze haar uiterlijk blijkbaar zo heeft veranderd. Ze doet nu, ik hoop dat ik niet iets heel fouts zeg, Iraans aan, terwijl ze voorheen zo kaaskoppig Nederlands als wat was.

Julia heeft nog steeds mijn twijfel. Volgens mij speelt ze constant toneel.

Ik vond het best jammer uiteindelijk dat Jolijn wegging. Uiteindelijk begon ik haar toch wel te waarderen. India, ja zonde, leuke meid ook!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 27 Aug 2021 12:03

Re: The Bachelor

Ik hoop zo dat hij voor Oriana kiest,’maar vrees dat het Julia wordt.
Je zag aan Oriana haar reactie echt dat ze écht verliefd op hem is en ik vind haar zo lief overkomen. Hij heeft het er telkens over dat hij een moeder voor z’n kind zoekt, nou… dat zie ik haar dan toch wel veel eerder zijn dan Julia.

En ik heb ook m’n twijfels bij de oprechtheid van Julia. Ze komt zo gemaakt over🤷🏼‍♀️
<<

ChiQ

Bericht 27 Aug 2021 12:10

Re: The Bachelor

Ik snap echt niet dat hij die: 'ieuw, ik drink geen melk alleen havermelkcappuccino's' Julia erin heeft gelaten. Sorry hoor, maar in Amsterdam zijn denk nog zo'n 30000 van dit soort meisjes die met hun linnentasje en vans door de stad crossen en dingen zeggen als: 'gezell', en 'chill' oversized blazer en knotje. Géén persoonlijkheid.

En die Morticia Adams Oriane met dr blonde uitgroei. Ik begrijp het echt niet. Volgens mij kan zij er 30x leuker uitzien met gewoon iets natuurlijkere tinten.

Exo: dat is een ding, blijkbaar lichte ogen en ravenzwart haar.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers