Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Bachelor

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Jul 2021 17:26

The Bachelor

Nog meer liefhebbers hier behalve Bliss 😀? Ik vind het heerlijke tv!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jul 2021 17:33

Re: The Bachelor

Jaaa goed zo! Zeker vermakelijk. Ik moet zeggen dat ik Tony veel leuker vind dan ik van tevoren dacht. Had meer het beeld van een player bij hem, maar het lijkt me een serieuze en lieve man.

Wie zijn jouw favorieten en wie absoluut niet?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem320

Bericht 19 Jul 2021 17:38

Re: The Bachelor

Ik kijk dit ook. Heb wel vaak plaatsvervangende schaamte, maar toch blijf ik kijken.

Ik vind Jolijn echt vreselijk. Ben wel fan van India! En vind Diva stiekem ook best wel leuk.
<<

Anoniem331

Bericht 19 Jul 2021 17:45

Re: The Bachelor

Yes! Ik ook. Ik bespreek elke aflevering op de app met Savi.


Vond Femke zo’n tof wijf. Niks voor Tony, maar wel een tof wijf.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jul 2021 18:07

Re: The Bachelor

Jolijn vind ik ook niks, en ik snap niet dat zij 24 is! Ze lijkt nog ouder dan ik. 😬 Diva heeft wel zelfspot geloof ik, ik zag dat ze op Instagram schreef dat ze inderdaad klinkt als een Teletubbie aan de crack. 😆 Maar ik kan er moeilijk naar luisteren hoor, het is net of ze een typetje doet. Oriana trek ik ook niet zo goed op de één of andere manier.

Ik vind Julia een leuke, spontane meid, en India lijkt me ook een leuke vrouw.
❤ 7 juni 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Jul 2021 19:28

Re: The Bachelor

Leuk!

Wie ik sympathiek over vind komen:
Femke (maar wist al wel gelijk dat hem dat niet ging worden dus dat ze steeds een roos kreeg was wel een beetje vaag).
Amanda: die is gewoon leuk, aardig, gezellig (maar zie nog geen spark)
Diva: wel wat overdreven maar ze is wel een positief mens.
Maxime: wel leuk.
Julia: ook leuk, heeft wat weg van Maan alleen iets minder uitgesproken denk ik.
India: lief, aardig persoon

Wie ik denk dat Tony leuk vindt:
Jolijn: interessant/sexy. Ik denk niet dat ze onaardig is maar ze komt niet heel sympathiek over op de een of andere manier. Ik denk trouwens niet dat dit de match is voor hem.
India: leuk/interessant maar ook niet DE vrouw denk ik.
Maxime en Julia vind hij ook leuk!

Ik val helemaal niet op types als Tony maar ik vind hem wel heel leuk in deze serie! En wat een mooie beelden en dates! Lekker weg dromen. Zit veel geld in de deze show denk ik.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jul 2021 19:46

Re: The Bachelor

Maxime vind ik niet echt sympathiek overkomen eigenlijk, maar hij vindt haar wel erg leuk geloof ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem320

Bericht 19 Jul 2021 20:12

Re: The Bachelor

Vind je Jolijn sexy ja? Vind ik helemaal niet eigenlijk.
Heb hetzelfde als jij Bliss, had haar zo eind 30/begin 40 geschat. Vond t ook maar gek dat ze zei dat ze "helemaal" in de event wereld zit omdat ze event management studeert haha.

Ik weet even niet wie Amanda is, die is me blijkbaar niet opgevallen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Jul 2021 20:32

Re: The Bachelor

Haha nee dat vind ik niet maar Tony denk ik. Ik vind wel dat sommige vrouwen heel verleidelijk proberen te doen waaronder Jolijn en Joy. Blikken en aanrakingen.

Snap wel wat je bedoelt Bliss. Ik vind haar bij Tony wel leuk maar bij de meiden zie je ze alleen maar met Jolijn en Joy en dat lijken wel een beetje ‘de bitches’ hoe ze in beeld gebracht worden 😀.

Jolijn had ik ook 34 geschat i.p.v. 24.
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 17:23

Bericht 19 Jul 2021 21:49

Re: The Bachelor

Kijkt er ook iemand de Amerikaanse versie? Dat is al jaren mijn guilty pleasure :-(
Op 't moment Bachelorette Katie aan 't kijken.
<<

Anoniem328

Bericht 20 Jul 2021 07:49

Re: The Bachelor

India is lief maar ik vraag me af of ze niet iets te simpel voor hem is.

Maxime, Julia en Joy lijken mij de types die goed bij hem passen, intelligent zijn en Tony aankunnen.

Leuke vent inderdaad die Tony! De eerste keer dat dit programma niet nep of overdreven overkomt. Was bij alle vorige seizoenen wel vond ik. Dit oogt wel heel oprecht allemaal.

Edit. Oja Oriana! Ook wel leuk maar weet niet zo goed nog wat ik van haar vind.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 22 Jul 2021 20:49

Re: The Bachelor

Oehhh ja ik kijk ook, zo leuk!
Ik vond die Tony vooraf maar een gladde griezel, maar nu ik hem zo zie vind ik het eigenlijk wel een sympathieke en serieuze man. Nog steeds snap ik qua uiterlijk niet wat die vrouwen leuk aan hem vinden, maar ach….

Ik vind Diva nog het meest ‘echt’ van de meiden, maar denk niet dat dit zijn match gaat zijn. India vind ik ook heel leuk, maar ik denk dat zij uiteindelijk teveel haar eigen leven in Limburg heeft, dat dat niet gaat werken.

Ik vind het heel apart dat dezelfde meiden elke keer zo naar voren worden geschoven voor mijn gevoel. Zo hebben Sara en Sarai volgens mij nog geen een date met hem gehad en heb ik t idee alsof Julia en Maxime vaker naar voren worden geschoven, maar kan ook aan mij liggen.
Jolijn vind ik ook niks. Ik vind haar gezicht/kaaklijn ofzo heel grof, vind haar niet zo mooi😅

Oriana weet ik niet zo goed…. Zoals ze op tv neergezet wordt twijfel ik of ik haar nou verlegen vind of arrogant?
Uiteindelijk denk ik dat het tussen Maxime en Julia gaat en ik denk dat hij er met Julia vandoor gaat. (Maar dat dat uiteindelijk snel weer klapt omdat zij geen kinderen wil).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Jul 2021 20:58

Re: The Bachelor

Ik vind Julia de leukste, maar baal nu dat ze geen kinderen wil haha. Want dat is wel een dealbreaker natuurlijk. Jammer dat Sara nooit een date krijgt inderdaad.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 22 Jul 2021 21:36

Re: The Bachelor

Ik vind Julia heel nep. Na de aflevering van vanavond helemaal, toen dingetje er uit werd gestuurd: 'Wat?.. Wat? Hoe..', alsof ze het van een toneelblaadje las, ingestudeerd. Overduidelijk dat ze er niks van meende.

Maxime vind ik ook niet zo geweldig.

Eigenlijk vind ik niemand heel leuk. Maar dat zal komen omdat ze allemaal zulke andere types zijn dan ikzelf. Sarai vind ik wél oprecht trouwens. Maar ze lijkt me niets voor Tony.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 22 Jul 2021 22:00

Re: The Bachelor

Ik vind ze eigenlijk ook allemaal nep. Julia doet me ook zo aan Maan denken, zo blij doen en uitbundig dansen. Ik denk dat ze dat vooraf heeft geoefend. Ze is ook actrice dus die vertrouw ik nooit haha.

Ik hoorde via de podcast van Kiki Duren dat ze ook vaak ‘scènes’ opnieuw moeten doen, dus het zijn feitelijk ook allemaal actrices.

Ik vond het leuk vandaag een andere kant van Joy te zien (ik kijk wel vooruit).

Jammer dat sommige meiden geen date krijgen maar wel goed dat hij kiest voor degene die hij wil. Al snap ik dan niet goed waarom hij ze dan wel erin laat.
<<

Anoniem320

Bericht 23 Jul 2021 14:09

Re: The Bachelor

Dat zal wel van productie moeten denk ik. Je kunt al van mijlenver zien dat Sarai, Saar en Roos 't nooit gaan worden. Ook lijkt ie met Jolijn geen klik te hebben, maar misschien is dat omdat zij steeds zo zenuwachtig is en verandert dat nog.

Heb t idee dat India, Oriana en Julia de enige echte kansmakers zijn.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 24 Jul 2021 14:39

Re: The Bachelor

Ik vind het ook altijd zo heeeeerlijk spontaan dat ze toevallig met alle meiden bij elkaar zitten als Rick aan komt lopen. 🤣 totaal niet gescript verder 🤣
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2021 15:15

Re: The Bachelor

Oh joh, dat gescripte, daar kijk ik niet meer van op na jaren van trash tv kijken. 😅
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Jul 2021 20:36

Re: The Bachelor

Whuuut die zag ik niet aankomen! Niemand, obviously. Ben wel benieuwd wat de reden is. Hij zei dat een zoen soms veel zegt, dus ik denk dat hij haar niet lekker vond zoenen ofzo? Ik weet uit eigen ervaring dat dat wel een afknapper kan zijn haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem328

Bericht 29 Jul 2021 21:43

Re: The Bachelor

Nou ik denk dat ze het zelf wel een beetje verpest heeft. Ze had het de godganse avond over haar onzekerheid en de andere dames. Zoveel tijd heb je niet met elkaar. Het was echt geen leuke gezellige date dus ik zag dit wel aankomen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 29 Jul 2021 21:52

Re: The Bachelor

Nouuu, ik had op Instagram gelezen dat iedereen in shock was na zijn keuze dus toen zij over bleven met zijn drie zag ik het toch wel aankomen. Ze was niet zo in het nu tijdens de date inderdaad, ik denk dat hij haar wel vond zeiken. Maar hij zei wel dat hij haar leuk vond en dat het wel een signaal was dat ze twee keer een een op een date had gehad. Zou zoiets ook gescript worden? Lekker shock effect. Vooral zo zonder uitleg erbij. Ze ging daar echt even lekker door de grond bij de rozenceremonie. Wel zielig, alles voor de kijkcijfers hè.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 29 Jul 2021 21:55

Re: The Bachelor

Zooooooo die zag ik zeker niet aankomen zeg!
Ze was ook duidelijk not amused, en terecht!

Ik denk idd dat ze te onzeker was en daar teveel over aan het doordrammen was. Al is dat natuurlijk het beeld wat geschetst wordt, wij krijgen natuurlijk niet de hele date te zien, net hoe het gemonteerd wordt….

Maar daarbij…. Zal hij de volgorde van afvallers nou echt helemaal zelf mogen bepalen? Of zal zoiets als dit ook worden ingefluisterd om het een beetje spannend en onvoorspelbaar te maken? Net als dat geintje met Oriana vorige week, dat is volgens mij niet door hem zelf bedacht meer gewoon door de regie?

Ik denk echt dat hij uiteindelijk voor Julia gaat kiezen. Al zou ik dat wel megastom vinden omdat zij geen kinderen wil en hij wel…. Lijkt me nogal een dingetje. Iets waar (in mijn geval) de relatie dan vroeg of laat toch op zou stuklopen.
<<

Anoniem331

Bericht 29 Jul 2021 21:57

Re: The Bachelor

Zo het wel raar vinden als hij voor Julia gaat. Terwijl hij zo duidelijk weet wat hij wil.

Ik vind diva leuk! Haar stem niet, maar ze is zo leuk en vrolijk.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 30 Jul 2021 10:07

Re: The Bachelor

Ik kijk ook!

Maar even.... die zag ik ook niet aankomen! Ik was half in shock :palm: aan de andere kant was ze inderdaad wel heel erg onzeker tijdens de date, wellicht dat hij daar vreselijk op afknapte?

Haha ik vind Diva ook zo leuk! Ze is zo heerlijk ongedwongen en spontaan. Julia vind ik ook wel leuk, ze wil alleen geen kinderen en hij wel... Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Joy & Sarai er nog in zitten, volgens mij heeft hij écht helemaal niets met deze twee omdat ze nog geen date hebben gehad, geen -of weinig- gesprekken.
Wat als het lukt
<<

Anoniem320

Bericht 30 Jul 2021 11:45

Re: The Bachelor

Als je eenmaal met een bekende man bent krijg je continu kritiek, dan moet je dus wel om kunnen gaan met meningen van anderen en stevig in je schoenen staan. Ik vond haar sowieso niet zo bij hem passen.

Wat een groot verschil is is dat Julia tegen Tony zei nog niet te weten of ze wel kinderen wilt, terwijl ze tegen de andere dames zegt dat ze zeker weten geen kinderen wilt.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers