Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 30 Jul 2021 09:24

Weekendplannen!

Wat zijn jouw plannen voor het weekend? :smile:

Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 30 Jul 2021 09:28

Re: Weekendplannen!

Poeh. Niks, ik werk vandaag nog en heb drie weken vakantie. Waarvan het weekend geen plannen of afspraken.
Hoop dat vandaag mijn auto’s omgeruild worden, heb een andere gekocht. Dus vast dat we dan morgen een stukje gaan rijden. 😊
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jul 2021 09:31

Re: Weekendplannen!

Wij zijn vannacht om half 2 thuis gekomen van vakantie. Voel me alsof ik een jetlag heb. Zoontje zo ook maar eens wakker maken.
Vanmiddag heb ik een inhaal concert van Chef's Special. Vorige was in het water gevallen (door de regen dus vrij letterlijk) en nu dus poging twee. Heb er helaas niet echt zin in omdat het ontzettend niet handig uit komt. Maar als ik er eenmaal ben zal 't wel heel leuk zijn.

Morgen vertrekt m'n man alweer naar Frankrijk met z'n beste vriend. Ze zouden een rally door Engeland en Schotland gaan rijden maar die gaat niet door logischerwijs dus Frankrijk in een oldtimer it is. Ik ga 's middags met de kinderen naar m'n familie. M'n halfzusje is 16 geworden en dat gaan we dus vieren. Bizar joh, ik weet zelf nog zo goed dat ik 16 werd. 's avonds na 't eten weer terug rijden (kinderen zitten toch in gek ritme).

Zondag weer een lange autorit want dan rijd ik naar m'n moeder. Daar ga ik de hele week met de kinderen zitten. Heel gezellig en met name spannend want m'n zus is 40 weken zwanger dus er komt een baby bij! Dus daar zal die week om draaien hoe of wat het ook gaat.
Let's discover the world together.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 30 Jul 2021 09:33

Re: Weekendplannen!

Yeah bijna weekend! Ben nu nog aan het werk maar heb zo geen zin vandaag, hopelijk komt er nog iets uit mijn handen. Morgen hebben we op de planning staan om de hal te schilderen, heb een prachtige kleur gevonden van Vestingh (diamond dust) dus ben heel benieuwd. Verder nog wat andere klusjes in huis, opruimen enzo omdat er over 2 weken foto's gemaakt gaan worden voor de verkoop.

Wat zijn jouw plannen Burn?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 30 Jul 2021 09:47

Re: Weekendplannen!

Ik wil heel graag een nachtje weg met het gezin naar een hotel beetje in de buurt. Maar kan niet iets betaalbaars vinden.

Dus waarschijnlijk wordt het
Morgen kijken/informeren bij/over een eigen caravan.
Zondag;
Boodschappen doen en 's middags F1 kijken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem325

Bericht 30 Jul 2021 10:43

Re: Weekendplannen!

Wij gaan een weekend naar Haarlem, we vertrekken zo meteen. Hoe we dat precies gaan invullen zien we terplekke.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Jul 2021 12:41

Re: Weekendplannen!

Wat gezellig en bijzonder Marin!
En Auxo ook leuk, lekker naar Haarlem. Genoeg te doen daar en veel leuke restaurantjes volgens mij.

Ik ga straks na het werk met de trein naar Utrecht, eten en borrelen met een vriendin. Morgen hardlopen en naar Amsterdam met mn oudste, nachtje logeren met mn broer. Zondag daar nog lunchen met mn ouders en dan weer naar huis, spullen pakken voor de fietsvakantie van komende week. Zo heerlijk dat we weer leuke dingen kunnen doen!
<<

Linvi

Bericht 30 Jul 2021 12:53

Re: Weekendplannen!

Wij zijn helemaal afgeladen en vol ingepakt, onderweg naar onze vakantiebestemming voor een week. We hebben er reuze zin in!

Iedereen een fijn weekend!! Met.hopelijk veel 🌞🌞
<<

Anoniem325

Bericht 30 Jul 2021 13:20

Re: Weekendplannen!

Caulfield schreef:Wat gezellig en bijzonder Marin!
En Auxo ook leuk, lekker naar Haarlem. Genoeg te doen daar en veel leuke restaurantjes volgens mij.

Ik ga straks na het werk met de trein naar Utrecht, eten en borrelen met een vriendin. Morgen hardlopen en naar Amsterdam met mn oudste, nachtje logeren met mn broer. Zondag daar nog lunchen met mn ouders en dan weer naar huis, spullen pakken voor de fietsvakantie van komende week. Zo heerlijk dat we weer leuke dingen kunnen doen!


Ik heb flink wat tips gekregen van Marin, dus komt vast goed.

Dat laatste ben ik met je eens. Het lijkt bijna weer zoals het was, heel fijn.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Jul 2021 13:29

Re: Weekendplannen!

Fijn weekend allemaal

Mijn man is in de voortuin bezig. Heeft de boom weggehaald wat een licht in huis. Nu gaat die een bloembak plaatsen.

Vanochtend hadden we kraamvisite van een vriendin van ons. Even dorp mee in geweest.

Morgen geen plannen

Zondag ook geen plannen vast ergens wandelen.
Afbeelding
<<

Anoniem323

Bericht 30 Jul 2021 13:45

Re: Weekendplannen!

Wij gaan vandaag en morgen klusjes afwerken in en rondom het huis, morgenmiddag gaan we eten bij mijn schoonouders en zondag willen we iets leuks gaan doen. Waarschijnlijk naar een speeltuin met de kinderen.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 30 Jul 2021 13:49

Re: Weekendplannen!

Wat leuk al die vakantieplannen!

Hier komt vanmiddag mijn leidinggevende op kraamvisite. Morgenochtend moet mijn man werken en in de middag/avond gaan we vast iets leuks met ons drieën doen.
Zondag gaan we naar een housewarming in België. Met de autorit en alles is dat een volle dag.
En dan maandag bijtanken.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem328

Bericht 30 Jul 2021 14:07

Re: Weekendplannen!

Nu nog m'n laatste uren uitzitten op m'n werk. Zit met m'n hoofd al bij de vakantie en kan de motivatie niet meer vinden. De overdracht is ook klaar dus de druk is eraf.
Morgen de caravan inpakken
Zondag op vakantie naar Bretagne :cheering:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 30 Jul 2021 15:28

Re: Weekendplannen!

We gaan toch een nachtje weg 😁
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 30 Jul 2021 16:55

Re: Weekendplannen!

Ik ben in Parijs, verblijf uiteindelijk in dit hotel https://www.hoteldesmarronniers.com/nl/ ... oonskamer/ en dat is echt heerlijk tot nu toe, vanochtend in de tuin ontbeten van een uitgebreid ontbijt, op een mooie etagere omdat een buffet nog niet kan. Vandaag over begraafplaats Père-Lachaise gewandeld en ga zo kijken naar Streetart rond Rue Oberkampf en Belville. Morgen denk ik naar La Defense voor moderne architectuur. Morgenavond naar een gospelconcert in de kerk van Sainte-Germaine-des-Pres vlakbij het hotel. Kijken wat dit is, lijkt me echt van die Afrikaanse/Amerikaanse gospel.
Zondag zou het buiig worden dus moet nog musea reserveren. In de avond naar een klassiek concert in Saint Chapelle, 4 jaargetijden van Vivaldi.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jul 2021 17:50

Re: Weekendplannen!

Oooh dat laatste. Dat zou ik ook echt heel erg graag willen. Heel veel plezier Rapa Nui.
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 30 Jul 2021 18:30

Re: Weekendplannen!

Wat een leuke plannen!
Leuk auxo Haarlem, vind ik een hele leuke stad.
Fijne vakantie olijven!

Ik heb een drukke werkweek (heb er al ruim 30 uur op zitten), vandaag gewerkt, en morgen en zondag ook nog. Daarna wel 3 dagen vrij, dus dat is wel lekker. Vanavond niet veel bijzonders, vriend is bier drinken met vrienden, en ik duik de (nieuwe!) bank op. Morgen na het werk een borrel bij vrienden. Ze hebben een zwembad in de tuin aan laten leggen, en hadden een soort van pool party. Maar gezien de weersomstandigheden wordt het alleen party denk ik.
Zondag weer werken dus, en in de avond geen plannen.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2390

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 30 Jul 2021 21:05

Re: Weekendplannen!

Wij zijn op vakantie, nu nog in Zeeland. Morgen naar een camping in de buurt van Den Haag, 's avonds eten we mosselen bij schoonzus en zwager. Zondag gaan we met beide gezinnen naar blijdorp
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Jul 2021 21:26

Re: Weekendplannen!

Ik heb deze en volgende week vakantie, dus heb geen specifiek weekendgevoel haha. Maar vandaag ben ik met m'n moeder en m'n dochter naar Het Land van Jan Klaassen geweest, was erg geslaagd. Morgen ga ik borrelen met Esperanza en voor zondag heb ik nog geen plannen.
❤ 7 juni 2018
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 30 Jul 2021 21:28

Re: Weekendplannen!

Ik ga voor het eerst sinds februari vorig jaar weer met de trein naar mijn ouders :banaan:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Jul 2021 21:56

Re: Weekendplannen!

Ik had gewerkt vandaag. Vanavond bij mijn ouders gegeten. De jongste was daar. De oudste mocht naar mijn zus en zwager. Dus die later nog opgepikt. Morgenmiddag een verjaardag van een vriendin. Zondag nog geen plannen .
2014 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jul 2021 21:57

Re: Weekendplannen!

Wat fijn dat dat weer kan Rose. Wat lang geleden zeg.
Let's discover the world together.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 30 Jul 2021 22:48

Re: Weekendplannen!

Nou inderdaad, het voelt nog wat onwerkelijk dat het weer kan, maar kijk er enorm naar uit!

Fijn weekend allemaal! :D
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 30 Jul 2021 23:25

Re: Weekendplannen!

Vanmorgen met de oudste naar de logopedie geweest, daarna meteen boodschappen gedaan. In de middag kwam een vriendje van de oudste spelen en die hebben we na het avondeten naar huis gebracht en toen nog wat gedronken daar (ouders zijn vrienden van ons).
Morgen gaan we een nachtje kamperen bij mijn ouders samen met mijn zussen en hun gezinnen. We hebben een spelmiddag voor de kinderen en in de avond kampvuur met marshmallows. Heb er zin in (hopelijk niet te veel regen).
Zondag bij mijn ouders met zijn allen ontbijten, daarna mijn 2e vaccinatie halen. Middag rustig aan denk ik.
Maart 2014
Februari 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 31 Jul 2021 07:17

Re: Weekendplannen!

Heerlijke weekendplannen!
Veel plezier allemaal.

Ik heb nog vakantie (nog 2 weken hierna) en gisteren heb ik einde van de middag de houten vloer in de olie gezet . Daarna zijn we vertrokken naar het huis van mijn ouders (in een andere stad) en daar logeren we. Zij zijn op vakantie.
Vandaag gaan we de stad in, ergens lunchen en met droog weer wandelen op de hei (achtertuin).
Zondag naar mijn broertje en zijn gezin.
Zondagmiddag komt er (als we weer thuis zijn) een vriendinnetje spelen bij dochter.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers