Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hattem

<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 21 Jul 2021 15:41

Hattem

Morgen ga ik in m'n eentje voor 2 dagen naar Hattem. Ik zag al een bakkerijmuseum waar ik graag heen wil. Iemand die daar bekend is en tips heeft? Voor leuke winkels, wandelingen en terrasjes voor lunch en diner?
De eerste keer dat ik alleen een nachtje weg ga, dus best spannend.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Jul 2021 15:59

Re: Hattem

Hattem heeft wel een leuk centrum,
Waar ik zeker even naar binnen zou lopen is het modetheather. Vind de etalages niet altijd even uitnodigend maar ze hebben daar fijne kleding tussen.

Wandelen zou ik bij molecaten doen en daar dan gelijk lunchen.

Wat ook een leuk plekje is is de kas van Kaat niet in Hattem maar in Zwolle.

Het heerderstrand bij Heerde kun je ook leuk lopen.

Hattem 2 volle dagen zou ik wel lastiger vinden maar er zit veel in de buurt.
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Jul 2021 16:18

Re: Hattem

Hattem is een leuk plaatsje, we hebben daar twee keer op de camping van Molecaten gestaan. Het pleintje in het centrum is heel gezellig met leuke terrasjes. Verder misschien een middagje Zwolle-Centrum doen? Ik denk niet dat Hattem voor twee dagen vertier heeft.

Veel plezier, lekker even hoor!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 21 Jul 2021 16:22

Re: Hattem

Wij gaan daar binnenkort naar de molecaten camping. Dus als iemand tips met kinderen heeft zijn die ook welkom.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 13:23

Bericht 21 Jul 2021 16:51

Re: Hattem

Lang geleden dat ik er geweest ben. We zaten toen in een stacaravan op camping Molecaten. Rond camping Molecaten hebben we leuk gewandeld. Ook fietsen is leuk in die omgeving. We zijn een dagje naar de Apenheul geweest. Dagje naar Zwolle. Hattem is zelf ook heel leuk om door heen te wandelen.

Mrs.Math volgens mij had de camping toendertijd leuke speeltuinen, maar dat was minstens 14 jaar geleden. Geen idee hoe het nu is, en of het nog dezelfde eigenaren heeft. Net even gekeken, ja het zijn nog steeds dezelfde eigenaren, leuke mensen.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Jul 2021 21:47

Re: Hattem

Hattem is leuk maar denk niet voor 2 dagen. Maar in Hattem moet je gewoon door heen lopen. Mischien eten bij bij de jongens? Zeker even langs A3 chocolaterie langs gaan. Prachtige etalage hebben ze daar en natuurlijk heerlijke chocola.
Wandelen op landgoed molecaten. Daar kun je dan eten of wat drinken bij herberg molecaten.
Elburg is ook leuk ben je met de auto wel met een half uur. Of anders naar Zwolle. Je kunt met de fiets van Hattem naar Zwolle met een pontje. Ook wel grappig.
:heart: :heart: 2011
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 22 Jul 2021 07:52

Re: Hattem

Dank jullie wel voor de tips. Ik vind het niet erg dat ik me niet 2 volle dagen kan vermaken in Hattem. Heb ook behoefte aan rust dus als ik het gezien heb daar dan ga ik lekker lezen op m'n hotelkamer.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Jul 2021 20:12

Re: Hattem

Heb je het leuk gehad Bisq?
:heart: :heart: 2011
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Jul 2021 20:46

Re: Hattem

MrsMath schreef:Wij gaan daar binnenkort naar de molecaten camping. Dus als iemand tips met kinderen heeft zijn die ook welkom.

Het bakkerijmuseum is erg leuk. En Dinoland in Zwolle schijnt ook erg leuk te zijn.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 26 Jul 2021 07:59

Re: Hattem

Studiebol schreef:Heb je het leuk gehad Bisq?


Ja heerlijk. Lekker op het terras gezeten, een beetje gewinkeld, gewandeld en het bakkerijmuseum bezocht (zeker een aanrader met kinderen en dan vooral de bakkershow gaan bekijken).
Insta: je_ei_kwijt
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 28 Jul 2021 07:59

Re: Hattem

Bisq schreef:
Studiebol schreef:Heb je het leuk gehad Bisq?


Ja heerlijk. Lekker op het terras gezeten, een beetje gewinkeld, gewandeld en het bakkerijmuseum bezocht (zeker een aanrader met kinderen en dan vooral de bakkershow gaan bekijken).

Ja de show in het museum is echt leuk. Voor de kinderen maar zeker ook voor de volwassenen. We hebben erg gelachen. Verder leuk museum voor kinderen met speurtocht en zelf je speculaaspop versieren.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 30 Jul 2021 09:59

Re: Hattem

Ik woon al m'n hele leven nog geen 3 km van dit museum en nog nooit geweest. Door jullie enthousiasme gelijk geboekt voor a.s. donderdag. Ben benieuwd!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers