Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zindelijkheid

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 02 Dec 2013 20:42

Zindelijkheid

Louise geeft al een maand of 2/3 aan wanneer ze moet plassen en poepen. Sinds een aantal dagen weigert ze ook om te poepen in haar luier. Als ze moet verzet ze geen voet neer en gilt ze dat ze moet poepen. Als ik dan (snel genoeg) haar luier uittrek poept ze zonder huilen, als ze in haar luier poept, huilt ze en vindt ze zichzelf 'fies'.

Ik had haar dus na haarmiddagdutje in een slipje en legging laten rondlopen. De eerste keer zei ze 'pipi', en had ze in haar broek gedaan. Heb ze toen zonder veel aandacht afgespoeld onder de douche en een nieuw broekje aangetrokken. De keer daarna zei ze niets als ze had geplast.

Ik vraag me af of het misschien toch nog te vroeg is? Hoe moet ik het zindelijk worden eigenlijk aanpakken?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem134

Bericht 02 Dec 2013 21:02

Re: Zindelijkheid

Wij hebben een potje in de wc staan en iedere keer als ik of mijn man naar het toilet gaan wil tess op het potje. 7 van de 10 keer plast of poept ze. De overige keren doet ze niks.

Potje pakte ze trouwens van de 1 op andere dag zelf uit het toilet om op te zitten.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 02 Dec 2013 21:10

Re: Zindelijkheid

Oké, zo dus. Zal het morgen zo doen dan.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 03 Dec 2013 09:01

Re: Zindelijkheid

En je kan ook luierbroekjes proberen, zo heb je geen bergen was, maar kan je wel snel de luier naar beneden doen.
Wel goed dat ze mee bezig is!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: MissBitchy