Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


parkeren Amsterdam plus tips gezocht

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jul 2021 19:02

parkeren Amsterdam plus tips gezocht

wij willen deze vakantie een dag naar amsterdam. We willen naar de kalverstraat en in de buurt van museumplein. We zullen er niet de hele dag zijn dus leuke tips in de omgeving ook leuk. Of voor onderweg vanuit Friesland.

Maar waar kunnen we het beste parkeren. Vorige keer Amsterdam konden we gratis parkeren bij de adam toren in de buurt waar mijn man toen werkte dat kan nu helaas niet meer. We vinden een stuk lopen niet erg. Toen liepen we van daar naar museumplein. Maar beetje in de buurt zou handig zijn nu ivm baby.
Afbeelding
<<

Anoniem335

Bericht 25 Jul 2021 19:11

Re: parkeren Amsterdam plus tips gezocht

https://www.amsterdam.nl/parkeren-verke ... en-reizen/

Hier kan je de P&R plekken van Amsterdam zien plus hoeveel plekken er nog vrij zijn. Je betaald 1 euro (als je na 10 uur aan komt) en dan met de metro verder reizen. Weet niet of jullie een OV Chipkaart hebben? Anders zijn er ook oplossingen maar die ken ik niet.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3181

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 25 Jul 2021 19:23

Re: parkeren Amsterdam plus tips gezocht

Via Parkbee kun je ook parkeerplekken voor €10
reserveren.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 25 Jul 2021 19:30

Re: parkeren Amsterdam plus tips gezocht

Ik zou ook een park&ride pakken, of op zondag gaan want (oud) zuid is nog steeds gratis parkeren op zondag.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 25 Jul 2021 19:44

Re: parkeren Amsterdam plus tips gezocht

Ik zet hem altijd in noord op p en r terrein. Binnen 10 minuten ben je op centraal met de metro. Parkeren kost een euro.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jul 2021 20:04

Re: parkeren Amsterdam plus tips gezocht

oh ja we hebben geen ov kaart
Afbeelding
<<

Anoniem320

Bericht 25 Jul 2021 20:06

Re: parkeren Amsterdam plus tips gezocht

Hier kun je een overzicht zien van kosten en P+R mogelijkheden.
https://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeertarieven/

Er is uiteraard van alles te doen in de stad! Wat gaan jullie doen kalverstraat en museumplein? Als je gaat om te shoppen zou ik de 9 straatjes meepakken.
<<

Anoniem320

Bericht 25 Jul 2021 20:10

Re: parkeren Amsterdam plus tips gezocht

sarah1985 schreef:oh ja we hebben geen ov kaart

Je kunt in de P+R een GVB kaartje kopen bij de (blauwe) automaat. Als je naar P+R Olympisch Stadion gaat kun je ook wandelen via Vondelpark naar Museumplein.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers