Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #6

<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 24 Jul 2021 19:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dat zou ook iets voor mijn man kunnen zijn, Teun. Je haalt alles uit de zakken waar ze inzitten? Ik ben wel zo lui om ze in het geheel in de koelkast te zetten. 🙈

Ik baal niet echt. Vind het wel lastig dat mijn man de noodzaak van het uitlaten van onze honden niet inziet. Ook honden kunnen niet eeuwig hun plas ophouden. Nou ja, dan ga ik er wel weer met ze uit. Vinden de honden ook leuker. 😂😂
<<

Anoniem331

Bericht 24 Jul 2021 19:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh dat is hier ook zo Beau. Dus de meeste loopjes zijn ook echt voor mezelf. Want je wilt zelf ook niet heel lang wachten als je naar toilet moet toch.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 24 Jul 2021 20:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Popcorn schreef:Oh dat is hier ook zo Beau. Dus de meeste loopjes zijn ook echt voor mezelf. Want je wilt zelf ook niet heel lang wachten als je naar toilet moet toch.


Nou ja, dat dus! We weten zelf hoe het voelt als de blaas vol zit. Wij kunnen naar het toilet. Hondjes zijn afhankelijk van ons. En al loop je maar 5 minuten, dan is iig de blaas leeg en hebben ze mss ook al een poepie gedaan. Ik vind 10 min echt het minimum, maar doe niet moeilijk over 5 min zolang ze hun behoefte maar hebben gedaan. Maar dat ziet mijn man niet zo....
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3181

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 24 Jul 2021 21:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik voel mij nu een hele slechte baas. Maar onze hond krijgt vier hele kleine loopjes per dag. Nu heeft ze natuurlijk haar kruisbanden gescheurd dus mag ze ook helemaal niet ver lopen.

In normale tijden krijgt ze drie dubbele loopjes van nu en een lange. Ze doet het er prima op!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 04:39

Bericht 24 Jul 2021 21:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal omdat ik er net achter ben gekomen dat onze oudste niet eerlijk is geweest.

We zijn met haar doorverwezen via de huisarts naar de kinderarts omdat ze weer een blaas ontsteking had en ze vaak blijft na druppelen en dus kleine ongelukjes heeft (ze is nu 11) en ze had gezegd dat ze er geen last meer van had en nu kom ik erachter dat ze dus heeft gelogen en nu heb ik net tegen de arts gezegd tijdens de telefonische afspraak dat het goed gaat.

Echt ik ben best wel verdrietig omdat we er alles aan willen doen om het op te lossen maar ze dan zelf wel eerlijk mee moet werken. :(
08-03-2010
08-02-2016
<<

Anoniem331

Bericht 24 Jul 2021 21:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Bloom schreef:Ik voel mij nu een hele slechte baas. Maar onze hond krijgt vier hele kleine loopjes per dag. Nu heeft ze natuurlijk haar kruisbanden gescheurd dus mag ze ook helemaal niet ver lopen.

In normale tijden krijgt ze drie dubbele loopjes van nu en een lange. Ze doet het er prima op!



Het gaat ook niet om de afstand toch. Maar als ik mijn man half 7 vraag de honden uit te laten, staat ie om 8u nog te praten met de buurman en die honden zitten maar te wachten. Dat snap ik nooit.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3181

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 24 Jul 2021 22:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh zo… dat is wel irritant ja!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 24 Jul 2021 23:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Popcorn schreef:
Bloom schreef:Ik voel mij nu een hele slechte baas. Maar onze hond krijgt vier hele kleine loopjes per dag. Nu heeft ze natuurlijk haar kruisbanden gescheurd dus mag ze ook helemaal niet ver lopen.

In normale tijden krijgt ze drie dubbele loopjes van nu en een lange. Ze doet het er prima op!



Het gaat ook niet om de afstand toch. Maar als ik mijn man half 7 vraag de honden uit te laten, staat ie om 8u nog te praten met de buurman en die honden zitten maar te wachten. Dat snap ik nooit.


Nogmaals, dat dus. Neem dan de honden mee, zodat je weet dat de honden een blaas ed hebben. Gewoon even een rondje, al is het maar 5 minuten.
<<

Mara

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 216

Geregistreerd: 24 Sep 2020 11:58

Bericht 25 Jul 2021 00:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Mijn vriend vergeet zoveel dingen en als hij het druk heeft wordt dat alleen maar erger maar oh zo irritant af en toe. Vanmiddag ook ik ga om kwart over 2 met de jongste weg en zeg nog vergeet je om 3 uur de oudste z’n medicijnen niet te geven? nee dat doe ik dus ik kom om half 5 thuis en oudste dus geen medicatie gehad.
Kleine dingen probeer ik maar los te laten maar om dit soort dingen kan ik dan echt wel boos worden.
💙 2016
💙 2020
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 25 Jul 2021 00:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Daar zou ik woest om worden Mara. Ik kan daar ook niet bij. Als je zulke dingen op je werk vergeet kom je er ook niet zomaar mee weg.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1949

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 25 Jul 2021 00:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dobby schreef:Ik baal omdat ik er net achter ben gekomen dat onze oudste niet eerlijk is geweest.

We zijn met haar doorverwezen via de huisarts naar de kinderarts omdat ze weer een blaas ontsteking had en ze vaak blijft na druppelen en dus kleine ongelukjes heeft (ze is nu 11) en ze had gezegd dat ze er geen last meer van had en nu kom ik erachter dat ze dus heeft gelogen en nu heb ik net tegen de arts gezegd tijdens de telefonische afspraak dat het goed gaat.

Echt ik ben best wel verdrietig omdat we er alles aan willen doen om het op te lossen maar ze dan zelf wel eerlijk mee moet werken. :(

Mijn dochter loopt met hetzelfde probleem bij de kinderarts momenteel. Ik herken het liegen hierover ook. Dat is niet leuk, maar ik begrijp het wel. Mijn dochter schaamt zich er onwijs voor en ondanks dat ze er heel graag vanaf wil, vindt ze het traject bij de kinderarts vreselijk, dus is ze er ook niet altijd eerlijk over. Misschien kun je volgende week even contact opnemen met de poli? Hier hebben ze echt wel begrip voor. Hier helpt het om er veel samen over te praten.
2011 2012 2017
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 25 Jul 2021 07:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Lijkt mij lastig zeg, voor meiden op die leeftijd.

Ik had voor het eerst sneakers besteld bij Sneaker District, maar ze waren te klein.
2,5 week geleden teruggestuurd, volgende dag daar aangekomen, maar nog steeds niet het geld terug op mijn rekening.
Het was toch €140. Duurt mij alweer veel te lang zo, daar baal ik van.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 25 Jul 2021 11:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Duurt inderdaad lang, Gekkie. Staat er iets over in de voorwaarden?

Ah dat is sneu Dobby! Hoewel begrijpelijk dat ze het er moeilijk mee heeft, is er over liegen niet constructief. Ik zou goed met haar praten hierover en de arts terugbellen volgende week.

Ik baal ook. We zijn op vakantie en vanochtend kon mijn zoontje opeens niet meer op zijn voet staan. Zijn enkel is ook helemaal dik, we hebben geen idee hoe dat komt maar we mogen er niet eens naar wijzen en moeten hem steeds tillen. En vervolgens spuugt mijn jongste dochter alles onder een paar keer.

Ik zelf heb enorm last van mijn rug van al het tillen. Boee! Ik hoop dat iedereen snel opknapt.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Jul 2021 14:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

GeKKiE schreef:Lijkt mij lastig zeg, voor meiden op die leeftijd.

Ik had voor het eerst sneakers besteld bij Sneaker District, maar ze waren te klein.
2,5 week geleden teruggestuurd, volgende dag daar aangekomen, maar nog steeds niet het geld terug op mijn rekening.
Het was toch €140. Duurt mij alweer veel te lang zo, daar baal ik van.

Dat heb ik met Stronger. De 14 dagen zijn ruimschoots voorbij maar heb mijn geld nog steeds niet. Daarvoor duurde het al ruim twee weken voordat mijn retour daadwerkelijk bij hun aangekomen was, dus al met al zijn we al ruim een maand verder.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 25 Jul 2021 15:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dat hoor ik vaker over Stronger Lady. Dat weerhoudt me er dus ook van om bij ze te bestellen.

Wat gruwelijk balen Teun en wat sneu voor L. Wat gek ook dat je geen idee hebt wat ie heeft gedaan. Hopelijk is de tweeling snel weet opgeknapt.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 25 Jul 2021 15:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Frustrerend Gekkie, zeker als het om zo'n enorm bedrag gaat. Zelf kies ik om die reden eigenlijk altijd voor achteraf betalen, tenzij ik zeker weet dat het niet retour hoeft.

Teun, beterschap in de ziekenboeg.

Dobby, wat sneu voor je dochter. Ik herken het wel van mijn zoon. Hij heeft af en toe 's nachts nog ongelukjes, maar dat vertelt hij ook niet altijd. Puur uit schaamte.

Ik baal dat ik weer eens een ontsteking heb in mijn stoma. Ik heb pijn aan de zijkant van mijn buik en ben doodmoe. Vannacht het klokje rond geslapen, maar kan zo wel weer slapen. Niks aan 👎
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Jul 2021 15:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Meneer de Uil schreef:Dat hoor ik vaker over Stronger Lady. Dat weerhoudt me er dus ook van om bij ze te bestellen.

Wat gruwelijk balen Teun en wat sneu voor L. Wat gek ook dat je geen idee hebt wat ie heeft gedaan. Hopelijk is de tweeling snel weet opgeknapt.

Ja, ik wist dat dus niet. Eenmalige actie dus.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 25 Jul 2021 16:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Beterschap Marie, het klinkt erg pijnlijk!

Ik baal omdat mijn zoontje sinds afgelopen woensdag om de dag koorts heeft. Zijn eetlust is ook verdwenen maar verder merken we niets aan hem en hij lijkt ook geen pijn te hebben ergens. Hij is ook erg vrolijk steeds maar wel snel moe, vanmiddag heeft hij nog lekker een poosje geslapen.
10.04.17
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 25 Jul 2021 17:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Nou Saga dat heeft mijn jongste dochter dus ook sinds donderdag. Met vandaag twee keer spugen erbij en echt een dag dat ik haar als ziek zou kwalificeren. Maar verder kwakkelt het ook precies zo door als jij omschrijft. Gek hoor.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 25 Jul 2021 18:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Wat gek zeg inderdaad! Ik wilde net typen dat het spugen ons bespaard bleef, maar zojuist brachten we hem naar bed en begon hij te spugen. En zijn koorts schoot ook meteen omhoog, 40,5 nu.
10.04.17
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 25 Jul 2021 19:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

T had dit vorige week ook. Hij vertelde ons ineens dat zijn mond zeer deed. Bleek het een dikke streptokokken infectie. Zo sneu.
Hij kwakkelde al weken.
Nu na een week antibiotica eindelijk weer de oude.
2016
<<

Anoniem316

Bericht 26 Jul 2021 15:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Beterschap daar Saga! Hoe is het vandaag?

Ik baal een beetje van mijn eigen brein. Sinds een maand of 2 ben ik fanatiek aan het sporten en tegelijkertijd is mijn voeding daardoor ook beter geworden. Ik zie al duidelijk verschil in mijn lijf en dat is natuurlijk heel leuk (ik sta bewust niet op de weegschaal). Het ene moment kan ik me daarom super zeker voelen over mezelf en mijn lijf en trots zijn op wat ik nu doe (het kost namelijk geen moeite).
Het andere moment sta ik voor de spiegel en kan ik echt balen van die hangende buik die ik over heb gehouden van de zwangerschappen. De vraag is of ik dat ooit weg getraind ga krijgen.. dan kruip ik het liefst in de grootste sweater die ik heb haha.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 26 Jul 2021 16:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Wat sneu Salome! Gelukkig voelt hij zich nu weer beter.

En wat knap Dee, dat het sporten zo goed gaat en je zo snel resultaat merkt. Hopelijk krijgen de positieve gedachtes steeds meer de overhand!

Met zoon gaat het vandaag na een redelijke nacht slapen wel weer goed. Hij is nog wel erg hangerig dus we doen lekker rustig aan vandaag.
10.04.17
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:17

Bericht 26 Jul 2021 18:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dee schreef:Beterschap daar Saga! Hoe is het vandaag?

Ik baal een beetje van mijn eigen brein. Sinds een maand of 2 ben ik fanatiek aan het sporten en tegelijkertijd is mijn voeding daardoor ook beter geworden. Ik zie al duidelijk verschil in mijn lijf en dat is natuurlijk heel leuk (ik sta bewust niet op de weegschaal). Het ene moment kan ik me daarom super zeker voelen over mezelf en mijn lijf en trots zijn op wat ik nu doe (het kost namelijk geen moeite).
Het andere moment sta ik voor de spiegel en kan ik echt balen van die hangende buik die ik over heb gehouden van de zwangerschappen. De vraag is of ik dat ooit weg getraind ga krijgen.. dan kruip ik het liefst in de grootste sweater die ik heb haha.



Zooo herkenbaar dit! Ik ben de afgelopen 2,5 jaar 47 kg afgevallen maar die buik gaat maar niet weg, wat ik ook doe… kan er ook heel onzeker van worden.
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 27 Jul 2021 00:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal dat ik zo'n kluns ben. Bewijs echt dat een ongelukje in huis in een klein hoekje zit.

Eind juni: voet gekneusd door een marmeren plaat (die ik gebruik voor foto's voor m'n blog) er op te krijgen. Begon eindelijk weer beter te worden.

Vandaag: had de dry wash spray van Robijn gebruikt want wilde m'n shirtje zo graag aan. Bij thuiskomst loop ik door de gang en poef zo keihard onderuit omdat de vloer er glad van is geworden. Een minuut tintelingen in m'n been gehad. En merk nu spierpijn in m'n buik en flinke pijn in één helft van m'n rug. 🤦🏼‍♀️
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers