Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ronde smartwatxh

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 22 Jul 2021 19:35

Ronde smartwatxh

Oké, mensen. Ik heb jullie advies nodig! Mijn fitbit is gesneuveld en na een week zonder horloge wil ik wel heel graag weer een smartwatch aanschaffen. Alleen geen fitbit meer want ik wil graag een rond horloge met een wijzerplaat (analoog?) maar ik weet het even niet meer… er is zoveel keus! Ik vind een Garmin Vivomove 3s heel mooi en wat ‘ie allemaal kan vind ik echt geweldig! Naast hartslag, stappen etc houdt hij ook je body batterij bij, stress en dat vind ik super tof! Wat ik iets minder mooi vind is dat het ‘onderkantje’ een andere kleur heeft dan het klokje, daar zit ook mijn twijfel. Nu had ik gisteren bij de juwelier een Skagen smartwatch om en wauw! Echt prachtig, klassiek en ja echt prachtig! Alleen heeft hij qua ‘smartwatch’ niet veel… hartslag, stappen, workout en dat is het wel zo’n beetje. Ga je dan voor het uiterlijk of ‘innerlijk’… wat zouden jullie doen? Of hebben jullie misschien nog andere smartwatches die ik over het hoofd zie? Ik wil er maximaal €200/220 aan uitgeven, ik heb een iPhone en ik wil absoluut geen vierkant horloge meer.. Oja en ik heb smalle polsen dus 40mm is de max :) Alvast bedankt voor het meedenken!
Wat als het lukt
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 22 Jul 2021 19:42

Re: Ronde smartwatxh

Samsung? Bevalt mij prima, maar ik heb ook een Samsung telefoon.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 22 Jul 2021 21:09

Re: Ronde smartwatxh

Ik heb een Garmin vivoactive 4s, heel blij mee, echt een aanrader.
Ik weet niet precies wat je bedoeld met onderkantje maar je kan (bij die van mij iig) de wijzerplaat veranderen. Sowieso de indeling maar ook verschillende plaatjes erop zetten / downloaden, ook eigen foto's enzo.
Van Skagen heb ik een gewoon horloge maar daar barst het glaasje van als je er naar kijkt, schijnt een bekend probleem te zijn bij Skagen. Weet niet of of dat ook bij de smartwatches is.
30-04-2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15960

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Jul 2021 21:27

Re: Ronde smartwatxh

Ik zou dan voor een Garmin gaan.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 22 Jul 2021 21:57

Re: Ronde smartwatxh

<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 22 Jul 2021 22:11

Re: Ronde smartwatxh

Ik heb een Huawei gt2 watch (rose gold) en ben daar al langer dan een jaar zeer tevreden mee. Batterij is nog net zo goed als in het begin.
Je kunt zelf kiezen hoe je de tijd weergave wil hebben.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 22 Jul 2021 22:33

Re: Ronde smartwatxh

Ik heb ook een Samsung. Ik vind hem na ruim een jaar nog steeds erg mooi en ook de functies zijn heel fijn, hij houdt alles goed bij en heeft veel wijzerplaten waar je uit kunt kiezen. Dus voor een avondje uit kan ik makkelijk een andere look kiezen, erg leuk.

Nadeel vind ik dat hij heel snel de verbinding met mijn telefoon verliest en hem dan meestal niet automatisch herstelt als de telefoon weer in de buurt is. Ik had hem juist gekocht om geen appjes of oproepen te missen, mijn telefoon ligt meestal op mijn bureau als ik thuis ben. Zul je net zien dat er iemand belt als ik even de was ga ophangen in de tuin of naar de brievenbus loop. Ik had gehoopt dat dat met dit horloge niet meer zou gebeuren, maar helaas...
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 23 Jul 2021 08:56

Re: Ronde smartwatxh

Ja, het is een beetje vaag wat ik met het onderkantje bedoel haha

Afbeelding

De bovenkant is rosé goud en de kleur daaronder is het beige, daar zit ook het bandje aan vast. En dat kun je niet veranderen. En daardoor weet ik niet of het mooi is om er een rosé gouden bandje bij te doen. Weten jullie dat? Of heeft iemand zo'n soort horloge met ander bandje?

De Garmin vivoactive 4s heb ik ook om gehad Kees. Maar die vond ik net iets te dik en te zwaar. Ik hou echt van ‘dun en licht’ qua gewicht :) en ik wil graag een wijzerplaat, al is ‘ie wel prachtig!
Die wat jij linkt is ook mooi Kippetje! Alleen heb ik een iPhone en ik weet niet of dat kan met Samsung. Huawei vind ik op zich wel mooi maar niet dat ik denk ‘Die wil ik om mijn pols’.
Wat als het lukt
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 23 Jul 2021 10:43

Re: Ronde smartwatxh

Ik heb de garmin venu in deze kleurstelling. Ik heb er ook een rosegouden bandje bij en vind dat wel mooi staan. Alleen in de praktijk heb ik gewoon dit siliconen bandje eraan omdat dat met sporten gewoon fijner is en ik niet steeds wil wisselen.ik ben overigens superblij met de venu. Ik had een paar eisen zoals kunnen hardlopen zonder dat ik m'n telefoon mee moet. Deze heeft ingebouwde GPS en kan er ook muziek op luisteren.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 27 Jul 2021 09:42

Re: Ronde smartwatxh

Nog geen keuze gemaakt :palm: Mijn vriend vind de Garmin bijv niet zo mooi en daardoor ga ik twijfelen. Vinden jullie het belangrijk wat je partner ervan vind?

Plien, vind je je Venu niet te zwaar/dik? Dat vond ik namelijk wel bij de Garmin Vivoactive 4s..
Wat als het lukt
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3176

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 27 Jul 2021 10:15

Re: Ronde smartwatxh

Nee, ik vind het niet belangrijk wat mijn partner van mijn outfit en/of sieraden vind…. Mits het echt gaat om het sieraad (bijv kleur). De ervaring leert dat hij het na een dag toch mooi vindt.
Als het hem ongemakkelijk maakt als ik bijvoorbeeld een top met inkijk tot mijn navel draag naar een werkborrel, dan houd ik daar natuurlijk wel rekening mee.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 30 Jul 2021 08:29

Re: Ronde smartwatxh

Nee ik vind hem niet te zwaar. Nooit in me op gekomen ook eigenlijk. En nee het maakt me ook niet zoveel uit wat mijn vriend ervan vindt. Hij vindt hem overigens wel mooi, want nog geen 2 weken nadat ik hem had heeft hij dezelfde in het zwart gekocht.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Jul 2021 10:55

Re: Ronde smartwatxh

Omg die garmin is prachtig! Die gaat hier op mijn wensenlijstje.

(Overigens zou ik de mening van mijn vriend niet belangrijk vinden qua horloge. Jij moet hem dragen, nket je vriend.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 30 Jul 2021 10:59

Re: Ronde smartwatxh

Thanks voor jullie reacties! Ik heb woensdag de Garmin gekocht :dance: Hij zit echt heerlijk! Super licht en hij is prachtig, mijn vriend vind hem wel oké :palm: Maar dat maakt mij nu even niets uit haha.. Ik heb er ook al mee gesport, werkt echt super! Het is zeker een aanrader Tabbie :) Ook de bandjes verwisselen gaat super snel en makkelijk, met sporten heb ik het huidige bandje om en nu een soort milanees bandje (zonder magneetje maar met een druksluiting). Oja en hij is niet zo groot (39mm)
Wat als het lukt

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers