Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


B&B vol liefde

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Jul 2021 22:02

B&B vol liefde

Wie kijkt er ook? Wij hebben de eerste vijf gezien via Videoland. Erg vermakelijk, wat een tenenkrommende types zitten erbij. Soort BZV maar dan zonder koeien en paarden enzo.

Wie zijn jullie favorieten vooralsnog?
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 18 Jul 2021 22:04

Re: B&B vol liefde

Wij hebben 1 aflevering gezien, vind die Bert met z'n F1 echt een hork..
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Jul 2021 22:14

Re: B&B vol liefde

Ik! Overwoog ook al een topic erover te openen. En wil er eigenlijk ook een van The Bachelor 😀.

Ik vind het ook heerlijke televisie. Ik vind alleen wel dat ze doorslaan in ‘klusjes’ bij sommige, dat heeft toch niks met daten/liefde te maken? Ik zou nooit aan zoiets mee doen maar als ik zulke opdrachten zou moeten doen (zoals toilet poetsen in Oostenrijk) zou ik me toch wel een beetje in de zeik gezet voelen.

Romana moest ik aan wennen maar denk wel dat ze juist een goede is voor hem.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Jul 2021 22:17

Re: B&B vol liefde

Open jij er even één over The Bachelor dan, ik praat graag mee!

Reageer morgen verder hier, nu slapen.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Jul 2021 22:26

Re: B&B vol liefde

Oh ja ik heb één aflevering pas gezien maar het lijkt me wel leuk! Ik vond het met name een heerlijk televisie format. Zo specifiek, een B&B eigenaar/eigenaresse in het buitenland zoekt liefde. 😂
Maar vond het vermakelijk genoeg. Zal eens kijken wanneer ik meer kan kijken.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem322

Bericht 18 Jul 2021 23:47

Re: B&B vol liefde

Leuk een topic hierover!
Ik kijk ook en heb net de laatste 2 afleveringen gekeken. Ik kijk niet via Videoland.
Wel opmerkelijk dat die ene meid zo snel weer weg ging bij die man in Italië. Op mij kwam het over dat ze zich er niet goed in had verdiept en ook wel snel haar conclusies had getrokken. Dat vond hij volgens mij ook.

Die Bert in Frankrijk vind ik ook wel wat apart. Moest even wennen aan Romana maar vind haar nu wel leuk.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 19 Jul 2021 02:50

Re: B&B vol liefde

Leuk, ik kijk ook! Vind het tot nu toe lekker genant allemaal, heerlijke tv

behalve die jongen Italie vind ik het allemaal ook wel eigenaardige types hoor. Misschien worden ze zo neergezet door het programma maar lijken allemaal wel wat issues te hebben met zichzelf. Die dame in Oostenrijk bijvoorbeeld, die heeft echt zo'n muur opgebouwd, daar komt geen enkele man doorheen denk ik. Of die hork in Frankrijk, wauw dat je het daar uithoudt!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Jul 2021 09:17

Re: B&B vol liefde

Marin schreef:Oh ja ik heb één aflevering pas gezien maar het lijkt me wel leuk! Ik vond het met name een heerlijk televisie format. Zo specifiek, een B&B eigenaar/eigenaresse in het buitenland zoekt liefde. 😂
Maar vond het vermakelijk genoeg. Zal eens kijken wanneer ik meer kan kijken.


Haha dit zeiden m'n vriend en ik ook al tegen elkaar, hoe krijgen ze het verzonnen. :smile: Afgelopen jaren keek ik graag naar Het Italiaanse dorp Ollolai en Het Spaanse dorp Polopos, dus ik vind dit een mooie combi van deze programma's en Boer zoekt vrouw.

Bert is inderdaad een botte boer! Jemig. Romana vond ik eerst ook vreselijk, maar inmiddels denk ik dat ze goed bij elkaar passen. Ysolde lijkt me te onzeker en te braaf voor hem. Ben benieuwd wat voor dames daar nog meer bij komen.

Caroline vind ik enigszins vermoeiend en dat stemmetje steeds als ze tegen die hond praat. :palm: Eerst vond ik Nico leuk, maar nu lijkt hij me iets té enthousiast en ook onzeker. Een type als Eric lijkt me beter bij haar te passen, wat rustiger en zelfverzekerder. Maar die klusjes die ze ze laat doen steeds, jemig. Ze zoekt toch een partner en geen werknemer?!

Roxanne vind ik wel oké, al zien we daar de mannen ook vooral werken in plaats van dat ze ze goed leert kennen één op één.

Vincent en Monique vind ik een topmatch! Stom dat die tweede meid na een dag al vertrok inderdaad.

Debbie zit nogal in mijn irritatiezone en nog veel meer in die van m'n vriend. Hoe ze praat, haar maniertjes, haar toon: aargh. Ben benieuwd wat voor type er nou eigenlijk bij haar past. Ik denk eerder een wat oudere man eigenlijk en niet wie ze nu in huis heeft.

En Jacob hebben de mensen zonder Videoland nog niet gezien, dus ik zeg alleen dat dat ook een geval apart is haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Jul 2021 15:46

Re: B&B vol liefde

Jaaa ik kijk ook. Heerlijk programma.

Ik vind Romana leuk! Denk dat ze uiteindelijk wel goed bij elkaar passen.

En die Debbie… niet mijn type. Alles herhalen wat een ander zegt, met zo’n belerend toontje. Ben benieuwd wat voor andere mannen daar nog bij komen.

Vincent en Monique zijn leuk samen!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Jul 2021 16:28

Re: B&B vol liefde

Nou dat ja Kreeft. Belerend toontje. Ik vind sowieso alle types wel erg zelfstandig/independent overkomen en daardoor ook wat gesloten en moeilijk te benaderen. Misschien is dat ook een eigenschap die je moet bezitten bij een eigen B en B in het buitenland. Je moet dan natuurlijk ook wel een beetje eigenwijs en onafhankelijk zijn. Of het ligt aan deze types, ze kiezen er natuurlijk ook voor om met hun hoofd op televisie te willen en las ergens anders dat sommige al eerdere televisie ervaring hebben (Debbie met ‘ik vertrek’ en Jessie ‘Lang leve de liefde’?). Dat gevoel heb ik alleen niet bij Vincent. Hoe lang bezit hij zijn B en B al? Heeft iemand die voorstelvideo’s eigenlijk bekeken? En denken jullie dat de dates serieuze intenties hebben of ook op televisie willen?
<<

Anoniem322

Bericht 20 Jul 2021 09:12

Re: B&B vol liefde

Hebben jullie gister gekeken?

Die man uit Portugal is idd wel een beetje vreemd maar die vrouwen ook.
Wel een heel mooi huis alleen de inrichting echt oubollig.

Nu al zin in de aflevering van vanavond. Ben wel benieuwd wanneer er iemand weg gaat. Weet iemand dat?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 20 Jul 2021 09:23

Re: B&B vol liefde

Kreeft schreef:Jaaa ik kijk ook. Heerlijk programma.

Ik vind Romana leuk! Denk dat ze uiteindelijk wel goed bij elkaar passen.

En die Debbie… niet mijn type. Alles herhalen wat een ander zegt, met zo’n belerend toontje. Ben benieuwd wat voor andere mannen daar nog bij komen.

Vincent en Monique zijn leuk samen!


Hier sluit ik me helemaal bij aan!

Als ik Isolde was ging ik lekker naar huis.
Die mannen bij Debbie hebben het wel echt leuk samen 😅
<<

Anoniem324

Bericht 20 Jul 2021 09:53

Re: B&B vol liefde

Ik kijk ook, als ik tijd heb!
Ik kijk zowel met plezier als afschuw hahah! Wat is het vaak ongemakkelijk zeg :-)

Ik vind dat de meeste eigenaren de kandidaten wel heel erg testen, Debbie voorop. Ik vraag me steeds af of je dit ook zou doen als je 'normaal' aan het daten bent! Is voor mij alweer heel lang geleden maar ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.

Krijg er wel een fijn vakantiegevoel van!

Edit: ik bedoel Caroline hahah!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Jul 2021 23:12

Re: B&B vol liefde

Leuke meid Monique, ook zo aardig tegen de andere kandidaten en geeft ook eerlijke en rustige antwoorden op zijn vragen. Ze lijkt niet heel erg onder de indruk van de camera vind ik. Wel vind ik dat ze haar haar iets leuker kan doen, nu zit het steeds zo gek plat en strak.

Vincent komt wel wat ongeorganiseerd over. Nu is Monique daar wel goed in dus dat matcht wel ben alleen benieuwd of dat ook geen irritatiepuntje zou worden (al heeft iedere relatie iets natuurlijk).

Vrouwen van Jacob lijkt het niet helemaal te vlotten. De yoga mevrouw is het meest mijn type maar die lijkt hem ook niet helemaal leuk te vinden. Segrun? vind ik ook wel leuk. Ze doen alleen allemaal zo kattig tegen hem. Maar misschien is dat wel omdat hij ook een beetje raar doet.

Die reactie op Ysolde trouwens. Ik snap dat het niet zijn type was maar ik vond wat hij zei toen ze weg ging wel een soort trap na. Ze hield zich wel sterk.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 28 Jul 2021 19:47

Re: B&B vol liefde

Kijken jullie nog? Ik vind Debbie echt vreselijk.
<<

Anoniem324

Bericht 28 Jul 2021 20:06

Re: B&B vol liefde

Ja ik kijk zeker! Ik val van de ene verbazing in de andere, dus ik kan niet stoppen met kijken hahah.
Ik vind Debbie ook vaak best onaardig overkomen en vooral erg afstandelijk. Lijkt me heel ongemakkelijk om als man daar te zijn! Maar het is vast ook een rare situatie met vreemde mannen in huis en camera's er bij. Dat haalt denk ik niet het beste in haar naar boven.
Bij de andere b&b's vind het ook vaak ongemakkelijk, bij de een meer dan bij de andere maar toch overal wel. Dat komt vast ook door de omstandigheden.
Ben echt super benieuwd hoe het verder gaat. Loopt dit de hele zomer door? Baal nu al dat ik het straks tijdens mijn vakantie moet missen hahah.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 28 Jul 2021 21:34

Re: B&B vol liefde

Ja kijk nog hoor!

Ik vond dat gesprek met die ‘vriendin’ van Debbie ook niet echt lekker lopen, ze praten door elkaar en die vriendin zei alleen maar clichés. Mijn vriend zei dat ze geen liefde zoekt maar reclame voor haar B&B. Viel me daarna wel op hoe vaak ze al de naam van de B&B heeft genoemd en laten zien. Ik vind die laatste gast trouwens wel erg sympathiek en hij lijkt haar ook wel goed door te hebben, stelt leuke vragen. Maar ik vind ze alle drie niet echt iets voor haar en zij laat ze ook niet toe.

Gwen lijkt me wel leuk al vond ik dat shirt in het voorstukje van morgen wel wat teveel van het goede maar misschien vind hij dat leuk. Ik vond dat gesprekje tussen hem en Romana wel wat verwarrend, ze vinden elkaar niet wauw maar het is wel gezellig.

In Roosendaal weet ik het even niet zo goed.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Jul 2021 22:12

Re: B&B vol liefde

Ik kijk ook nog, met plezier en ook met afschuw af en toe! Wat is het toch ongemakkelijk vaak!

Ik loop een aflevering voor, dus zal niet te veel zeggen verder. Debbie is nog steeds vreselijk en die Jelmer doorziet haar inderdaad goed. Top! Ik zei van de week tegen m'n vriend dat die Mark van Caroline beter naar Salerno kan gaan. Dat lijkt me een type waar Debbie op valt. Ze lijkt meer een zakenpartner te zoeken dan echte liefde. En dat gepoch steeds met haar Italiaans, en eigenlijk gewoon haar hele voorkomen. 😫

Ik wil meer Vincent en Monique! 😍

Bert is ook echt zo'n ongezellig en ongemakkelijk type hè, hij wil ook nooit iets leuks ondernemen.

Bij Jacob zie ik echt niks opbloeien vooralsnog.
❤ 7 juni 2018
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 28 Jul 2021 22:26

Re: B&B vol liefde

Ik vind het een heerlijk programma en vind Monique en Vincent de beste match en ook meteen de leukste deelnemer.
Vraag mij af hoeveel er gespeeld en hoeveel er echt is.


Volledig met bliss eens verder! Raak met Debbie en die laatste gast bij Caroline.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Jul 2021 22:53

Re: B&B vol liefde

En wat vinden we van Gwen?😀
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Jul 2021 16:53

Re: B&B vol liefde

Mijn vriend en ik kijken ook. Heerlijke tv haha.
Die Debbie, elke keer als je denkt: erger kan het niet, heeft ze toch weet wat verzonnen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 30 Jul 2021 18:24

Re: B&B vol liefde

Ja ik kijk ook nog! Heerlijke tv.

Tja Gwen, ik weet niet of het zenuwen waren of iets anders, maar ongemakkelijk is het wel. En dat lachje ook telkens 🤣. Ik vind Romana wel een topwijf!
<<

Anoniem317

Bericht 30 Jul 2021 19:00

Re: B&B vol liefde

Lot schreef:En wat vinden we van Gwen?😀


Het eerste wat ik dacht was "is zij 50?" Had haar jonger geschat. Verder nog niet echt een mening over.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Jul 2021 20:33

Re: B&B vol liefde

Ja ze lijkt echt jonger! Ze is wel enthousiast, maar dat lachje inderdaad en al die bedrukte items met zogenaamd grappige teksten. :palm: Hoewel ik Bert & Breakfast dan wel weer geinig vond.
❤ 7 juni 2018
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 31 Jul 2021 11:25

Re: B&B vol liefde

Haha Bert and breakfast vond ik ook heel leuk! Had haar ook echt geen 50 gegeven. Romana vond ik eerst niet zo maar inmiddels vind ik dat echt een hele leuke vrouw, kan je volgens mij echt ontzettend mee lachen.

Bij Jacob weet ik zo net nog niet welke vrouw bij hem zou passen, denk geen enkele uiteindelijk.

En als je bij Debbie denkt dat het niet erger kan blijkt het toch te kunnen, als ik hun was zou ik lekker mn koffers pakken en gaan 🤷🏼‍♀️
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers