Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

<<

Anoniem319

Bericht 18 Jul 2021 19:10

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Oh dat vind ik wel een beetje de omgekeerde wereld hoor. In het betreffende topic van de reactie hierboven heeft iemand (edit: Max) je er ook al op aangesproken, meen ik me te herinneren. Als je toen al de nuance had gegeven dan had dit helemaal niet gebeurd.
Laatst gewijzigd door Anoniem319 op 18 Jul 2021 19:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Jul 2021 19:11

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Dank je Maple, precies dat dus! Ik ging alleen maar af op wat ik in die post las en wat je dus zelf verteld hebt. Kun je geïrriteerd gaan doen, maar je vertelt het nu heel anders dan in het andere topic.
❤ 7 juni 2018
<<

ChiQ

Bericht 18 Jul 2021 19:27

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Bliss schreef:Dank je Maple, precies dat dus! Ik ging alleen maar af op wat ik in die post las en wat je dus zelf verteld hebt. Kun je geïrriteerd gaan doen, maar je vertelt het nu heel anders dan in het andere topic.


Mwah. Weet je wat een beetje het ding is. Van jou weet ik sinds jij hier post dat je een paniekerig persoon bent, snel huilt en alles eigenlijk eerst negatief ziet voor er uberhaupt iets is gebeurd. Van Maple weet ik bijv dat ze láng kan doorgaan op onderwerpen. Helemaal prima, zo zijn we allemaal anders maar ik reageer gewoon vaak bot en 'frank' maar dat moet dan weer genuanceerd worden weet ik wat. Je wilde een punt maken, toegegeven: gebasseerd op de info die ik heb gegeven, maar zie hier, het kán ook anders zitten. En waar ik dan weer niet zo tegen kan is dat ik dan helemaal text en uitleg moet geven. Ga er maar vanuit dat ik echt verantwoordelijk genoeg ben om het juiste te doen. Ik zou hier niet zitten als ik van ggd had gehoord: mevrouw u heeft idd echt risico gelopen. Ik zou dan wel t fatsoen (en de middelen) hebben om te boeken.
<<

Anoniem319

Bericht 18 Jul 2021 19:31

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Ja he maar Chiq zo werkt het natuurlijk niet he. Je geeft hier iets aan en ik vind het niet meer dan normaal dat mensen daaraan refereren als ze denken dat er iets niet klopt in het verhaal. Als je dat niet tof vindt, moet je misschien beter nadenken wat je hier neerzet.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Jul 2021 19:35

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Oké helemaal prima hoor, ik was gewoon oprecht verbaasd dit van jou te lezen. En corona is nogal een ding momenteel, dus ik vind het niet gek dat mensen (ik, maar ook anderen) dan reageren als ze zoiets ogenschijnlijk onverantwoords lezen. Ik had al verwacht dat je het op de persoon ging spelen, maar toch jammer, want dat ik snel huil heeft hier echt geen zak mee te maken natuurlijk.

Anyways, ik wens je een fijne vakantie!
❤ 7 juni 2018
<<

ChiQ

Bericht 18 Jul 2021 19:41

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Bliss schreef:Oké helemaal prima hoor, ik was gewoon oprecht verbaasd dit van jou te lezen. En corona is nogal een ding momenteel, dus ik vind het niet gek dat mensen (ik, maar ook anderen) dan reageren als ze zoiets ogenschijnlijk onverantwoords lezen. Ik had al verwacht dat je het op de persoon ging spelen, maar toch jammer, want dat ik snel huil heeft hier echt geen zak mee te maken natuurlijk.

Anyways, ik wens je een fijne vakantie!


Je mist het punt dat ik wil maken. Ik wil ermee zeggen: we zijn hoe we zijn. Jij huilt snel, maple gaat door, en ik heb totaal geen tact ben bot en recht voor zijn raap. Dát is het punt dat ik maken wil. Like neem me ff lekker hoe ik ben. En daarmee bedoel ik op dat van Maple de opmerking komt HOE ik moet reageren. We komen hier al 200 jaar. Ik accepteer hier iedereen hoe diegene is.

Ik weet dat corona een ding is. En een vakantie laten gaan is voor mij geen issue.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 18 Jul 2021 19:49

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

En wat is er mis met reageren in de trant van: huh, ik las ergens anders dat je dinsdag je vriendin nog hebt gezien. Dan had je toch eigenlijk vandaag pas mogen testen? Stuk vriendelijker en niet veroordelend. Had Chiq dan iets gezegd als dat ze zo graag op vakantie wil had iedereen alsnog los kunnen gaan toch? En dan terecht.

Zo jammer, ik heb het idee dat sinds corona iedereen elkaar zo de maat neemt en kortaf en aanvallend reageert. Ben ik geen uitzondering op hoor. Gezelliger wordt het echter niet.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Jul 2021 19:50

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Maar het gaat me helemaal niet om jou; ook als ik deze reactie van bijvoorbeeld Susan, Kees, Caulfield of wie dan ook had gelezen, had ik me hardop afgevraagd hoe dit zit. En dat is het verschil: jij maakt het nu iets persoonlijks, terwijl het dat voor mij helemaal niet was.
❤ 7 juni 2018
<<

ChiQ

Bericht 18 Jul 2021 19:59

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Luisa schreef:En wat is er mis met reageren in de trant van: huh, ik las ergens anders dat je dinsdag je vriendin nog hebt gezien. Dan had je toch eigenlijk vandaag pas mogen testen? Stuk vriendelijker en niet veroordelend. Had Chiq dan iets gezegd als dat ze zo graag op vakantie wil had iedereen alsnog los kunnen gaan toch? En dan terecht.

Zo jammer, ik heb het idee dat sinds corona iedereen elkaar zo de maat neemt en kortaf en aanvallend reageert. Ben ik geen uitzondering op hoor. Gezelliger wordt het echter niet.


Thank you! 'Jij bent dus gewoon' met andere woorden; jij vieze vuile egoist😂 (geintje) en nu kappen. Ik ben kikkertjefit.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 22 Jul 2021 08:17

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Ze hebben het over donker rood, ik hoop dat niet al te veel ellende geeft. :palm:
<<

Anoniem326

Bericht 22 Jul 2021 08:52

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Wat een gedoe he. Ik heb zo ongeveer al mijn sociale activiteiten uit mijn agenda geschrapt. In de hoop dat ik een paar uur voor vertrek een negatieve test heb.
<<

Anoniem328

Bericht 22 Jul 2021 09:09

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Groningen is toch nu ook al donkerrood? En dat brengt geen extra maatregelen met zich mee. Ik denk dat het wel goedkomt!

Holly wanneer ga je weg? Spannend zeg zo'n test last minute!

Wij gaan over 1,5 week. Zoveel zin in!
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 22 Jul 2021 09:11

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Ja die test voor die tijd vind ik ook eng..

Ik verwacht ook niet veel van, maar je weet het maar nooit.
<<

Anoniem326

Bericht 22 Jul 2021 10:50

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Ik vertrek 31 juli :banaan: De eerste vier dagen kan ik behalve op de camping nog nergens gebruik van maken. Ik moet wachten tot 7 dagen na mijn tweede vaccinatie. Maar op de camping hoef je maar 1x negatieve test te laten zien en dan mag je je gehele verblijf gebruik maken van alle faciliteiten inclusief restaurant en zwembad.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Jul 2021 17:17

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Fijn HG dat het nu beperkt blijf tot 4 dagen beperking.

Hier gisteren besloten om onze 2 nachten Brugge later deze vakantie te doen. Aangezien ik pas maandag mijn 2de vaccinatie krijg en mijn vriend zijn 2de ook nog geen twee weken geleden is geweest. We wilde gewoon geen risico lopen met dure boetes in België. Dus dan maar 3-4 weken later
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 22 Jul 2021 23:28

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Wij hadden net besloten om maar thuis te blijven, tot mijn vriend vanavond appte dat hij via een collega een vakantie adres in Frankrijk, Briancon, in de Provence zou kunnen regelen.
Ik heb verder nog 0 informatie dus ik ben erg benieuwd!
5 augustus krijg ik mijn tweede vaccinatie en de laatste twee weken van augustus heb ik vakantie dus wat dat betreft zou het goed uitkomen geloof ik.
10.04.17
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 24 Jul 2021 20:07

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Mijn test was goed!
Vannacht vertekken wij richting frankrijk!! Zin in!
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 24 Jul 2021 21:10

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Fijne vakantie Kippie!

Saga, dat zou lekker zijn, is het wat?

Hg fijn zeg dat het kan, alvast hele fijne vakantie!
<<

Anoniem326

Bericht 24 Jul 2021 22:10

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Wat fijn kippie!!!

Klinkt goed Saga! Weet je al meer?

Ik ben echt best bang dat ik opeens positief test voor de vakantie.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 24 Jul 2021 22:15

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Nee nog niet, waarschijnlijk zitten die mensen precies die weken zelf in dat huis daar. Aankomende week hoop ik meer te horen!
10.04.17
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 25 Jul 2021 16:11

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Geen gezondheidspas voor buiten activiteiten, terras en winkelcentra

https://www.lindependant.fr/2021/07/25/ ... 693224.php
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 25 Jul 2021 20:44

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Nou dus toch een gezondheidspas op het terras

https://www.linternaute.com/sortir/maga ... ns-la-loi/
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 07 Aug 2021 10:41

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Ik heb het geweldig gehad in Slovenië!
Bij terugkomst op Schiphol deelden ze zelftesten uit. Vond ik erg netjes.

Nu hoop ik in september nog naar de Baltische Staten te kunnen gaan.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 07 Aug 2021 20:24

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Wij zitten nu in Oostenrijk maar hadden wij niet volledig gevaccineerd geweest had ik thuis gebleven. Voor de camping, mc Donalds, zwembad, elk willekeurig dagje uit moeten we laten zien dat we getest, hersteld of gevaccineerd zijn. Kinderen onder de 12 jaar zijn gelukkig uitgezonderd maar dat was tot vandaag in Duitsland nog niet. Dat is toch niet te doen, onderweg mochten de kinderen bij godsgratie nog plassen maar even de benen strekken om onderweg ergens te eten of even te spelen bij een restaurant zat er niet bij.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 07 Aug 2021 21:13

Re: Durven jullie al te boeken voor zomer 2021?

Wat een gedoe met de kinderen, Pluis!

Mij is, afgezien van op het vliegveld bij aankomst, geen enkele keer om mijn vaccinatiebewijs gevraagd.
To travel is to live
Mijn instagram
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers