Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 29, wat zijn jouw plannen?

<<

Anoniem321

Bericht 20 Jul 2021 16:18

Re: Week 29, wat zijn jouw plannen?

Ik moet nog ruim 2.5 week werken, dan heb ik 3 weken vakantie :banaan:
Gisteren ben ik met vriend en zoon naar een pretpark in Appelscha geweest. Super leuke dag gehad.
Vandaag moest ik werken van half 8 tot half 2, daarna zoon bij mijn vader opgehaald en nu ben ik wat aan het omprutsen in huis.
Morgen heb ik vrij. 's Ochtends sporten en 's middags naar het gemeentehuis om mijn nieuwe rijbewijs en id kaart van zoon af te halen.
Donderdag moet ik werken van half 8 tot 4.
Vrijdagochtend sporten, daarna werken van half 2 tot half 10.
Zaterdag werken van half 8 tot half 2
Zondag werken van half 8 tot half 2.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 20 Jul 2021 19:26

Re: Week 29, wat zijn jouw plannen?

@ Giselle, sterkte donderdag!

@ Auxo, succes morgen met je gesprek!

@ Bliss, succes met je gesprek met je zusje!

@ Mizz_S, succes met al je afspraken!

@ Teun, succes met je laatste weekje!

@ Snoes, Kajaka, Snirp, SO, Teun, MdU & Marin, fijne vakantie!

En @all, fijne vakantie!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 20 Jul 2021 20:22

Re: Week 29, wat zijn jouw plannen?

Veel vakantiegangers nu! Fijne vakantie allemaal.

Maandag was ik vrij en met dochter een rustig dagje gehad. Rondje gefietst, even naar de tuinen hier geweest, bloemen gehaald.

Dinsdag t/m vrijdag werken. In de avonden geen plannen. Ja, beetje lezen of serie kijken.

Zaterdagmiddag een verjaardag.

Zondag maar even zien. Misschien even naar de dierentuin of suppen.

Ben nog altijd veel aan het hoesten en keelpijn (langduuuuurige nasleep keelontsteking) en dat kost energie dus ik doe niet zoveel.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers