Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waddeneilanden

<<

Anoniem319

Bericht 10 Jul 2021 12:34

Re: Waddeneilanden

Oh echt? Waar werd je bagage dan opgepikt? Direct vanuit dat rode karretje vanaf de boot dan ofzo? Ik heb namelijk het beeld voor me dat je met bagage, kinderwagen en al eerst naar die fietsenverhuur moet lopen, daar naast dat restaurant. Op zich prima te lopen maar niet met kinderwagen en bagage, leek mij :)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 10 Jul 2021 14:10

Re: Waddeneilanden

Eh.. Volgens mij moesten we het wel zelf uit dat karretje pakken inderdaad. Maar de fietsverhuur zat vervolgens nog geen 50m verderop dacht ik, dus dat is prima te doen. Helemaal als je rugtassen mee hebt. En we hadden voor 2 kleintjes spullen mee, dus met 1 baby moet lukken dan lijkt me.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 10 Jul 2021 18:48

Re: Waddeneilanden

Voor ons is zonder auto op dit moment gewoon even geen optie. Ik kan dat mentaal niet overzien. Voor mijn eigen rust wil ik gewoon de auto bij de accomodatie zetten en rustig uitpakken en dan pas op pad gaan.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 18:58

Bericht 10 Jul 2021 19:41

Re: Waddeneilanden

Terschelling! Met stip op 1.
Overtocht met de auto is wel prijzig. En veel is toch ook al volgeboekt denk ik. Ameland is ook leuk!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 11 Jul 2021 00:06

Re: Waddeneilanden

Vlieland op 1 maar dat wil je niet (snap ik!). Terschelling komt voor mij echt op 2. Mijn oudste heeft daar leren lopen, samen met een andere forumbaby 🥰🥰

Ameland vond ik te veel weiland.

Tips heb ik niet want ik kwam er vooral dagjes, woonde vroeger daar waar de boot vertrekt.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem319

Bericht 11 Jul 2021 06:44

Re: Waddeneilanden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op andere Waddeneilanden geweest ben hoor, dus wat dat betreft geen vergelijkingsmateriaal. Ja, Texel, maar dat voelt toch een beetje als verlengstuk van het vasteland 🙊
Ik weet bijna wel zeker dat als ik naar Vlieland of Terschelling zou gaan, evengoed verkocht zou zijn.
Het klopt inderdaad dat er op Ameland veel weilanden zijn, maar daarnaast ook heel veel andere natuur. En juist die weilanden tussendoor vind ik ook wat hebben. Ik vind Ameland qua rust, sfeer en gemoedelijkheid vooral heel fijn. En daarnaast, maar dat is echt heel persoonlijk, heb ik er door de jaren heen vooral heel veel fijne herinneringen verzameld waardoor het elke keer een beetje meer als thuiskomen gaat voelen.

Overigens vind ik de kosten voor de auto mee op de boot idd prijzig, maar niet onoverkomelijk duur wel het overwegen waard. Met twee weken Ameland hebben we de auto altijd mee, met een weekend en misschien midweekje ook, zouden we hem laten staan. En fijn dat die prijzen voor de auto op de boot zo hoog zijn, zorgt er wel weer voor dat mensen sneller de overweging maken om de auto op het vasteland achter te laten. Scheelt weer een hoop auto’s op het eiland ❤️
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jul 2021 10:36

Re: Waddeneilanden

Wij gaan in oktober naar Ameland. In plekje ballum.
Wij gaan daar dan een elektrische bakfiets huren. We nemen ook de auto mee. Ook wel handig met alle baby spullen.

Ben eerder eens op texel geweest vond ik niet zo. Maar was toen ook doodziek dus misschien nog een gaan.

Schiermonnikoog leuk voor een dag

Andere eilanden nooit geweest
Afbeelding
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 19 Jul 2021 12:26

Re: Waddeneilanden

Als het goed is, gaan we naar Teschelling! 😄 Maar onze vakantie staat een beetje op losse schroeven, dus durf nog niet te boeken.

Wij hebben namelijk een hond met flinke gebruiksaanwijzingen. Meenemen gaat niet. Daarom passen mijn schoonouders al jaren op. Alleen hebben zij vorige week zelf (een beetje impulsief naar onze mening) een hond uit het asiel meegenomen. Omdat die hond nog enorm moet wennen, kan die waarschijnlijk in onze vakantie niet naar het pension. En omdat onze hond geen andere honden tolereert, kan ze niet naar mijn schoonouders als hun hond er is.
Beetje jammer. We hopen over drie weken meer te weten en dan is het duimen dat we nog een plekje kunnen krijgen.

Gelukkig zijn we flexibel. Een paar dagen tussen 6 en 20 september moet vast lukken 💪🏻
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers