Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Steeds terugkomende keelpijn

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 08 Jul 2021 12:41

Re: Steeds terugkomende keelpijn

En hoe komen we daar van af?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 08 Jul 2021 12:58

Re: Steeds terugkomende keelpijn

Ja, dat kan zoveel effect hebben.. google maar eens. Funest voor je gezondheid. En wat je ziet op het plafond is ws niet eens wat er allemaal is, maar alleen wat je kunt zien.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Jul 2021 16:58

Re: Steeds terugkomende keelpijn

Als we gaan verbouwen gaan we de bijkeuken ook aanpakken. Het is nu een een steens muurtje, dus al het vocht kan zo naar binnen..
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 18 Jul 2021 14:09

Re: Steeds terugkomende keelpijn

Ik heb inmiddels wel een patroon ontdekt geloof ik. Volgens mij komt het echt door vermoeidheid. Ik was gisteren doodmoe en had direct keelpijn. Het zat weer echt diep in mijn keel, bij het bewegen van mijn tong en ooo als ik van buitenaf op mijn keel druk. Toen ik in bed lag, was het ineens over (hele dag last gehad). Vandaag is het er bijna niet, terwijl ik gisteravond amper nog kon slikken. Het lijkt net of daar iets opzet ofzo. Kan een spier in je keel/hals van vermoeidheid zo opzetten? Denk dat ik de huisarts eens bel, ik heb best een gerichte vraag nu denk ik.

Edit: en na het sporten heb ik het dus ook. Een dag na het sporten ben ik grieperig en heb ik keelpijn. Kan haast niet anders dan vermoeidheid (maar dan ook echt uitputting) zijn.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Jul 2021 14:59

Re: Steeds terugkomende keelpijn

Ik krijg ook altijd keelpijn en opgezette klieren in m'n nek van oververmoeidheid. Rust is het beste medicijn.
❤ 7 juni 2018
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 18 Jul 2021 15:09

Re: Steeds terugkomende keelpijn

Bliss schreef:Ik krijg ook altijd keelpijn en opgezette klieren in m'n nek van oververmoeidheid. Rust is het beste medicijn.


Het gekke is dat rust bij mij niet helpt. Ik word er nog lammer van lijkt het wel. Maar goed met een peuter, werk en zelf huis bouwen (vriend is daarvoor 6 of 7 dagen per week weg) is rust nemen ook even een beetje lastig. Hopelijk gaat dat wat beter als die bouwgekte een beetje voorbij is.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers