Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


No poo

<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 15 Jul 2021 06:46

No poo

Ik ben gestopt m’n haren te wassen met shampoo. Mijn vriend is er een paar weken geleden mee gestopt en na de vette fase werd zijn haar superzacht. Hij wast het alleen met water.

Probleem is nu: ik ben anderhalve week geleden gestopt met wassen en de vette fase lijkt langzamerhand voorbij te zijn, maar mijn haar is erg droog. Ik heb geprobeerd te googelen wat ik dan zou kunnen gebruiken, maar zie door de bomen het bos niet. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en een idee wat ik het beste zou kunnen doen?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Jul 2021 09:35

Re: No poo

Maar waarom zou je helemaal geen shampoo meer gebruiken? Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit echt goed is voor je haar. Als je dan verantwoord wilt wassen, dan zou ik shampoo en conditioner van de kapper aanschaffen, dat is sowieso vrij van parabenen en andere troep maar bevat wel de juiste voedingsstoffen.
Laatst gewijzigd door Lady op 15 Jul 2021 10:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem319

Bericht 15 Jul 2021 09:37

Re: No poo

Lady schreef:Maar waarom zou je helemaal geen shampoo meer gebruiken? Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit echt goed is voor je haar. Als je dan verantwoord wilt wassen, dan zou ik shampoo en conditioner van de kapper aanschaffen, dat is sowieso vrij van parabenen en andere troep.

Dit vroeg ik me ook af? Er zijn ook speciale kappersproducten op basis van alleen maar natuurlijke ingrediënten.

Ontopic: Ik weet wel dat er jaren geleden een no poo-topic was hier. Misschien dat je daar het antwoord kunt vinden?
Edit: Ah, gevonden no-poo-t6305.html?hilit=no%20poo

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers