Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ramenlapper

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 14 Jul 2021 15:58

Ramenlapper

Ik zit ergens mee en vraag me af of jullie een idee hebben hoe dit aan te pakken.

Zojuist kwam de ramenlapper, die doet elk huis in dit pand, maar praat amper nederlands/engels. Moeilijk communiceren dus. Laatst had ik ze een berichtje gestuurd dat ik niet meer wilde gebruik maken van hun dienst, omdat ik een goedkopere vond. Nu heb ik hier nooit reactie op gehad en kwamen ze net gewoon weer langs. Ik lag in bed omdat ik niet lekker ben, dus te laat om te communiceren. Nu hebben ze ook een raam geskipt :palm:

Uiteraard wil ik nu niet betalen. Maar communiceren is bijna onmogelijk en buiten het telefoonnummer zijn er geen contact gegevens bekend. What to do? Hoe krijg ik ze duidelijk dat ik niet meer wil dat ze komen
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 14 Jul 2021 16:33

Re: Ramenlapper

Ik zou gewoon dat berichtje laten zien. Kan je zien dat het gelezen is?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Jul 2021 16:35

Re: Ramenlapper

Ik zou dat berichtje nogmaals sturen, als dat het enige nummer is wat je hebt. Misschien in beetje simpeler taalgebruik zodat het duidelijk is?

Misschien heeft de VVE/pandeigenaar oid nog iets meer contactgegevens?
Let's discover the world together.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 14 Jul 2021 20:06

Re: Ramenlapper

Als ze aan je deur komen om geld op te halen, zou ik je telefoon erbij pakken en je bericht laten zien dat je gestuurd hebben. Zoiets als "No more" zeggen en hopen dat ze het begrijpen. Ik zou nu nog wel een keer betalen maar dan volgende keer niet meer.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 09 Okt 2021 10:49

Re: Ramenlapper

Nou, na vorige keer niet betaald te hebben en duidelijk gezegd te hebben niet meer komen, probeerden ze het nu tóch weer. :palm: Ga gewoon wederom niet betalen, maar hoe krijg je het voor elkaar...
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 09 Okt 2021 12:39

Re: Ramenlapper

Als je weet wanneer ze komen: briefje op je raam: No windowcleaning!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 09 Okt 2021 17:56

Re: Ramenlapper

Blunt schreef:Als je weet wanneer ze komen: briefje op je raam: No windowcleaning!


Zoiets zou ik ook doen inderdaad.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers