Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keuken

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 09 Jul 2021 10:14

Keuken

Hallo! Wij moeten op zoek naar een nieuwe keuken. Hebben jullie tips voor goede zaken in het midden van een land? En do’s and dont’s?

Lastig hoor, bedenken welke opstelling en kleur en alles.. pff!
Smile, it's free!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 09 Jul 2021 10:26

Re: Keuken

Is Zwolle een optie voor jullie? Dan weet ik een hele goede zaak!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Jul 2021 10:47

Re: Keuken

https://www.vandenhazelkeukens.nl/

Hier hebben wij inmiddels 3x een keuken gekocht (nou ja vriend 3x en ik 2x).

Voordeel is dat ze qua apparatuur nog best wel wat op voorraad hebben liggen.

Siemens en Bosch apparatuur is op dit moment drama om aan te komen dus dat is wel iets wat je in je overweging mee kan nemen.

Een collega wilde een nieuwe keuken laten plaatsen en die zou 18 weken levertijd hebben dat kan dus flink oplopen. Verder qua tips bedenk vooraf wat je graag zou willen en neem plattegronden mee van de situatie en ook foto’s. Dan kunnen ze ook met je meedenken. In ons geval was het heel simpel, we wilden een rechte keuken van 3 meter met links de spoelbak en rechts de bora kookplaat en dan 6 lades van een meter breed. Met 1 hoge kast voor de koelkast en de combimagnetron. Dan ben je in een uurtje klaar.
2015 💙
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Jul 2021 10:50

Re: Keuken

Jaa ik heb wel een adresje. Ze werken met het Duitse merk Leicht en is daardoor wel iets meer midden tot hoog segment. We zijn heel erg tevreden over de service en het vakmanschap. En als er iets mis gaat dan wordt het ook gewoon goed hersteld. We hebben de keuken in ons vorige huis daar laten ontwerpen en besteld en gaan dat in dit huis weer doen. Het is een zaak met eerlijke semi-vaste prijzen, zonder stunten en onderhandelen. Laat maar weten als je interesse hebt, dan stuur ik je de gegevens.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 09 Jul 2021 15:18

Re: Keuken

Thans Minx ga even kijken, en goede tip qua apparatuur, hoorde al dat de levertijd enorm kan oplopen. En hoor het adres graag Teun! We zoeken ook wat hoger segment. Maar ook weer niet tè hoog. Want waren bij een zaak geweest met hele bijzondere werkbladen en dan hoeft nu ook weer niet helemaal. Maar wil ook wat meer dan standaard (groene kleur waarschijnlijk), en een club die goed creatief mee kan denken.

Heeft iemand een vaatwasser op hoogte? Is dat fijn of juist niet? En een losse koelkast en losse vriezer, gebruik je zo’n grote vriezer voldoende?
Laatst gewijzigd door Lavendel op 09 Jul 2021 15:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
Smile, it's free!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 09 Jul 2021 15:19

Re: Keuken

Oh en thanks Fantine, maar Zwolle is net iets te ver. Liever eerst even regio Amersfoort/Utrecht proberen :)
Smile, it's free!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Jul 2021 15:34

Re: Keuken

Wij hebben nu een kleine vriezer met 1 la 1 halve la waar precies een brood in past en zo’n la waar je niets mee kan behalve wat coolpacks enzo inleggen en ijsblokjes. In de nieuwe keuken zit geen vriezer, deze zetten we in de garage wat echt 3 stappen van de keuken af is. Daar komt mijn Amerikaanse koelkast te staan. Die gaan we dus ook meer gebruiken weer omdat het zo dichtbij is. Een losse grote vriezer vind ik dus wel heel fijn. Als het in je keuken past is dat lekker.

Wat trouwens ook een ding is om over na te denken hoe je afzuiging wil. Wij hebben nu zo een die schuin hangt, dat is al heel fijn tov een rechte. Ik stoot bij mijn ouders inmiddels mijn hoofd aan de afzuigkap. En pinterest is ook heel fijn om dingen uit te zoeken.

Groen is wel tof, kreeg ik er bij mijn vriend niet door terwijl ik echt een paar fantastische kleuren zag liggen.
2015 💙
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 09 Jul 2021 16:01

Re: Keuken

Onze keuken is van Kvik.
Ruim 5 jaar geleden een witte keuken met mat zwart blad gekozen. Ik wilde toen zwart maar dat vond m’n man te donker (we hebben een groot eiland met een hoge kastenwand er achter).

Zou ik nu een nieuwe keuken moeten kiezen dan zou ik er een op maat laten maken van walnotenhout.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers