Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maximale leeftijdsverschil

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 29 Jun 2021 08:40

Re: Maximale leeftijdsverschil

Persoonlijk val ik niet op oudere dames. Grootste verschil is 5 jaar jonger en of een toe merk je dat verschil. Met name als ik over iets begin uit de beginjaren 90, die ik veel bewuster dan haar heb meegemaakt. Verder merk ik er niets van. Met deze leeftijd is mijn max denk ik 8 jaar jonger en niet veel ouder dan ik zelf ben.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 29 Jun 2021 09:15

Re: Maximale leeftijdsverschil

Eens met Elliot inderdaad wat betreft de grenzen verleggen. Mijn ex is 4 jaar jonger, ik heb een tijdje gedate met iemand van 7 jaar jonger maar ook met iemand die 10 jaar ouder was.
Moet wel eerlijk toegeven dat dat niet mijn voorkeur heeft en blij ben dat m'n huidige vriend even oud is. Op één of andere manier vind ik iemand van 45 niet bij me passen, denk omdat ik me jonger voel dan ik ben.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 29 Jun 2021 10:01

Re: Maximale leeftijdsverschil

Fred schreef:Persoonlijk val ik niet op oudere dames. Grootste verschil is 5 jaar jonger en of een toe merk je dat verschil. Met name als ik over iets begin uit de beginjaren 90, die ik veel bewuster dan haar heb meegemaakt. Verder merk ik er niets van. Met deze leeftijd is mijn max denk ik 8 jaar jonger en niet veel ouder dan ik zelf ben.


Hahaha dit zei mijn man ook altijd ;)
Ik ben waarschijnlijk onweerstaanbaar dan!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Jun 2021 10:25

Re: Maximale leeftijdsverschil

Het grootste leeftijdsverschil bij mij was 15 jaar (maar dat was geen echte relatie).

Mijn man en ik schelen maar 2 jaar en op zich zijn we dus zeker van dezelfde generatie. Maar hij heeft een vier jaar oudere zus en ik een jongere zus/broer en dus keek ik nog mee naar TikTak en de Lion King toen hij naar Baywatch en Beverly Hills 90210 keek. Idem dito met muziek.
Dat soort dingen valt ons wel eens op, dat daar grappig genoeg meer een kloof in zit dan onze daadwerkelijke leeftijd doet vermoeden.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem326

Bericht 29 Jun 2021 10:34

Re: Maximale leeftijdsverschil

Mijn ex-man is 12 jaar ouder. Ik heb nooit een jongere vriend gehad. Ik denk dat ik niet snel verliefd word op een jongere man. Dat is namelijk ook nog nooit gebeurd. Maar goed, zeg nooit nooit. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik een relatie zou beginnen met iemand die meer dan 5 jaar jonger is. En ik kan me ook niet voorstellen dat ik een relatie aanga met iemand die meer dan 15 jaar ouder is. Want dan is de man in kwestie al echt dik 50+.
<<

ikke68

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 21 Jun 2021 10:35

Bericht 29 Jun 2021 10:52

Re: Maximale leeftijdsverschil

Ik denk voor mijzelf dat ik het liefste een partner heb die om en nabij mijn leeftijd is dit i.v.m interesses en levensfases. Mijn man is 4 jaar ouder dan ik en wij zijn al sinds mijn 16e samen.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 29 Jun 2021 11:45

Re: Maximale leeftijdsverschil

Het grootste leeftijdsverschil dat ik ooit heb gehad met een partner is zo'n 8 jaar geloof ik als begin twintiger. Ook als twaalfjarige een vakantieliefde van 16 gehad, achteraf snap ik wel dat mijn oudere zus er niet woest enthousiast over was. :laughcry:

Mijn man is twee jaar ouder en is daarmee mijn jongste partner ooit.

Als ik nu op zoek moest naar een partner, zou denk ik max. 10 jaar jonger of ouder wel mijn voorkeur hebben. Maar een absolute grens heb ik niet, ik heb mijn moeder ook haar geluk zien vinden bij een man van 27 jaar ouder. Als het klopt, dan klopt het en neem je denk ik de eventuele nadelige gevolgen voor lief.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 29 Jun 2021 19:02

Re: Maximale leeftijdsverschil

Het grootste verschil was 14 jaar ouder.

Mijn partner nu is 5 jaar jonger en dat is ook het grootste verschil omlaag. De overige zaten er tussen 😂.
Soms heb ik het wel eens over iets en dan kijkt hij wel met vraagtekens boven zijn hoofd mijn kant op. En zo heeft hij ook wel wat series of muziek etc waarvan ik niet helemaal weet hoe en wat. Verder merken wij geen verschil. Zelfde interesses en normen en waarden dus dat zit wel goed.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 29 Jun 2021 20:14

Re: Maximale leeftijdsverschil

Mijn man is bijna 4 jaar jonger. Zou het niet anders willen. Zie me vooralsnog niet met een man van in de 40. En dat heb ik altijd al gehad. 30 is zo ongeveer de ondergrens en 40 de bovengrens.
<<

Anoniem317

Bericht 29 Jun 2021 21:16

Re: Maximale leeftijdsverschil

Mijn man en ik hebben een leeftijdsverschil van 7 jaar en dat is prima. Heb geen ondergrens of bovengrens. Het zit voor mij meer in de persoon.
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 364

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 09 Jul 2021 12:41

Re: Maximale leeftijdsverschil

Ik ben nooit van het grote leeftijdsverschil geweest. Mijn meeste vriendjes waren eigenlijk van hetzelfde geboortejaar als ik (steeds een paar maanden jonger). Mijn ex ook, mijn huidige vriend ook.

Heb wel tussendoor wat gedate met mannen die 4 a 5 jaar ouder waren. Maar had toch het idee dat daar meer issues zaten. Zal ik wel getroffen hebben hoor, niet iedereen van eind 30 die single is heeft issues hahaha. Maar ik voel me meer op mijn gemak bij een iets jongere of dezelfde leeftijd man.

Misschien ook wel door wat eerder gezegd is. Voel me nog vrij jong en heb daarbij het idee dat jongere/dezelfde leeftijd man toch wat moderner zijn in opvattingen, wat dan weer beter bij mij past.

Maar goed, het is zo ontzettend persoongebonden. Dit is alleen mijn ervaring.
11.21
10.23
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 09 Jul 2021 13:14

Re: Maximale leeftijdsverschil

Dat had ik ook Archie, ik was zó nog niet klaar voor huisje boompje beestje - dat wat mijn vrienden allemaal deden. Door 6 jaar jongere man beleefde ik gewoon alles nog een keer haha! Mijn vrienden waren allemaal getrouwd en nu zit ik in de golf van mijn mans vrienden die trouwen. En ik hou van bruiloften.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers