Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Paar dagen buitenland

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 30 Jun 2021 09:14

Paar dagen buitenland

Wij willen, na alle verbouwstress, even samen een dag of 5-6 naar het buitenland. Ik zie door de bomen het bos niet meer en hoop hier op leuke tips.

We willen ergens naartoe waar strand is, lekker weer en maximaal 2.5 uur vliegen.
Vooral op zoek naar leuke plaatsen, maar tips mbt accomodaties zijn ook zeer welkom.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jun 2021 09:24

Re: Paar dagen buitenland

Groot gelijk! Ik stuur je even een pm met iets van een tip.
Let's discover the world together.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 30 Jun 2021 22:18

Re: Paar dagen buitenland

Ok, nog weinig reacties op dit topic maar ik volg. Wij willen hetzelfde eind augustus. Ik zoek wel een plek waar iets te beleven valt ‘s avonds. Geen mega hippe clubs ofzo maar wel wat leven in de brouwerij.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 30 Jun 2021 23:10

Re: Paar dagen buitenland

Ik ben echt Spanje fan, en dacht meteen aan Barcelona. Deze stad heeft naar mijn mening alles. Sevilla is ook heerlijk, maar geen strand. Alicante is ook heel leuk!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 01 Jul 2021 13:56

Re: Paar dagen buitenland

Ik moest meteen denken aan Kroatië. Crikvenica is een levendige kustplaats. Veeeeeel terrasjes vlakbij het strand. En heerlijk weer.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem324

Bericht 01 Jul 2021 14:18

Re: Paar dagen buitenland

Ik zou naar Sardinie gaan! Heerlijk eiland, prachtige (witte) stranden en natuurlijk lekker eten! Als je naar een leuke levendige stad wilt, dan zou ik iets zoeken in Alghero. Als je gaat voor de mooie stranden, dan kun je beter iets zoeken aan de oostkant. Mocht je voor Sardinie kiezen dan heb ik nog wel leuke tips voor je!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers