Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaccinatie-topic

<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4821

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 25 Jun 2021 11:26

Re: Vaccinatie-topic

Stuiterbal schreef:Ik kan overigens geen QR code maken omdat ik maar 1 prik heb gehad. Omdat ik corona heb gehad ben ik wel volledig klaar maar kan dus in de app niks. Het is niet geldig zegt de melding.
Iemand hier bekend mee?


Staat op nos.nl nu een artikeltje over!
Er wordt aan het probleem gewerkt en men verwacht dat het vandaag wordt opgelost.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 25 Jun 2021 11:29

Re: Vaccinatie-topic

Ik heb vandaag moderna gehad. Enorm slecht aangegeven waar ik moest zijn. Een beetje op de gok maar rond gaan rijden en toen ergens verstopt stond de bus.

Mijn vriend is aflopen woensdag gevaccineerd met AZ. Deden ze enorm vaag over welke hij nou kreeg. Staat ook vaag op zijn bewijs.

Zelf ben ik echt wel moe aan het worden nu. Dat was al een ding bij mij maar ik denk dat ik de halve dag slapend doorbreng vandaag.
2015 💙
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 25 Jun 2021 12:05

Re: Vaccinatie-topic

Minx schreef:Ik heb vandaag moderna gehad. Enorm slecht aangegeven waar ik moest zijn. Een beetje op de gok maar rond gaan rijden en toen ergens verstopt stond de bus.

Mijn vriend is aflopen woensdag gevaccineerd met AZ. Deden ze enorm vaag over welke hij nou kreeg. Staat ook vaag op zijn bewijs.

Zelf ben ik echt wel moe aan het worden nu. Dat was al een ding bij mij maar ik denk dat ik de halve dag slapend doorbreng vandaag.


Het heeft een andere naam gekregen, staat die er toevallig op? Want bij mij staat het er duidelijk op. Maar waarom az gekregen? Die geven ze toch alleen bij de dokter en alleen tussen 60 en 65?

Sterkte vandaag
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 25 Jun 2021 12:12

Re: Vaccinatie-topic

Er staat alleen een soort code op. Was een heel vaag verhaal met aan het einde van de dag is Pfizer nog wel eens op en dan prikken we AZ de meeste mensen weigeren die dan niet omdat ze er toch al zijn. Ze wilden ook niet zeggen wat hij kreeg.
2015 💙
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 25 Jun 2021 12:15

Re: Vaccinatie-topic

Minx schreef:Er staat alleen een soort code op. Was een heel vaag verhaal met aan het einde van de dag is Pfizer nog wel eens op en dan prikken we AZ de meeste mensen weigeren die dan niet omdat ze er toch al zijn. Ze wilden ook niet zeggen wat hij kreeg.


Vaag zeg, belachelijk dat ze er niet duidelijk over zijn, er zijn genoeg mensen die AZ pertinent niet willen.
<<

Anoniem320

Bericht 25 Jun 2021 12:22

Re: Vaccinatie-topic

Wat een raar verhaal! Hoe komen ze uberhaupt aan een levering AZ? Ik zou dat gewoon geweigerd hebben.
<<

Anoniem320

Bericht 25 Jun 2021 12:27

Re: Vaccinatie-topic

Als je de code op het bewijs googlet komt eruit welk vaccin het is.
<<

Brooke

Bericht 25 Jun 2021 12:31

Re: Vaccinatie-topic

Vaag verhaal inderdaad Minx, jeetje.

Ik heb de corona app gedownload, ben al 2x gevaccineerd, maar in het systeem staat alleen de 1e vaccinatie. Gaat dit nog goedkomen? Ik weet dat veel mensen dit probleem hebben, maar word er lichtelijk nerveus van.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 25 Jun 2021 12:34

Re: Vaccinatie-topic

Ik zoek het nog wel eens goed uit want heb het vermoeden dat hij het niet helemaal goed gehoord heeft want het is te vaag.
2015 💙
<<

Anoniem320

Bericht 25 Jun 2021 12:43

Re: Vaccinatie-topic

Brooke schreef:Vaag verhaal inderdaad Minx, jeetje.

Ik heb de corona app gedownload, ben al 2x gevaccineerd, maar in het systeem staat alleen de 1e vaccinatie. Gaat dit nog goedkomen? Ik weet dat veel mensen dit probleem hebben, maar word er lichtelijk nerveus van.

Is je 2e vaccinatie al 2 weken geleden?
<<

Firefly

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 18 Sep 2020 20:07

Bericht 25 Jun 2021 14:20

Re: Vaccinatie-topic

Ben er nu ook wel heel benieuwd naar hoe het er dan op staat. Normaal moet toch productnaam en batchnummer erop. Als ik zoek op mijn batchnummer + 'vaccin', kom ik ook een hoop batchmaatjes tegen :P

Mijn eerste gisteren gehad. So far behalve een zere arm niet echt ergens last van nog.
<<

Brooke

Bericht 25 Jun 2021 14:41

Re: Vaccinatie-topic

Max schreef:
Brooke schreef:Vaag verhaal inderdaad Minx, jeetje.

Ik heb de corona app gedownload, ben al 2x gevaccineerd, maar in het systeem staat alleen de 1e vaccinatie. Gaat dit nog goedkomen? Ik weet dat veel mensen dit probleem hebben, maar word er lichtelijk nerveus van.

Is je 2e vaccinatie al 2 weken geleden?


Morgen 3 weken geleden
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 27 Jun 2021 08:05

Re: Vaccinatie-topic

Ik heb gisteren mijn 2e Pfizer prik gekregen.
En net als na de 1e prik word ik vanmorgen soort van verkouden wakker. Zo vaag.
Dacht dat het na de 1e prik toevallig was, maar nu is het toch wel gek.
<<

Anoniem319

Bericht 27 Jun 2021 08:20

Re: Vaccinatie-topic

Ergens juist wel logisch toch? Het is toch een verzwakt virus wat je ingespoten krijgt, waar je dus ook een beetje de bijbehorende klachten van kunt krijgen.
Ik heb gisteren ook de tweede Pfizer gehad, los van een enorm pijnlijke arm (die nu alweer op zijn retour lijkt) nog nergens last van. Hopelijk blijft dat zo!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Jun 2021 08:26

Re: Vaccinatie-topic

Gisteren ook geprikt (met Pfizer). Op de locatie kreeg je bij binnenkomst een kaartje met welk vaccin je kreeg om daarna deel te nemen in wachtrij. Ze vaccineerden die dag alleen Pfizer en janssen. Het was echt super benauwd in de hal, als je geen last had van prik dan wel van de hitte.

Nu enkel beetje stijve arm, 1 augustus de 2e halen.
08/2018
05/2021
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 27 Jun 2021 08:51

Re: Vaccinatie-topic

Maple schreef:Ergens juist wel logisch toch? Het is toch een verzwakt virus wat je ingespoten krijgt, waar je dus ook een beetje de bijbehorende klachten van kunt krijgen.
Ik heb gisteren ook de tweede Pfizer gehad, los van een enorm pijnlijke arm (die nu alweer op zijn retour lijkt) nog nergens last van. Hopelijk blijft dat zo!


Dat is hoe de 'traditionele' vaccins werken maar mRNA vaccins werken niet zo.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Jun 2021 08:31

Re: Vaccinatie-topic

Hoppa, eerste Pfizer zit er in. Wat een geoliede operatie. Was al aan de beurt voordat het überhaupt m'n timeslot was.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Jun 2021 09:48

Re: Vaccinatie-topic

Marin schreef:Hoppa, eerste Pfizer zit er in. Wat een geoliede operatie. Was al aan de beurt voordat het überhaupt m'n timeslot was.

Ja ik ook! Heb geen moment hoeven wachten zelfs, op de 15 wachtminuten na afloop na dan, uiteraard.

♥♥
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 28 Jun 2021 09:58

Re: Vaccinatie-topic

Lekker Marin en Elliot!
Ik lees toch meer Pfizer dan Moderna hier, zal die meer ingekocht zijn?

Ik krijg straks mijn 2e Moderna vaccinatie en ik ben stiekem zenuwachtig haha. Voor de bijwerkingen overigens. Uiteraard net een artikel gezien die zei dat je bij de 2e mrna vaccinatie vaak meer last hebt van bijwerkingen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 28 Jun 2021 10:30

Re: Vaccinatie-topic

Er wordt inderdaad meer met Pfizer geprikt dan met moderna. Ik heb zelf moderna gehad en ben er nu weer ongeveer nadat ik vrijdagochtend geprikt ben. Ik heb het hele weekend gewrichtsklachten gehad en spierpijn en was ontzettend moe. Ik ben heel blij dat dat in het weekend was want werken was pijnlijk geworden. Zelfs mijn telefoon voelde zwaar. Kleine kanttekening moet ik wel maken ik heb wel Corona gehad en had nog last van vermoeidheid.
2015 💙
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 28 Jun 2021 11:43

Re: Vaccinatie-topic

Oké wel serieuze klachten dus! Was het je 1e of 2e vaccinatie?

Hij zit er bij mij nu net in, ik ben benieuwd!
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 573

Geregistreerd: 23 Jul 2020 09:31

Bericht 28 Jun 2021 11:59

Re: Vaccinatie-topic

Marin schreef:Hoppa, eerste Pfizer zit er in. Wat een geoliede operatie. Was al aan de beurt voordat het überhaupt m'n timeslot was.


Misschien omdat het maandagochtend is?
Mijn vriend had 8:30 afspraak, maar was 8:50 al thuis. Hij was er 8:20 en was meteen aan de beurt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 28 Jun 2021 12:17

Re: Vaccinatie-topic

Die tijdstippen zijn er voor optimale verdeling van de drukte. Je loopt gewoon mee in de flow, niemand houdt je tegen.
#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Jun 2021 12:40

Re: Vaccinatie-topic

Viva schreef:Oké wel serieuze klachten dus! Was het je 1e of 2e vaccinatie?

Hij zit er bij mij nu net in, ik ben benieuwd!

Ik vermoed de eerste, want na Corona krijg je er maar één.

Ik heb niet echt bijwerkingen gehad van mijn Moderna-vaccin, enkel een zere arm op de plek waar geprikt is en wat spierpijn in die arm. Dat was na de eerste prik. ik krijg eind volgende maand de tweede.

♥♥
<<

Anoniem332

Bericht 28 Jun 2021 12:42

Re: Vaccinatie-topic

Ik ben volledig gevaccineerd!

Van de laatste prik niks gemerkt, het was dat ik een pleister zag zitten toen ik in de spiegel keek.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers