Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaccinatie-topic

<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 24 Jun 2021 21:31

Re: Vaccinatie-topic

Mijn vaccinatie is niet geregistreerd… Volgende week de tweede dan maar even vragen
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11419

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 24 Jun 2021 21:44

Re: Vaccinatie-topic

Ik heb via spillage vaccinaties gekregen. Dus ik heb nu alles doorgegeven aan de huisarts en hopelijk wordt het dan geregistreerd...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 24 Jun 2021 21:58

Re: Vaccinatie-topic

X
Laatst gewijzigd door Scandic op 24 Jun 2021 22:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Jun 2021 22:05

Re: Vaccinatie-topic

Waarom bel je niet gewoon met de vraag of ze kunnen kijken wanneer er plek is? Deden ze bij mij echt niet moeilijk over. Ik wilde wel even zeker weten dat ze m'n huidige afspraak niet op voorhand zouden annuleren maar dat was niet zo.
Let's discover the world together.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 24 Jun 2021 22:10

Re: Vaccinatie-topic

Hmm op de site staat dat ze echt alleen maar verplaatsen met een geldige reden (en dan een hele opsomming met dingen die geen geldige reden zijn). Ben idd bang dat ze het dan annuleren ofzo.. Als het echt, écht niet anders kan ga ik wel naar de afspraak maar denk dat het voor niemand een fijne ervaring gaat zijn op deze manier.
<<

Anoniem326

Bericht 24 Jun 2021 22:24

Re: Vaccinatie-topic

Volgens mij is dat niet zo’n probleem. Ik heb mijn afspraak afgezegd omdat ik koorts had. Toen was de eerst volgende mogelijkheid pas over drie weken. Een dag later was de koorts weg (wel verhoging) toen heb ik gebeld dat ik eerder wilde dan over drie weken (zat me niet lekker dat zaterdag alles open gaat en ik nog niet gevaccineerd ben). En toen kon ik dezelfde dag nog terecht. Er annuleren natuurlijk meer mensen. Ik heb nu inmiddels weer koorts, dus of het een goed idee was weet ik niet. Maar ik vond de mensen van de afsprakenlijn erg behulpzaam. Ik zou het gewoon proberen dus.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 24 Jun 2021 22:45

Re: Vaccinatie-topic

Ok thanks, dan ga ik het gewoon proberen. Als de drukte van Janssen voorbij is durf ik wel, denk ik.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 24 Jun 2021 23:00

Re: Vaccinatie-topic

Hmm ik krijg ook geen QR-code, omdat ik er maar eentje heb gehad… Ja, omdat ik corona heb gehad hoef ik er maar eentje…
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 899

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 24 Jun 2021 23:17

Re: Vaccinatie-topic

Tom schreef:
Uiltje schreef:Ik heb Astra Zenica gehad, 12 mei de laatste maar ik heb geen code gekregen waarmee ik een qr code kan aanmaken in de coronacheak app.
Heb nu wel een pfd bestand met de qr code maar had hem ook graag in de app gehad, iemand dit al voor elkaar gekregen?


Dan moet je eerst de app nog updaten. Na de update kon ik wel kiezen voor qr maken met vaccinatie gegevens, dan moet je inloggen met digid. Ik heb alleen nog geen vinkje, maar dat zal denk ik zijn dat ik mijn 2e vaccinatie nog geen twee weken terug heb gehad.


Welk vinkje? Ik kon wel een QR-code maken namelijk, ook al heb ik gisteren pas mijn 2e prik gehad..
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 24 Jun 2021 23:26

Re: Vaccinatie-topic

Ik lees nu hier voor het eerst over het bestaan van die app. Is hier een campagne voor geweest die ik heb gemist? Heb er ook niks over gezien op de priklocatie. (Ik kijk weinig tv de laatste tijd mocht het daarop geweest zijn, lees wel de krant, maar ook niets gelezen over de app)
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 25 Jun 2021 05:26

Re: Vaccinatie-topic

Hugo de jonge had het erover met de persconferentie. Ik heb hem gisteren dus met de nieuwste update. Het was iedere keer te druk (logisch) maar net is het gelukt. Ik heb nu dus een qr code. Ik moet dit weekend ergens zijn dus wilde het geregeld hebben. Toch nog een voordeel van zo vroeg wakker zijn 😅

Ik heb mijn vaccinatie dus al langer gehad maar ik lees hier over zieken. Ik ben deze week ook echt moe. Mijn energie is deze week echt helemaal weg. Iedere middag rond 2 uur krijg ik een enorme dip. Ga de kinderen halen en lig ik erna weer op de bank. Koken is een enorme uitdaging en weet gewoon niet waar ik het moet zoeken. Heb nu 9 uur geslapen dus nu te vroeg wakker maar ik weet zeker dat ik dadelijk slaap als de kinderen op school zijn.

Voor iedereen die ziek is, beterschap!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 25 Jun 2021 08:26

Re: Vaccinatie-topic

Dat wat jij beschrijft heb ik ook al 3 weken Toetie. Toen had ik mijn vaccinatie nog niet gehad dus daar kan het niet aan liggen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 25 Jun 2021 09:12

Re: Vaccinatie-topic

Bisq schreef:Dat wat jij beschrijft heb ik ook al 3 weken Toetie. Toen had ik mijn vaccinatie nog niet gehad dus daar kan het niet aan liggen.


Ik al in mei volledig dus lijkt mij ook niet. Het voelt gewoon alsof er een vrachtwagen over mij heen is gereden.
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 19:08

Bericht 25 Jun 2021 09:15

Re: Vaccinatie-topic

Whooooop de app is nogal overbelast hahaha. Het lukt mij nog niet om mijn bewijs van vaccineren op te halen. Gelukkig hoeft het ook niet zo dringend.

Even een zijsprong in dit topic, Mijn partner en zoon zijn afgelopen maandag naar de EK finale in Amsterdam geweest. Beide netjes getest, negatief. Ook nog volledig gevaccineerd. Uit 1 huishouden. En jawel eenmaal in het stadion kwam de toezichthouder en vertelde doodleuk dat zoon en pa niet naast elkaar mochten zitten ivm corona :wtf: :wtf: :wtf: :palm: :palm: Zoiets doms heb ik serieus nog nooit gehoord.

Ben je vrienden, kan ik het ergens nog wel begrijpen (ook niet zeker na negatief testen niet) Maar kom op je komt uit 1 gezin, het is je zoon, en dan moet je gedurende de wedstrijd 1 stoel van elkaar verwijderd zitten.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 25 Jun 2021 09:16

Re: Vaccinatie-topic

Heb vorige week mijn eerste vaccinatie gehad en ben sindsdien wel wat vermoeider dan anders. 's Ochtends heb ik ook echt last van opstartproblemen, terwijl ik normaal gesproken redelijk snel up and running ben.

Beterschap voor degenen die ziek zijn.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Jun 2021 09:20

Re: Vaccinatie-topic

Stuiterbal schreef:Whooooop de app is nogal overbelast hahaha. Het lukt mij nog niet om mijn bewijs van vaccineren op te halen. Gelukkig hoeft het ook niet zo dringend.

Even een zijsprong in dit topic, Mijn partner en zoon zijn afgelopen maandag naar de EK finale in Amsterdam geweest. Beide netjes getest, negatief. Ook nog volledig gevaccineerd. Uit 1 huishouden. En jawel eenmaal in het stadion kwam de toezichthouder en vertelde doodleuk dat zoon en pa niet naast elkaar mochten zitten ivm corona :wtf: :wtf: :wtf: :palm: :palm: Zoiets doms heb ik serieus nog nooit gehoord.

Ben je vrienden, kan ik het ergens nog wel begrijpen (ook niet zeker na negatief testen niet) Maar kom op je komt uit 1 gezin, het is je zoon, en dan moet je gedurende de wedstrijd 1 stoel van elkaar verwijderd zitten.


Mensen uit één huishouden hebben nooit uit elkaar hoeven zitten, dus dat slaat inderdaad nergens op, maar misschien hebben ze daar gewoon afgesproken dat iedereen uit elkaar moet zitten omdat ze de ervaring hebben dat mensen nog wel eens liegen dat ze uit één huishouden hebben? En dus gewoon geen enkele discussie willen? Ik snap wel dat je het stom vindt, dat zou ik ook vinden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 25 Jun 2021 09:31

Re: Vaccinatie-topic

Ik probeer in de app mijn vaccinatie in een QR code om te zetten maar zie alleen staan dat je een test afspraak kan maken of je negatieve uitslag kan omzetten in een QR code. Zie verder helemaal niets staan aan opties.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 25 Jun 2021 09:37

Re: Vaccinatie-topic

Framboos schreef:Ik probeer in de app mijn vaccinatie in een QR code om te zetten maar zie alleen staan dat je een test afspraak kan maken of je negatieve uitslag kan omzetten in een QR code. Zie verder helemaal niets staan aan opties.

Dat had ik ook. Heb de app opnieuw geïnstalleerd en nu kan ik wel een QR code maken als ik dat wil.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 25 Jun 2021 09:43

Re: Vaccinatie-topic

Oké ga ik dat even proberen, bedankt!

Gelukt hij doet het nu wel en m’n QR code is aangemaakt. Top!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 25 Jun 2021 09:47

Re: Vaccinatie-topic

Mooi zo!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 19:08

Bericht 25 Jun 2021 09:51

Re: Vaccinatie-topic

Susan schreef:
Stuiterbal schreef:Whooooop de app is nogal overbelast hahaha. Het lukt mij nog niet om mijn bewijs van vaccineren op te halen. Gelukkig hoeft het ook niet zo dringend.

Even een zijsprong in dit topic, Mijn partner en zoon zijn afgelopen maandag naar de EK finale in Amsterdam geweest. Beide netjes getest, negatief. Ook nog volledig gevaccineerd. Uit 1 huishouden. En jawel eenmaal in het stadion kwam de toezichthouder en vertelde doodleuk dat zoon en pa niet naast elkaar mochten zitten ivm corona :wtf: :wtf: :wtf: :palm: :palm: Zoiets doms heb ik serieus nog nooit gehoord.

Ben je vrienden, kan ik het ergens nog wel begrijpen (ook niet zeker na negatief testen niet) Maar kom op je komt uit 1 gezin, het is je zoon, en dan moet je gedurende de wedstrijd 1 stoel van elkaar verwijderd zitten.


Mensen uit één huishouden hebben nooit uit elkaar hoeven zitten, dus dat slaat inderdaad nergens op, maar misschien hebben ze daar gewoon afgesproken dat iedereen uit elkaar moet zitten omdat ze de ervaring hebben dat mensen nog wel eens liegen dat ze uit één huishouden hebben? En dus gewoon geen enkele discussie willen? Ik snap wel dat je het stom vindt, dat zou ik ook vinden.


Dat zou zomaar kunnen idd. Maar goed wat je dus zag is dat niemand zich er ook aan hield. Alleen bij het boeken van de tickets kon ik kiezen voor naast elkaar of niet. Dus extra naast elkaar gekozen en dan alsnog uit elkaar gehaald worden . Beetje vreemd hahaha
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 19:08

Bericht 25 Jun 2021 09:59

Re: Vaccinatie-topic

Ik kan overigens geen QR code maken omdat ik maar 1 prik heb gehad. Omdat ik corona heb gehad ben ik wel volledig klaar maar kan dus in de app niks. Het is niet geldig zegt de melding.
Iemand hier bekend mee?
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Anoniem320

Bericht 25 Jun 2021 10:42

Re: Vaccinatie-topic

Volgens mij is Nederland een van de weinige landen die dit als volledig gevaccineerd ziet (corona gehad + 1 prik). Voor andere landen ben je dan dus niet volledig gevaccineerd en krijg je ook geen toegang.
Maar hij zou natuurlijk uit GGD gegevens je corona besmetting moeten ophalen + de prik je wel een vinkje voor toegang moeten geven (in elk geval voor gebruik in Nederland). Misschien even de GGD bellen?
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 19:08

Bericht 25 Jun 2021 10:51

Re: Vaccinatie-topic

Max schreef:Volgens mij is Nederland een van de weinige landen die dit als volledig gevaccineerd ziet (corona gehad + 1 prik). Voor andere landen ben je dan dus niet volledig gevaccineerd en krijg je ook geen toegang.
Maar hij zou natuurlijk uit GGD gegevens je corona besmetting moeten ophalen + de prik je wel een vinkje voor toegang moeten geven (in elk geval voor gebruik in Nederland). Misschien even de GGD bellen?


Nee juist andersom de app zegt dat het niet geldig is in Nederland en wel Europa 🤣
De GGD en rivm staan er beide in. Bizar. Volgende week maar even achter aan gaan.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Anoniem320

Bericht 25 Jun 2021 10:55

Re: Vaccinatie-topic

Oh dat is wel heel gek!! Moet bijna wel een foutje zijn.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers