Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor liefs doet je partner voor jou?

<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 03 Aug 2020 10:47

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Oh zoveel! Momenteel zit ik niet super lekker in mijn vel, daardoor probeert hij mij toch op allerlei manieren op te vrolijken. Dagjes weg te gaan (want zit eigenlijk alleen maar alleen thuis momenteel en dat trek ik nu echt slecht), hij belt me momenteel ook wel eens in zijn pauze, steunt me door dik en dun met mijn bedrijf, verrast me met een ontbijtje op bed. Hij is er gewoon echt voor me als ik hem nodig heb. ?
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 17 Aug 2020 21:52

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Zoveel dingen,hij komt me altijd koffie op bed brengen s'ochtends, als we samen gaan fietsen zorgt hij dat alles klaar staat, hij draagt altijd de boodschappentas of zware spullen.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 13 Sep 2020 21:00

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Ik moet echt hard nadenken wat hij voor 'bijzonders' voor me doet. Ik denk dat het liefste is dat hij me gewoon laat zijn, ook in een vreselijke rotbui en hij me er niet op veroordeelt. Dat hij zich 5 dagen in de week de rambam werkt, en ik dat niet hoeft te doen zodat ik voor ons gezin kan zorgen.

De dingen als drinken voor de ander halen als je zelf wat te drinken pakt etc. gaat een beetje 2 kanten op en vind ik heel normaal.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 29 Sep 2020 08:09

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Als wij samen serie of film zitten te kijken op de bank, gaat hij altijd mijn rug kriebelen ?
Verder verrast ie me regelmatig met een bos bloemen of mijn lieveling chocola.
En nog veel meer, maar dit zijn toch wel even de eerste 2 dingen die me te binnen schieten.
<<

ikke68

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 21 Jun 2021 09:35

Bericht 24 Jun 2021 16:22

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Mijn man is er voor mij als het nodig is . Verder als ik heel veel pijn heb doet hij alles wat hij kan om mij te helpen verlichting te vinden . Hij belt als ik niet lekker was de dag ervoor of s`morgens even van werk hoe het gaat . Gewoon al die kleine dagelijkse dingen die het leven een stukje leuker maken.
Wat ik ook altijd zo fijn vind is dat als we ergens zijn en hij ziet dat ik het moeilijk heb dan voel ik altijd even zijn hand op mijn rug zo van ``ik ben er het komt goed`` en dat sterkt mij heel erg .
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 24 Jun 2021 20:43

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Mijn lief kookt elke dag voor mij..😍
<<

amber0123

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 12 Mei 2022 13:30

Bericht 12 Mei 2022 13:59

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

hij vind het als kok zijnde leuk om voor me te koken.
Verder appt ie vaak hartjes en zegt ie dat ie van mij houdt.
Dat was het wel zo'n beetje, we hebben nu een half jaar een relatie en ik merk dat ik behoefte heb aan meer..
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 12 Mei 2022 14:44

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Amber, aan wat meer? Wat verwacht je of wil je meer van hem? Spreek dit naar hem uit.
<<

Anoniem327

Bericht 18 Mei 2022 06:22

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

In het weekend zet hij koffie in de ochtend en brengt de krant naar boven, zodat ik langer kan blijven liggen.

Op vrijdag brengt hij altijd bloemen mee, zodat we in het weekend een mooie bos hebben staan.

Hij is heel attent, ik vind onverwachte kaartjes en briefjes in huis. Hij vraagt naar hoe iets is gegaan (bijvoorbeeld iets wat ik spannend vind op mijn werk).

We zijn echt een team, we denken met elkaar mee. We informeren altijd hoe de week van de ander eruitziet en dan kijken we wat ons beide het beste uitkomt qua koken en de zorg van de kinderen.

Hij verrast me vaak. Laatst was ik in het buitenland en toen klaagde ik een beetje over het bussysteem in dat land. Komt er ineens een taxi voorrijden die hij had geregeld. Dat soort dingen vind ik zo lief.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 18 Mei 2022 09:00

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

2 weken geleden kreeg ik een mooie bos bloemen van hem.

Eind juni neemt hij mij een paar dagen mee ergens naar toe, waar is nog een verrassing, ik weet alleen dat we gaan vliegen.

Verder de kleine dingen als altijd thee voor mij maken als hij eerder beneden is, mij (ons) mee uit eten / lunchen nemen.

Tijdje geleden ging mn fitbit kapot en ik twijfel al heel lang aan een Apple Watch. Maar omdat die duurder zijn dacht ik dan neem ik wel eens fitbit weer. Kreeg ik een gedeelte van hem.

Omdat ik nu 32 kilo ben afgevallen kreeg ik pasgeleden een jurk van hem die ik graag wilde hebben. Wil er graag nog 7 kilo af en dan krijg ik een ander favoriet (wikkel)jurkje van hem.
Juli 2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Mei 2022 16:33

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Jemig Radler wat knap dat je zoveel bent afgevallen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 18 Mei 2022 19:38

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Wow Radler, wat knap!!

Sadie schreef: Hij vraagt naar hoe iets is gegaan (bijvoorbeeld iets wat ik spannend vind op mijn werk).

We zijn echt een team, we denken met elkaar mee. We informeren altijd hoe de week van de ander eruitziet en dan kijken we wat ons beide het beste uitkomt qua koken en de zorg van de kinderen.

Misschien ligt het aan mij, maar dit zijn toch een beetje dingen die je sowieso samen in een relatie doet? Hier is dat gewoon iets vanzelfsprekends, niet iets wat we speciaal onder de noemer 'lief' of 'attent' plaatsen.

Mijn vriend heeft altijd eerder door wanneer ik ongesteld moet worden dan ik. Hij merkt dat aan mij en komt dan, echt alleen dan, bijna standaard als verrassing thuis met ijs of chocola. De rest van de maand doet hij dat niet, omdat ik weet hoe belangrijk ik gezonde voeding vind, en ik het voor mezelf eigenlijk gewoon niet in huis wil hebben.

Op een regenachtige dag is hij altijd bereid om vroeg op te staan en mij met de auto naar werk te brengen, zelfs als hij zelf gewerkt heeft tot na middernacht (we hebben maar 1 auto en deze heeft hij zelf nodig voor zijn werk).
Of, als ik op de fiets onderweg naar huis in een enorme plensbui terecht kom, legt hij vaak al een handdoek en lekkere comfy kleren klaar in de badkamer zodat ik direct onder een warme douche kan springen, en daarna lekker warm onder een dekentje in de hoek op de bank weg kan kruipen.
<<

Anoniem327

Bericht 19 Mei 2022 06:18

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Maple schreef:Wow Radler, wat knap!!

Sadie schreef: Hij vraagt naar hoe iets is gegaan (bijvoorbeeld iets wat ik spannend vind op mijn werk).

We zijn echt een team, we denken met elkaar mee. We informeren altijd hoe de week van de ander eruitziet en dan kijken we wat ons beide het beste uitkomt qua koken en de zorg van de kinderen.

Misschien ligt het aan mij, maar dit zijn toch een beetje dingen die je sowieso samen in een relatie doet? Hier is dat gewoon iets vanzelfsprekends, niet iets wat we speciaal onder de noemer 'lief' of 'attent' plaatsen.

Zo dacht ik ook lange tijd, maar als ik hier op het forum lees, of soms verhalen hoor van collega's en vrienden, dan is het helemaal niet zo vanzelfsprekend.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 19 Mei 2022 07:21

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Er zijn zoveel manieren waarop mijn vriend laat merken dat hij van me houdt.
Ik vind t vreselijk lief dat hij meegaat naar t strand en dan t water in.
Niet ver,maar toch.
Hij heeft nl watervrees en om dan toch met je meisje mee te gaan...dat is lief.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 19 Mei 2022 09:37

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Iedere avond die we samen op de bank kunnen doorbrengen is hij de hele avond mijn rug aan het kriebelen en mijn hoofd aan het masseren met zo’n spin 💖.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers