Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau goede vriend

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11345

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 23 Jun 2021 10:02

Cadeau goede vriend

Een goede vriend van mij gaat emigreren en ik ben aan het nadenken over een blijvende herinnering wat ik kan geven als cadeau.


Ik kan een etui oid naaien, maar dat is misschien wat afgezaagd. Ik weet nog wel dat ik met mijn beste vriendinnetjes vroeger dezelfde ringetjes droeg, of ieder zo'n gebroken hartje, maar dat zou ik nu niet gepast en kinderachtig vinden geloof ik. En dat draagt hij niet. Ik ook niet trouwens.


Hebben jullie leuke, originele ideeën?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Jun 2021 10:04

Re: Cadeau goede vriend

Misschien kan je iets van een fotocollage maken met foto's van jullie samen van leuke herinneringen. Deze kan hij dan in zijn nieuwe huis ophangen. Of iets van een foto boekje met foto's van jullie samen om in de kast te zetten.
Ik ben zo iemand die dat dan op de WC zou hangen of in de gang om daarop terug te kijken tijdens een 'verloren' moment.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jun 2021 10:07

Re: Cadeau goede vriend

Je zou een soort stoffen fotoboekje kunnen naaien?
Let's discover the world together.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 723

Geregistreerd: 16 Sep 2013 14:48

Bericht 23 Jun 2021 10:08

Re: Cadeau goede vriend

Oh ik vind dat juist wel tof, een zelfgemaakt etui of toilettas achtig. Misschien kan je dat personaliseren met een embleem oid wat symbool staat voor hem of jullie band.

Weet niet of dat bij hem past, dat is het enige. Ik ken mannen die dat helemaal niks zouden vinden en nooit zouden gebruiken.

Iets corny met een foto van jou als grapje erbij vind ik ook leuk, een mok ofzo.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11345

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 23 Jun 2021 10:13

Re: Cadeau goede vriend

We moeten inderdaad eens foto's gaan maken waar we samen op staan!

Leuk idee een mok!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jun 2021 10:51

Re: Cadeau goede vriend

Ik vind een toilettasje ook wel heel leuk idee. Iets dat hij echt gebruikt (hoewel emigreren anders is dan op reis zijn natuurlijk).
Een paspoort hoesje naaien kan evt ook?
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 23 Jun 2021 10:59

Re: Cadeau goede vriend

Ik heb speciale dingen aan de muur: een kaart van Nederland ingelijst met hartje waar ik geboren en getogen ben en een zelfde van Australië met hartje waar we getrouwd zijn en wonen. Ik heb een gedicht van mijn zus ingelijst en hangt aan de muur ook. Stukje Nederland door ons huis aan de muur.
Ik heb een Nederlands beeldje van een schoenmaker, want dit is mijn meisjesnaam. Klompen bij de voordeur. Abonnement op Nederlands tijdschrift daar laten bezorgen (vond ik heel cool, heb de Linda).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11345

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 23 Jun 2021 12:31

Re: Cadeau goede vriend

Wat een leuke dingen Marsy!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 23 Jun 2021 12:40

Re: Cadeau goede vriend

Wil er evt wel foto van maken zodat je idee hebt. Mij in elk geval heel dierbaar.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11345

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 23 Jun 2021 12:44

Re: Cadeau goede vriend

Ja leuk! Heb je mijn nummer nog?

Ik ga wel iets doen met Amsterdam, dat is wel zijn stad.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 23 Jun 2021 19:57

Re: Cadeau goede vriend

Er zijn webwinkels die de skyline van Amsterdam kunnen printen voor aan de muur. Misschien is dat een idee? En dan een grappige karikatuur van jullie erin verwerkt?
Ik weet zo alleen niet meer bij welke winkel dat was maar is vast wel te googlen
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2501

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 23 Jun 2021 20:56

Re: Cadeau goede vriend

Ik vind een etui oid juist wel leuk. Onlangs kwam ik er eentje tegen die ik een jaar of 15 geleden van iemand kreeg. We hebben nu weinig contact meer, maar toen dacht ik weer wel even aan haar en wat voor gezellige dingen we deden, fijne gesprekken die we hadden.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 23 Jun 2021 22:54

Re: Cadeau goede vriend

Jip schreef:Ja leuk! Heb je mijn nummer nog?

Ik ga wel iets doen met Amsterdam, dat is wel zijn stad.


Gestuurd! Weet niet waar hij heen verhuisd maar wat ik ook heel leuk had gevonden maar hier niet mag: zaadjes van Nederlandse bloemen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11345

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Jun 2021 12:00

Re: Cadeau goede vriend

Ik heb net stof besteld wat een print heeft van de oude ptt postzakken en ik ga daar een grote envelop van naaien waarin hij post uit NL kan bewaren (we hebben ons voorgenomen brieven te gaan schrijven, lekker ouderwets). En ik denk dat ik nog skai haal om een pennen etui te maken en dan nog een pen met een tekstje erin gegraveerd. En ik zal vast nog wel iets anders creatiefs bedenken :-)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 24 Jun 2021 12:18

Re: Cadeau goede vriend

Heel leuk idee Jip! En lief dat je zoveel moeite doet. Sterkte met het afscheid!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers