Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 25! Wat zijn jullie plannen?

<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 21 Jun 2021 12:22

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Maandag: vrij. Vanavond voetbal kijken.
Dinsdag: Ochtend werken, eind ochtend naar de fysio.
Dochter eerder ophalen van school en controle door fysio van het ziekenhuis.
Woensdag: werken
Donderdag: vrij, geen plannen
Vrijdag: ochtend werken, oudste in de middag judo
Zaterdag: oudste in de ochtend bandenexamen van de taekwondo en in de middag bandenexamen van de judo
Zondag: gaan we zwemmen
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem325

Bericht 21 Jun 2021 16:47

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag - mijn neefje is komen lunchen, daarna is mijn zus komen oppassen omdat ik naar de POH moest en vanmiddag toen het eindelijk droog was heb ik nog lekker gewandeld. Zo nog voetbal kijken en dan lekker naar bed.

Morgen - als het droog is weer lekker wandelen en in de avond komt mijn moeder. Verder rustig aan.

Woensdag - nog niks gepland

Donderdag - weekboodschappen en misschien in de middag naar de Efteling met z’n 3en.

Weekend - mijn vriend heeft vriendenweekend, ik ben dus alleen met dochter. Waarschijnlijk ga ik een dag en nacht naar mijn schoonouders zodat ik een beetje m’n ding kan doen (gaven zij aan, zij zorgen graag voor haar) en misschien een dag naar mijn ouders. Vind het behoorlijk spannend na afgelopen maand!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 21 Jun 2021 18:27

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag: vanochtend samenwerkingsgesprek en daarna met ons team een pre-summer lunch gedaan, daarna naar huis en ‘gewerkt’

Morgen: hele dag bezig met een e-learning

Woensdag: studie en boodschappen

Donderdag: naar kantoor en dan heb ik een aantal afspraken

Vrijdag: sporten en daarna 💉💉🥳

Zaterdag: boodschappen en de bbq aan

Zondag: hardlopen en niets doen
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Jun 2021 18:31

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Jongens jullie kijken zondag toch ook wel de achtste finale hè ⚽️
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Jun 2021 18:33

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Bliss schreef:Jongens jullie kijken zondag toch ook wel de achtste finale hè ⚽️

Oh jaa zeker
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 21 Jun 2021 19:21

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag : gewerkt en gesport
Dinsdag: werken savonds komt een vriendin nog even
Woensdag werken, vaccineren
Donderdag : werken
Vrijdag : sporten,met man naar b&b en een BBQ lekker even weg samen!
Zaterdag: afzwemmen dochter in de middag en borrel bij de buren
Zondag: in en om het huis klussen en waarschijnlijk wel voetbal kijken
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Jun 2021 19:47

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Elliot schreef:Geen mega spannende week deze week.

Vandaag werken en vanavond heb ik voor de kinderen allemaal oranje hapjes (cantaloupe meloen, zoete aardappel, oranje paprika, worteltjes en kipnuggets -ok die zijn niet oranje) als avondeten. De oudste mag opblijven tot het eind van de wedstrijd en de tweeling mag de eerste helft “meekijken” voor zover ze meekijken dan 🤓
Heb er helemaal zin in en ben tegelijkertijd bang dat het een enorme deceptie wordt omdat dit soort dingen in theorie vaak leuker zijn dan in de praktijk met drie kleine kinderen.

Morgen en woensdag: werken, verder geen plannen.

Donderdag: dagje vrij en ik krijg m’n eerste prik, hoezee.

Vrijdag: met m’n dochter (L.) naar de kno-arts, en de nieuwe bedden van de kinderen worden bezorgd. ‘s Avonds komt een vriendin langs en gaan we bordspelletjes doen.

Voor het weekend heb ik nog niet echt plannen. Zaterdag moet mijn man de hele dag werken dus ben ik alleen met de kinderen, dat wordt vast weer een tour de speeltuin door het dorp.


Nou, dat voetbal kijken was zoals verwacht geen denderend succes. Om 18.20 hebben we de meisjes naar bed gebracht, die waren het na 10 minuten al zat. D. heeft het volgehouden tot de tweede helft, maar toen was hij het ook snel zat. Maar het was wel gezellig hoor :)

De plannen van vrijdag zijn iets veranderd want die stomme sukkels van Beter Bed hebben de levering weer uitgesteld :cry:

♥♥
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 21 Jun 2021 20:41

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag, veel en lang gewerkt
Dinsdag werken, mijn collega wiens zoon onlangs is verongelukt komt even koffie drinken dus dat wordt wel even emotioneel denk ik, avonds stuk fietsen
Woensdag werken en het is druk
Donderdag werken, s avonds wassen draaien en tas al pakken
Vrijdagochtend werken en in de middag met de trein naar Rotterdam. In het kader van de maand van de architectuur heb ik 's avonds lezing over de krant Het Vrije Volk in het Slaakhuys waar de krant altijd zat en aansluitend rondleiding door het gerenoveerde pand, het is nu o.a. hotel en restaurant. Drankje na en ik overnacht dit weekend ook in dit Marriott Hotel.

Zaterdag uitslapen en genieten van een uitgebreid ontbijt. Als het weer droog blijft wil ik waarschijnlijk in de loop van de ochtend naar
Trompenburg Tuinen & Arboretum. Ben ik nog nooit geweest en hoor dat het mooi is. In de middag heb ik, weer in het kader van de architectuurmaand, een rondleiding van 2 1/2 uur over de Erasmus campus. Ik zit er aan te denken om in de avond een 3-gangenmenu te nemen bij Restaurant & Bar Didot34 in het hotel, ziet er wel goed uit.

Zondag weer uitslapen en daarna weer uitgebreid ontbijt in het hotel. Ben nog niet helemaal uit de rest van mijn planning. Ik denk rondje museumpark. Het Nieuwe Instituut en
Museumwoning Huis Sonneveld , ik ben bij beide nog nooit geweest en er is speciale tentoonstelling in het kader van de maand van de architectuur. In de middag misschien naar De Kunsthal, tentoonstelling We are animals. En uiteindelijk weer met de trein terug.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Jun 2021 20:59

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Ik heb nog verlof dus nog niet heel veel bijzonders.
Maandag - ik was thuis met dochter, zoontje was naar de opvang, vanavond voetbal gekeken
Dinsdag - overdag zien we wel, 's avonds thuis sporten
Woensdag - officieel mijn laatste verlofdag, in de praktijk start ik pas na de zomervakantie weer echt met werken (ik ga naar een eindejaarsbarbecue, diplomering, werk mijn mail en agenda bij en meer hoef ik niet echt te doen nog), auto moet naar de garage en ik moet nog even naar de stad
Donderdag - ben ik weer alleen thuis met dochter, nog niet echt plannen, misschien even wat werkmail wegwerken, 's avonds sporten
Vrijdag - overdag nog niet echt plannen, 's avonds vast wat voorbereiden voor de verjaardag van zoontje (taart maken, versieren etc.)
Zaterdag - is zoontje jarig
Zondag - inpakken voor onze vakantie
<<

Marquise

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 23 Apr 2021 20:11

Bericht 21 Jun 2021 21:15

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Niet heel erg spectaculair:

Ma - vrij: thuiswerken
Vandaag: thuis sporten
Dinsdag: paaldansles en met een vriendin afgesproken
Woensdag: flexibilityles, aan projectje klooien.
Donderdag: thuis sporten, aan projectje klooien
Vrijdag: thuis sporten, deadline projectje en avond met vriend
Zaterdag: paaldansles, nog even kijken wat we verder gaan doen
Zondag: beetje yoga, lekker lummelen verder want huis voor mij alleen.

Die 2x paaldansen en flexibilityles is vooral omdat mijn beurtenkaart bijna vervalt. Ik hoop na zaterdag mijn armen nog te kunnen bewegen 😂
<<

Anoniem321

Bericht 22 Jun 2021 08:11

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Ik wens iedereen een goede week toe.
Mijn planning:
Gisteren was ik vrij.
Vandaag ga ik naar school.
Morgen ben ik weer vrij. 's ochtends naar crossfit
Donderdag: werken van 07:30 tot 16:00
Vrijdag: 's ochtends naar yoga en werken van 13:30 tot 21:30
Zaterdag: werken van 07:30 tot 16:00
Zondag: werken van 07:30 tot 16:00 en 's avonds natuurlijk plat voor de tv.
<<

Anoniem331

Bericht 22 Jun 2021 08:13

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Elliot schreef:
Elliot schreef:Geen mega spannende week deze week.

Vandaag werken en vanavond heb ik voor de kinderen allemaal oranje hapjes (cantaloupe meloen, zoete aardappel, oranje paprika, worteltjes en kipnuggets -ok die zijn niet oranje) als avondeten. De oudste mag opblijven tot het eind van de wedstrijd en de tweeling mag de eerste helft “meekijken” voor zover ze meekijken dan 🤓
Heb er helemaal zin in en ben tegelijkertijd bang dat het een enorme deceptie wordt omdat dit soort dingen in theorie vaak leuker zijn dan in de praktijk met drie kleine kinderen.

Morgen en woensdag: werken, verder geen plannen.

Donderdag: dagje vrij en ik krijg m’n eerste prik, hoezee.

Vrijdag: met m’n dochter (L.) naar de kno-arts, en de nieuwe bedden van de kinderen worden bezorgd. ‘s Avonds komt een vriendin langs en gaan we bordspelletjes doen.

Voor het weekend heb ik nog niet echt plannen. Zaterdag moet mijn man de hele dag werken dus ben ik alleen met de kinderen, dat wordt vast weer een tour de speeltuin door het dorp.


Nou, dat voetbal kijken was zoals verwacht geen denderend succes. Om 18.20 hebben we de meisjes naar bed gebracht, die waren het na 10 minuten al zat. D. heeft het volgehouden tot de tweede helft, maar toen was hij het ook snel zat. Maar het was wel gezellig hoor :)

De plannen van vrijdag zijn iets veranderd want die stomme sukkels van Beter Bed hebben de levering weer uitgesteld :cry:


Je hapjes waren wel spot-on! Ik bedenk zoiets dus nooit, zaten voor de tv bloemkool te eten 😆
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 22 Jun 2021 18:06

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Maandag en dinsdag heb ik gewerkt in de ochtenden
Woensdag kinderen naar school brengen en zelf gaan sporten. Om 12.45 uur moet de oudste naar de orthodontist. In de middag misschien voor de jongste op jacht voor een bh.
Donderdag: in de ochtend werken, misschien komt de middag er nog bij
Vrijdag: weer werken in de ochtend. Badkamer poetsen en 's avonds kinderen naar ex brengen en doorrijden naar mijn vriendin.
Zaterdag: uitslapen, boodschappen doen en 1ste vaccinatie halen.
Zondag: als het een beetje weer is, geen last heb van de vaccinatie en er is nog last minute plek naar de Efteling.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Marquise

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 23 Apr 2021 20:11

Bericht 22 Jun 2021 19:02

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Nou dat gaat al lekker, mijn hele planning van vandaag is in het water gevallen: vriendin moest verzetten en ik voel me net een dweil dus lekker in de danspaal hangen ging ook al niet. :thumbdown:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 22 Jun 2021 19:56

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Balen Marquise!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kira

Bericht 22 Jun 2021 20:10

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Maandagochtend heb ik gewerkt en om 18u voetbal gekeken in de kroeg.
Vandaag had ik vrij, had een offday, m'n moeder is even op visite geweest, ik heb zoon naar dansen gebracht en gehaald en een McFlurry gehaald.
Morgen ga ik werken en 's avonds voetballen kijken bij m'n ouders.
Donderdag heb ik vrij, m'n moeder komt de bovenverdieping schoonmaken en verder nog geen plannen.
Vrijdag werken en m'n jeugdorkest in de avond.
Zaterdag werken van 13u tot 21.
Zondag werken van 8.30 tot 11u daarna repetitie en 's avonds voetbal kijken met m'n ouders, bij mij of bij hun, dat weten we nog niet.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 23 Jun 2021 08:16

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Maandag gewerkt tot 16.00 en daarna bbq, bier en voetbal gekeken met vrienden in de tuin.
Dinsdag heb ik gewerkt van 8.00 tot 20.00
Vandaag werk ik tot een uurtje of 16.00/17.00, leuke dag wel, we hebben en proef diner voor een groot evenement binnenkort.
Donderdag, vrijdag en zaterdag werk ik van 8.00 tot 20.00 dus ik lig zaterdagavond om 22.00 op bed denk ik 🤣
Zondag formule 1 en voetbal kijken, bier drinken en waarschijnlijk ook de barbecue aan.
<<

Marquise

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 23 Apr 2021 20:11

Bericht 23 Jun 2021 11:34

Re: Week 25! Wat zijn jullie plannen?

Lady schreef:Balen Marquise!


Vandaag gelukkig nieuwe dag, nieuwe kansen. Ik voel me iets minder een dweil dus vanavond wel mijn flex-les. 😁
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers